לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"לאחוז ברגעים היפים..לעלות בעזרתם גבוה ולא להרפות.."

Avatarכינוי:  אוריק'ה (:

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008


אורוש שלי :)

חחח הפתעה D:

בגלל שמחקתי את הבלוג שלי,החלטתי להשתלט על הבלוג שלך.

חחח סתם. למען האמת, פשוט רציתי להגיד מזלטוב ענקי

על האחיינית החתיכית והמותק שלך D:

מזלטוב, דודה אור D:

 

ועוד מס' דברים,יקירתי.

אני פשוט מתגעגעת אלייך! בכל החופש הזה..[כבר עבר חודש..]

ראיתי אותך בערך רק לשתי דקות. ולי זה ממש לא מספיק!

עצוב שאת צריכה להיות כאן עכשיו בחדרי, ואת לא.

אבל שבוע הבא,בע"ה. ואל תבריזייייייייי. D:

ולהגיד לך שוב פעם, למרות שאני כל הזמן אומרת לך את זה,

אני אוהבת אותך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אוהבת אותך הכי הכי בעולם.

 

זהו. מזלטוב מותק. ^^

ויומולדת בקרוב. יאייאיאי D:

חיבוקי.

זהו. אני צריכה לקום מחר בחמש חצי בבוקר. [משקימה לעבוד את הבורא.ממש ותיקין. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

סתם. אני נוסעת] לילט.

שיר. [מי זאת כבר יכולה להיות?הא?~?!]

 

 

נכתב על ידי אוריק'ה (: , 23/7/2008 23:32  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה רק הזמן שחולף לו..


אז..אממ..

עדיין לא יודעת עם זה הולך להיות לו פוסט שיטחי של עידכונים ..או משו..

שבאמת בא מבפניםם..

רציתי לכתוב על כמה דברים..

קודם כל השבוע החזירו את השבויים..ואוו..מדינת ישראל קצת היתעלתה על עצמה..

אני חושבת שזה אומר כ"כ הרבה..אני מנסה למצוא לי דעה ברורה,נקיטת עמדה בכל הנושא..

אבל זה יהיה כ"כ רדוד לחשוב על זה במובן הזה..

אני יודעת שזה בכלל לא היה צריך לקרות,הם לא היו צריכים להיות שם למות,לא כך..

ואי הוודאות שהמשפחות היו  בו..זה כ"כ קשה..

ועכשיו, אחים שלי..הם חזרו הביתה..הם הראו לי,למדינה שלמה איך זה להקריב את עצמם למעננו,

למען האידיאלים שלהם..הם פשוט גדולים..אני רוצה ללמוד מהם ,מהמשפחות שלהם כ"כ הרבה..

באיזה התמודדות עצומה הם נמצאים..

אני חושבת על האמא שהסכימה שישלחו את הרוצח של בנה רק כי שאלדד ואהוד יחזרו אילנו..

איזה החלטה עצומה היא קיבלה..איזה ענקית..

אני מסתכלת על הערבים..אלה שבצד השני של התמונה..

כמה נמוך הם הגיעו..איזה סבל יש בינהם..כמה הם קטנים..

לא אכפת להם בכלל אחד מהשני..הזילזול שבינהם..מתייחסים לגופות של החיילים שלהם בבזוי..

משליחים את עצמם רק לגדול ולהרוג..להיות מחבלים..להרוס..

ואנחנו..

כמה אנחנו מקריבים למעןן..

להעריך..למות למען המדינה..לגדול לתוך רצון,לאהוב,להעריך..למות למען אדם אחר..

לא לחשוב רק על עצמךך..לדעת שהאדם האחר..גם אם הוא עקף אותי בתור בסופר..

או צפר מאחורי בפקק...הוא אחי!.ואני אוהב אותו..כי הוא בנאדם,יהודי בדיוק כמוני!

אני באמת כ"כ שמחה להיות יהודיה,להיות גאה במי שאני..

אז בעז"ה שנדע ונלמדד..כי יש כ"כ הרבה ללמוד מהאנשים המדהימים האלה..

בעזרתם..נשמיך..כי  יש לנו לאן לשאוף..להגיע..ו אפשר..כי כך נהיה גדולים יותר..

כך ניהיה עמ"י גדול יותר!

 

 

+++++++++++++

 חח..פינה שמורה:]

שירוש אהובה..

נהנתי לדבר איתך ביומשישי..בעז"ה שניפגש השבוע:]

תמונות..לזכר הימים הטובים..חח..

מתגעגעתתת ואוהבת ,צוק'י שלי!!

 




אוריקה:]

נכתב על ידי אוריק'ה (: , 20/7/2008 12:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ואואוו..

איזה חופש אדירר..

אני באמת מרגישה שאני מנצלת כל רגע..

כ"כ הרבה דברים להספיק..ומעט זמןן..

אני מרגישה עכשיו יותר מתמידד..

שהחברות שלי הן אכן,חברות אמת..לא עוזבות אותך בסיום הלימודיםם..

והגעגוע..הוא כ"כ אמיתי וטהורר..החיבה והדיבור..

אני באמת אוהבתאתכןן!!

(הקדשה אישית לשירושש..אני כבר רועדת מרוב געגוע ..ולא זה לא  בצחוק!!)

 

בקיצור..היום הייתי בסופרלנד..ולמרות שזה נשמע די רדוד ..

היה פשוט אכותי!

חח..מרוב שידעתי שיש לי על מי לסמוך לא  פחדתי והיה כ"כ כייפ..

לעלות על הכול מהכל!!

ואני יודעעתת..שגם הגישה שלי שינתה הרבה..כי באתי באמת

מתוך כוונה להנות בצורה הכי טהורה..(לא עקפנו:)

הכייפ היה כ"כ אמיתי..מצחיקק..וטוב!

ואממ..זהו יש עוד  מלא תיכנוניםם וכייפים..וכמובןן..התנדביותת..

בכלל..

עוד 3 שבועות יומהולדתת..ולזה יגיע פוסט חגיגי במיוחדד:]

 

אז אוהבת אתכםםם הכי בעולםם..וגם את העולםם..

 



אוריקה:]

נכתב על ידי אוריק'ה (: , 10/7/2008 18:11  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריק'ה (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריק'ה (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)