לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של רחלי


בלה בלה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

הוא מכיר אותו


מיסכן נשח אותו אתמול כלב ביד

ליפני שהוא הגיע לבית ספר

ומי החזיקה לו תיד זאתי שחשבתי שהיא חברה שלי

אוף היא הייתה שם להחזיק לו תיד היא זאת שראתה אותו בוכה אני מקווה שהיא תיפלה בו טוב

למה אני לאז שייכלותי להיות איתו הרי אני אהבתי אותו קודם ועדיין אני אוהבת אותו

נכתב על ידי , 27/10/2007 13:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אן לה בושה


היא שואלת אותי באיסקיו

הי את אוהבת אותו

אמרתי לה שלא כי התביישתי

והיא שאלה הם אני דלוקה אליו עוד לא הספקתי לענות וכבר גיליתי שהם חברים מה איך

נכתב על ידי , 27/10/2007 13:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה


אוף החברה הכי טובה שלי כך חשבתי שהיא

הלכה אם זה שאני אוהבת למה אני צריכה ליראות אותם ביחד איך שהם מדברים אחד אם השני איך שהם נותנים נשיקות אחד לשני אני רואה את זה ובא לי ליבכות

נכתב על ידי , 27/10/2007 13:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 274165317 



תמונה




108
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחלי המלכה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחלי המלכה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)