לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימים.


אנונימי.

כינוי:  נטאשה.-

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

כבדות


כאב חזק בבטן שבא לך פשוט למשוך החוצה. את מדממת ושמחה מזה כי את יודעת שאת בריאה.

בא לי למות,

המחזור הזה הורג אותי.


הורדתי את כל המשקאות המתוקים מהתפריט שלי, אני מניחה שזו ההתחלה.

אמא לא עוזרת במיוחד, היא דואגת להגיד לי שאני צריכה להוריד בקלוריות וזה לא ממש נעים, כי אני לא עד כדי כך שמנה, אנשים אפילו אמרו לי שרזיתי. שתקפוץ לי. היא מטומטמת.

דיברתי עם אוסטין לפני שעה בערך.. השיחה שלנו התפתחה לנושא לא כזה נעים שגרם לי לצמרמורות ולהקאות, התאבדות. גם אני וגם הוא ניסינו לפני שהכרנו אחד את השניה. הוא אמר שאם אני אתאבד או אעשה משהו לעצמי הוא יעשה את אותו הדבר לעצמו. ואמרתי לו שגם אני. הוא אמר שאם אני אי פעם אעיז לקחת אקדח ולירות בעצמי הוא זה שייקח לי אותו ויעשה את זה מיד אחרי. השערות שלי היו סמורות והקיא התחיל לעלות. השארתי אותו לכמה דקות על הקו, בזמן שאני מקיאה את נשמתי תוך כדי בכי שקט. זה לא היה נעים. ואני עוד במחזור.

הברזתי היום, נסעתי הביתה ב12, ושאר החברים שלי רק עכשיו עולים על האוטובוס. לא היה לי כוח, הרגשתי ממש רע. היה לי יותר מדי חם ופחות מדי מרץ כמו שתמיד יש לי, ולא הייתי רעבה. אז הברזתי.

אני חושבת שבערב אני אצא לרוץ. האדרנלין שיש כשרצים הוא ממכר, אני פשוט מתחילה ולא יכולה להפסיק, אני רצה עד שאני נופלת על האדמה. נחה שתי דקות ומתחילה שוב. זה משחרר, כשאני רצה אני מרגישה חופשייה, והראש שלי מתנקה ממחשבות, אני מרגישה כל יכולה לגמרי. אבל כל זה תלוי בכדור מסכן שבנתיים לא עוזר לי בגרוש.

 

נטאשה.

נכתב על ידי נטאשה.- , 19/9/2007 14:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטאשה.- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטאשה.- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)