לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

hello world! this is me



Avatarכינוי:  kagome1001

בת: 28

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008


בוקר טוב!! טוב..לא בדיוק בוקר אבל..ווטאבר..

חיחי חזרנו אתמול מטיול שנתי..היה נחמטטט D:

למען האמת אין לי כלכך תמונות...אם אנשים ישלחו לי (אהמאהמ כן אני מדברת אליכם כל אלה שיש להם תמונות!!) אז אני אשים (:

נמנמ...היו כמה קטעים ממש מצחיקים..נוספו ציטוטים לרשימה..

חיחי...לא היו מסלולים כלכך ארוכים (היינו עם מאירה למה ציפיתם??) אז היה סבבה...הייתה לנו טלוויזיה בדר אז ראינו האח הגדול בלילה אז יצא מאגניב (:

אני ולילך נקרענו מצחוק איך ירדנו על שחר מסכן...חח

טובב אבל אני לא פה כדי לדבר על האח הגדול נכון? בואו נחזור לטיול...

נמנמ...לא היינו באיזה מקום יוצא דופן או יפה במיוחד ככה שעל זה אין לי מה כלכך לספר...אבל תאבור הקרוע הזה..גאשש תאבור רק בריאות רק בריאות...><

טוףף למען האמת לאדעת מה יש כלכך לספר כאילו היה ממש נחמד ומצחיק והכל והיינו עם כל החברה =]] מאירה כזאת קרועהה אבבללל!! תכננו (אני תכננתי למען האמת D: ) טיול מהסרטים..אוקי תראו תראו!

קודם כל אוטובוס לוקח אותנו לת"א ולעזריאלי ואנחנו מסתובבים שם כמה זמן..הבצפר ממן לנו 5000 ש"ח לבזבוזים..אחר כך האוטובוס לוקח אותנו לשדה התעופה,עולים על מטוס (כמובן כולל סיבוב בדיוטי פרי) וטסים ללונדון (כמובן שללונדון אז לאן אתם רוצים שנטוס??לאפריקה? לונדון היפה שלי כמובן שנלך אליה!) שם אנחנו מסתובבים חודש אחר כך חוזרים לארץ ומסוק פרטי לוקח אותנו עד הבית (: יש לנו שבוע חופש אחרי הטיול כי היינו כלכך הרבה זמן לא בארץ ולא ראינו את המשפחה והכל..ו....(חכו לזה...חכו...רק רגע..הקטע הכי טוב..טוב כמעט...אחרי הכל טסנו ללונדון) מבטלים לנו את ספורט לכל השנה!! ווהווו!!! (:

ממ אז אני שמה רק שיר לסיום (:

simple plan- i'm just a kid (נוסטלגיה נוסטלגיה...כל טיול שומעים את זה ברור??)

 

love youu!!

3333>



נכתב על ידי kagome1001 , 6/11/2008 14:02  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,711
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkagome1001 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kagome1001 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)