לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fantasy?


לא עוד בלוג סקס, אלא הבלוג סקס שלי! פנטזיות, מקרים אמיתיים, ועוד. בקיצר- סתם מקום לפורקן שכזה... הבלוג מיועד לבני ובנות 18+. אם אתה קטין- נונונו! תחזור כשתהיה גדול!

כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

השיחה


זה קרה אתמול.

בדיוק סיימתי לדבר איתך.

סיפרנו כמה שאנחנו רוצים. משתוקקים האחד לשניה.

סיפרת לי על הרטיבות שמצטברת בין רגליך רק מהמחשבה. ועל איך, כמעט בלי לשים לב, שלחת אצבע בודדת לבדוק את המצב והיא החליקה לתוכך מיד. מרטיטה אותך בתחושות מענגות.

אני סיפרתי לך על האיבר שלי שמתחיל לתפוח כל פעם שאני מדמיין אותך. את פניך. את גופך. על איך הוא נעמד ומתקשה כתגובה למחשבה על גופך העירום. על הטעם הנפלא של גן העדן הפרטי שלך. על אנקת הכאב הקטנה שיוצאת מפיך בחדירה הראשונה. על אנקות העונג שבאות בעקבותיה.

סיפרת לי על כמה שאת רוצה אותי. מלטף את גופך, מגרה אותך, עולה עליך. סיפרת לי על איך שאת רוצה שאני אנוע עליך ובתוכך, כשרגלייך עוטפת אותי בחיבוק מוחץ. איך שאת רוצה שאני אביט בך בעודי חודר אליך שוב ושוב, כל פעם מקרב את שנינו לשיא. איך שאת רוצה שאני ארגיש את הרעידות המשתלטות על גופך ואביט באורגזמה המצטברת בעינייך. איך שאת יכולה לראות בעיני רוחך את עיניי המביטות בפליאה (כל פעם מחדש) כשעיניך שלך נפערות באורגזמה חזקה והגוף שלך לוקח אותך למחוזות אחרים של עונג בלתי ניתן לתיאור. סיפרת לי איך הכיווצים בין רגלייך ועמוק בתוכך עוטפים את איבר מיני וגורמים לי להגיע לשיא משל עצמי, מיד אחריך. תיארת לי בפרטים על תחושת העונג המושלמת שאת חשה כאשר את מרגישה את איברי פועם בחוזקה בתוכך ושולח את זרעו עמוק אל תוך גופך.

אני סיפרתי לך על איך אני רוצה אותו דבר, רק אחרת. איך אני יושב על קצה המיטה ואת יושבת עלי- רגלייך כרוכות סביבי ואיברך מכיל את איברי. איך אנו מתנשקים בתאווה ובתשוקה, לשונותינו מתערבלות ואנו כמנסים לבלוע אחד את השניה. איך תוך כדי הנשיקה הסוערת את מתחילה לנוע עלי. מסביבי. בהתחלה לאט.. בעדינות.. ברכות.. ואז מתנתקת מפי ומביטה בי. שמה את כפות ידייך הקטנות על חזי ושוקעת עם עינייך בעייני. מגבירה את קצבך ואנחותיך נשמעות, אך עינינו אינן מתנתקות. נושכת את שפתך בעונג. נשענת מעט אחורה, עם ידייך על ברכיי, מכוונת את איברי לנקודת האל חזור, ומגבירה. הכל. את הקצב, את הקולות, את ההנאה, את התחושה. הכל. ירכיי כבר רטובים מנוזלייך והנה עיניך נפערות לאט ומתמלאות במבט המזוגג שמודיע יותר מכל דבר אחר על עולם העונג שאת נכנסת אליו פתאום. לכמה שניות ארוכות ומענגות את לא כאן איתי. את גומרת. כל הוויתך וכל קיומך הם אורגזמה מדהימה שמתרחשת סביב איברי הנעוץ עמוק בתוכך. פתאום מבטך חוזר אלי ודמעה של עונג זולגת במורד לחייך. את מתנפת עלי בנשיקה עוצמתית ונועצת את ציפורנייך בגבי החשוף. אני אוחז בחוזקה בפלחי ישבנך ומרגיש איך את מכווצת את עצמך סביבי, מנסה להרגיש אותי כמה שיותר. את נושכת את שפתי התחתונה ונכנסת לאקסטזה מחודשת. כשציפורנייך בגבי ושינייך על שפתי כל גופך רועד ואני משלח את זרעי עמוק לתוך גופך תוך צעקת כאב ועונג.

סיפרת לי על כמה את מתגעגעת אלי, ואני סיפרתי גם.

שוחחנו יחד על הערגה אחד כלפי השניה, ודיברנו בצער על כך שהפרידה היתה הדבר הנכון לעשות, ושלמרות הרגש אין אנו מתאימים.

דמעות ניקוו בעיניך ואמרת שאת חייבת ללכת.

 

ניתוק.

 

ואני, עצמתי עיני ודמיינתי אותך. את נשיקתך. את גופך. את חום גופך על גופי. את תשוקתך.

ועשיתי ביד.

נכתב על ידי , 19/10/2008 10:47   בקטגוריות מין, סקס, פנטזיה, אהבה ויחסים  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשסקס, חשיפה וכסף נפגשים


כן כן... אנחנו יודעים... אנחנו כותבים איזה פוסט כל חודשיים וזה לא מספיק. סורי...

נשתדל יותר P:   (מה תעשו? תצליפו בנו בשוט על התחת החשוף שלנו? אוי לא!!! P:)

 

אבל..... עד הפעם הבאה..... שאלה/הצעה ממני, הבחור שבינינו...

 

אני עובד בחברה שבודקת אפשרות לייצר משחק סקס חדש, ואנחנו צריכים זוג דוגמנים.

זהו הזוג היחיד שיצולם לאורך כל המשחק ולכן אנו צריכים אנשים שנראים טוב מאוד!

אז, אם אתם חושבים שאתם כאלה, או שאתם מכירים אנשים כאלה שיהיו מעוניינים, ובא לכם (או להם) להרוויח כסף טוב, צרו איתי קשר במייל   [email protected].

 

(מה זה כסף טוב?? זה כבר יסגר איתכם באופן אישי, אך זה יכול להגיע למספרים עם 4 ספרות ליום צילומים אחד...)

 

חשוב מאוד לציין, אנחנו מחפשים רק דוגמן אחד ודוגמנית אחת! אנשים שאין להם בעיה להחשף והם מעל גיל 18!!! (תבינו לבד מזה איזה סוג של צילומים אלו... כן כן... :oops: )

 

תודה :)

 

ודרך אגב, כן. אני רציני לגמריי.

נכתב על ידי , 3/7/2008 01:22   בקטגוריות מין, סקס, אהבה ויחסים, עבודה, כסף, משחקים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביקור השוטרים. סיפור על חורשה מבודדת וחרמנות גועשת.


נסעתי אליה. היא חיכתה לי בפינת הרחוב. שנינו ידענו בדיוק למה באתי...

נכנסה עם פרצוף עצוב. "מצטערת, אבל אי אפשר ללכת הביתה. ההורים שלי בסוף לא יצאו!"

שיט.

מצטערת מצטערת מצטערת... התחילה לחפור. סה"כ היא רצתה את זה לא פחות ממני.

בסדר. אז מה עושים? לאן הולכים?

אה! אפשר אולי ללכת לחוף הים! יש שם איזה חניון די מבודד

לאא.. רחוק מידי ואני צריך לצאת עוד שעה וחצי...

ואז עיניה נדלקו. יש לה רעיון! "סע!"

נוסעים. היא מכוונת בעיר הזרה לי כ"כ.

תפנה כאן שמאלה, אומרת ומובילה אותי לשביל רעוע וארוך בין עצים עבותים. חשוך. אין איש.

נוסעים הרחק מהכביש ועוצרים בצד. האוטו בזוית ואני מדומם מנוע.

היא מחייכת ושמה יד על ירכי.

"אז מההה?" שואלת בחיוך ממזרי ומלטפת למעלה ולמעלה... אני מחייך בחזרה...

"מה אתה רוצה?"

"את יודעת מה.."

"מה?"

את השפתיים המדהימות האלה שלך.. אלה שעושות את העבודה כ"כ טוב..."

"ומה אתה רוצה מהן?"

"שיעטפו את הזין שלי שמחכה להן כבר כמעט חודש!" אמרתי ופתחתי את מכנסיי

מחייכת חיוך של כבר-חשבתי-שלעולם-לא-תבקש, משחררת את החגורה, ומתכופפת...

את המציצה שלה אי אפשר לתאר במילים. פשוט מדהימה ומושלמת! הליקוקים, הואקום הנכון, התנועה של הראש, הקולות שהיא משמיעה, היד שמצטרפת, הליטוף של הביצים... מדהים!

אבל בדיוק כשאני מתחיל להנות מזה אני פתאום רואה שני פנים נעים לכיווננו. אני מרמז לה שכדאי שתקום לרגע. היא מנגבת שאריות רוק מצידי פיה ואני רוכס את מכנסיי, ושנינו מחכים בחשש לראות מה זה הרכב שבא... כשהוא התקרב וראינו את צבעי הכחול והלבן שעליו, ואת הפנסים הכחול אדום שמעליו, ליבנו החסים פעימה. אפילו שתיים. משטרה!

"אדוני, צא מהרכב בבקשה" כמה מחשבות עברו לי בראש.... אולי היא צעירה יותר ממה שחשבתי? אולי אפילו לא חוקית? אולי זה שטח פרטי? אולי הם יחפשו עלי סמים (חיפוש נקבים מה שנקרא)?

אבל כשהתקרבתי אליהם הם רק שאלו אותי "ראית במקרה את הבנאדם הזה מסתובב לו באזור?" והראו לי תמונה.

"אה... לא... מצטער.. רק הגענו לפה לפני כמה דקות ולא ראיתי אף אחד.. רוצה שאני אשאל גם את ה...ידידה שלי?"

"לא.. זה בסדר.." ענו בחיוך שלא הצליחו להסתיר כשראו פתאום את היפיפיה הצעירה שמחכה לי באוטו "אם רק הגעתם אז בטח לא ראיתם אותו. לא רוצים להפריע לכם. תהנו..."

"אם אני רואה אותו, מה לעשות?"

"תתקשר ל100 ותדווח על ה... נעדר מX (לא רוצה לחשוף את שם העיר)" ונסעו הלאה לחפש אותו.

 

חזרתי לאוטו וראיתי את הבהלה על פניה של הילדונת. אולי חושבת לבטל הכל. אבל לא.. אנחנו לא נוסעים מפה... רכנתי אליה ונשקתי את צווארה.. שלחתי יד מתחת לחולצתה וליטפתי את העופרים הקטנים שלה.. את הפטמות שהזדקרו למגע ידי.. אנחה נפלטה מפיה, וכשראיתי את רגליה נפסקות בלי שתתכוון אפילו הבנתי שכבר שכחה מהשוטרים. הורדתי את חולצתה וליקקתי את פטמותיה. אחת אחת. מצצתי קצת. האנחות שלה נהיו חזקות יותר. תוך כדי כך פתחתי שוב את מכנסיי והפשלתי אותם טיפה. התרוממתי.

"לא מנומס לא לסיים מה שמתחילים" אמרתי לה.

היא התכופפה אלי שוב ובבת אחת הכניסה את הזין שלי עמוק עמוק את תוך פיה בתאווה שלא ראיתי מימי! מצצה אותו כמו שדה בעוד אני עדיין מלטף את הפטמות הקטנות והזקורות שלה. היא נאנחת מהמגע שלי אך לא מפסיקה לשניה למצוץ. מגבירה מהירות, מרימה ומורידה את ראשה על הזין שלי שכבר מתחיל להתנפח לקראת האורגזמה. אני שם יד על הראש שלה ומתפוצץ בפה הקטן והסקסי שלה! גונח וצועק כמו שאפשר רק כשאתה במקום מבודד! כככככככןןןן!!!!!!!!!!!! היא מחכה עוד כמה שניות עד שכל השפיך שלי יוצא וממלא את פיה. מתרוממת לאט, פותחת את הדלת, ויורקת החוצה. מוציאה מהתיק שלה חולצת פלאנל ארוכה ומנגבת את צידי פיה משאריות שפיך. "איזה מזל שהבאתי את החולצה של החבר שלי... ידעתי שהיא תהיה שימושית.. J"

 

נשענתי אחורה עם חיוך של אחרי גמירה והבטתי בה. גוף מדהים וחזה קטן וקופצני. כמו שאני אוהב. רכנתי אליה ונישקתי אותה. ליטפתי אותה. הפשטתי אותה לגמרי. אצבע בין רגליה גילתה כמה היא באמת חרמנית. התחלתי לטייל עם אצבעי למעלה ולמטה על הכוס הרטוב והחם שלה. מחליק על הדגדגן שלה בעדינות. מוציא אנחות סקסיות ממנה. אנחות הנאה. אנחות סקס. "ככה את רוצה?" שאלתי. כן... ולא... סימנה עם הראש. "אז איך?" הוציאה לשון וליקקה את שפתיה. כמו שהיא הירידה הכי טובה שהיתה לי, כך היא לא מפסיקה להגיד כמה שאני היורד הכי טוב שהיה לה. ובהפרש גדול! ידעתי שאין מצב שהיא לא דוחפת את ראשי בין רגליה ומתענגת ממגע לשוני במקום שכל גבר שרואה אותה שואף אליו.

אבל בעיה. במושב הקדמי אי אפשר והמושב האחורי שלי קטן יחסית ועמוס בכל מיני דברים.

רכסתי את מנסיי ויצאתי מהאוטו. הוצאתי מהתא מטען שמיכה קלה ובאתי לפתוח לה את הדלת. היא הסתכלה עלי מהאוטו. ערומה. יפה. רטובה. מלאת תשוקה. חרמנית. ומבולבלת.

"בואי" אמרתי ומשכתי אותה החוצה. פרשתי את השמיכה על מכסה המנוע וסימנתי לה לשכב. היא עשתה את זה. לאט. בחשש. אחרי הכל אנחנו בחוץ, ויש כאן שוטרים ואיזה איש נעדר. אך ברגע שנעמדתי בין רגליה. מעליה. והבטתי בבטחון לתוך עיניה היא נרגעה. "תשכחי מכל השאר. הסכנה יכולה רק להוסיף. אם הם יראו- שיהנו! את הולכת להנות עכשיו ולגמור חזק כל כך שתשכחי מהכל!" (כמובן שמה שתרם מאוד להרגעתה היה שתוך כדי שאמרתי את זה האצבע שלי חזרה להחליק בין רגליה, ואף בתוכה)

בוא אלי, היא סימנה לי. רכנתי לנשק אותה כמו שהיא ביקשה אך ברגע שראשי היה בתווך השגה היא שלחה יד ודחפה אותי למטה עד שפני היו מול הכוס המגולח והפתוח שלה. ליקוק קטן. "כןןן". עוד אחד. "אאאההה".

עוד. "תמשיייייך". ואז התחלתי. הצמדתי את פי אל בין רגליה והתחלתי ללקק. לינוק. לנשק. לענג.

הדגדגן שלה בלט מרוב חרמנות מה שהקל עלי את העבודה. ליקקתי אותו בעיגולים עדינים, כמו שאני יודע שהיא אוהבת. מידי פעם מנשק ומוצץ אותו קצת. מקפיץ אותה. החורשה בה היינו החלה מתמלאת באנחות העונג שלה. עם אצבע אחת ליטפתי את הכניסה הקדושה. הכניסה אליה. וככה המשכתי. מלטף את נקודת החדירה ומלקק את הדגדגן הנפוח. מתחיל להרגיש את האגן שלה זז בצורה בלתי רצונית. מחדיר את האצבע לתוכה ומזיין אותה עם האצבע. מלקק אותה... מוצץ... מזיין אותה עם האצבע... והיא צועקת.... רועדת... גונחת...

"כככככככןןןןן!!! ככככככןןןןןןןןןןןןןן!!!! אאאאאאאאאאאאאאאהההההההההההה!!!!!!!"

מרגיש את כל שריריה הפנימיים מתכווצים על האצבע שלי בעוד האגן שלה עולה אל על והיא צורחת באורגזמה מטורפת שכמוה אפשר לחוות רק במקום מבודד!

 

נשארתי שם עוד כמה שניות. דגדגנה בין שפתי. נותן לה להרגע. מרגיש את הקפיצות הקטנות של אחרי אורגזמה. התרוממתי להביט בה. היא מזמן שכחה שאולי יש כאן אנשים ועכשיו כל מה שהיה בפניה זה סיפוק ועונג. "אתה כל כך מדהים", אמרה. נישקתי אותה. היא ליקקה ממני את כל נוזליה החמים בתאווה. ליטפתי את הפטמה שלה אבל היא קפצה ואמרה שלא.. הן רגישות עכשיו.. "אז זהו", שאלתי?

"נראה לך? אני לא משחררת אותך עד שאני מרגישה את הזין המדהים שלך ממלא אותי!!!" ועם הרגליים הכרוכות סביבי הורידה לי בבת אחת את המכנס והתחתון.

בקושי הספקתי לשים קונדום וכבר כרכה את רגליה שוב סביבי ודחפה אותי לתוכה. בבת אחת. עמוק. עיניינו נפערו- היא מהתחושה שלי ממלא כל מילימטר בכוס המדהים שלה, ואני מתחושת החמימות שעטפה לי את הזין פתאום. התחלתי לזיין אותה. לא מהר, אבל חזק. דחפתי את עצמי לתוכה בכח וחיכיתי. דחפתי שוב עמוק ובכח וחיכיתי. בום. בום. בום. וכל דחיפה מלווה בצעקה שלה. צעקת עונג. צעקת חרמנות. הגברתי את הקצב. מזיין אותה חזק. על המכסה מנוע שלי באמצע חורשה מבודדת(?). הצעקות שלה והאנחות שלי מתגברות..

ממשיך לזיין אותה עוד קצת ככה ואז יוצא ממנה. מושך אותה אלי ומסובב אותה עם הידיים על המכסה מנוע.

בלי לחכות הרבה, ולפני שהיא הבינה מה קורה, כבר שוב הייתה בתוכה. מזיין אותה בדוגי. חודר לתוכה מהר. מאבד שליטה ומזיין בטירוף! היא מזיזה את האגן שלה ומתנגשת בשלי כל חדירה. מזיעים. גונחים. התחת הסקסי שלה פרוש לפניי. אני רואה טוב טוב איך הזין שלי נדחף ונדחס לתוך הכוס בקטן שלה. אני רואה את התחת שלה רטוב מנוזליה מהתנוחה הקודמת. אני שולח אצבע ומלטף את החור הקטן והעגול הזה. היא מפסיקה לרגע. "לא אנאלי היום.. שכחתי להביא חומר סיכה...". ואיך שסיימה להגיד חזרה לזיין אותי אפילו חזק יותר! נשענה קדימה ושלחה יד לאחור ללטף לי את הביצים... כל הגוף שלה רעד... מלטפת לי את הביצים... ואני חודר אליה בקצב... בכח... עמוק... עוברת ללטף את הדגדגן שלה... ואני מלטף לה את החור האחורי... היא גונחת... מתחילה לגמור שוב... אני דוחף את הזין שלי עוד ועוד לתוך הכוס המשפריץ עכשיו נוזלים בכמויות ואת האצבע שלי אני דוחף לתחת הקטן והסקסי הזה.... היא מתכווצת עלי בכח!!! מתכווצת על הזין שלי בכוס שלה! מתכווצת על האצבע שלי בתחת שלה! צועקת!!! גומרת!!!! זה יותר מידי בשבילי ואני משחרר בצעקה את כל נוזלי לתוכה!

 

היא נשענת מחוסרת כוחות על המכסה מנוע.. אני מלטף לה את הגב... ובאותה שניה שנינו אומרים "וואו..."

יוצא ממנה לאט... זורק את הקונדום... מתלבש...

היא נכנסת לאט לאוטו. הכל איטי עכשיו. מתלבשת. מחייכת אלי. מנשקת אותי.

מצטערת על זה שלא היה בית, אומרת, ועל זה שלא הבאתי חומר סיכה. פעם הבאה תוכל לעשות לתחת שלי מה שרק תרצה! לזיין אותו בלי סוף! מבטיחה! אני כבר מחכה להרגיש את הזין שלך נדחף אליו. מתפוצץ בתוכו.

את יכולה לבנות על זה, אומר בחיוך. אני אוהב את התחת שלה...

מתניע, ונוסעים.

במראה האחורית אני יכול להשבע שאני רואה מרחוק ניידת משטרתית עומדת. כ50 מטר מאיפה שאנחנו היינו. עומדת עם מנוע דומם כאילו הייתה שם כבר כמה זמן.

נוסעים משם ואני מקפיץ אותה לחבר שלה. שאיתו יש לה אהבה גדולה, אך מה לעשות- סקס בינוני. ברגע שהוא משתפר, היא מבטיחה, אתה יכול לשכוח ממני. כן, בטח...

 

למחרת בחדשות אני שומע "הרוצח הנמלט נטפס בחורשה ליד העיר X. הכוננות הגבוהה באזור ירדה". אז הוא לא היה סתם "נעדר"... וכפי הנראה גם הוא לא יכל להתאפק וצפה בנו- ההצגה הטובה בעיר. לרוע מזלו, גם השוטרים.

נכתב על ידי , 3/5/2008 12:14   בקטגוריות מין, מיניות, סקס, סקס ופנטזיות, פנטזיות, פנטזיה, אהבה ויחסים  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



22,065

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVery Alive אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Very Alive ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)