לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the תיק

הגיגים פוליטים בשפה אשר אינה משתמעת לשני פנים אך נקלטת בשתי האוזניים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

אגורה לשקל סנט לדולר


א.ב. יהושוע  בחור חביב מעט היסטרי אבל...."צריך לדבר עם" החמאס" הוא מכריז ...ברור שצריך לדבר עם החמאס מה החידוש כאן? בעיקרון הקרציה מאמין שצריך לדבר עם כולם , הבעיה היא כאשר הצד השני אינו מעוניין לדבר איתך (דבר שאני בטוח שבמקרה הזה גם החמאס מרגיש כך כלפי ישראל ) ומה יותר ברור "מקסאם" ( ראשי תבות של קללה מזרחית פופלרית אשר כוללת אבר ממין נקבה ואת זו אשר נשאה אותך בקרבה מספר חודשים ? נכון שני "קסאם" ומה ברור יותר משני קסאם נכון מאוד שלושה וכן הלאה......עד שלמנהיגות (....) ברור למדיי שהחמאס לא רוצה לדבר . זה לא אופס ,,,ניפלט לי קסאם או אבוי הוא משוגע הלך להתאבד ובדרך לקח איתו כמה  , זה אלפים של קסאם ומאות של משוגעים, הקרציות בשילטון רואות עין בעין עם החמאס  - זו מלחמה - מלחמת התשה ( כבר הייתה לנו אחת אני חושב ) ומי שניגש לדבר הוא זה שממצמץ ראשון . ( יש לי געגועים למהטמא גנדי - חבל שקיבלנו את חלאד משעל , אבל אנחנו לא בריטים וכמו שמוני מושונוב "בזהו זה" אמר פעם ,שהחליפו את השיטה שבעד חטא משלמים בשמיים השיטה החדשה היא שעל חטא משלמים מיד, דרך אגב החכמים המתים שלנו או בשמם הידוע חז"ל כבר אמרו ששכר מצווה מצווה ושכר עברה , עברה . טוב, הם מתו ואנחנו כאן עם משעל ולא גנדי )
אז בתור מסקנה זמנית : אאולי צריך מנהיגים פוזלים? או לפחות בעליי הפרעה מוטורית באבר הראיה ( משל לאריק שרון באף) (אבל איפה  החברה שם יזריקו בוטוקס כדי לשמור על "פוקר פייס" ) - טוב ניגמר זמנה של מסקנה זו
כולם רוצים פתרון .
לכן הפתרון הוא (.......תופים........) :השמד את הזולת .
הבעיה תמיד מתהווה כאשר הפתרון האישי שלי הוא על חשבון הזולת  בדרך כלל הזולת מביע בדרך כזו או אחרת מחאה אשר עלולה לכלול את הרצון להשמדה נגדית בעיקר אם זה זולת עם שערות ברגליים וסכין בשיניים (השערות ברגליים זה בעיקר לצורך החרוז , הסכין בשיניים - מזה צריך להזהר.)
 ( לא עובד במציאות רעיונית חברתית מערבית לפחות כאשר יש אינטרסים כגון דלק או המשך הלעטת המפלצת הכלכלית בצורתה המערבית הקפיטלסטית קצרת הטווח אשר נובעת מאינפטיליות מפונקת שרוצה הכל עכשיו מתוך הכרה בזמניות הבן אדם שנובעת מאגו אשרחסר לו אגורה לשקל או סנט לדולר או בלשון עתיקה חטא התאווה .)
דרך נוספת : ההבנה שהפתרון שלך יתקיים מתוך עצמך , החמאס ( לעומת הפת"ח לכאורה ) אוחז ברעיון הראשון והקרציות בשלטון רואות זאת ולא רק רואת  ויזואלית אפילו ממש כמו במעמד הר סיני " והעם רואים את הקולות" רואים את הקולות אשר נשמעים לדוגמה מאירן , אמר זאת כבר "שימון היקר"(פרס)" רוצה לדבר עם החמאס - סע לטהרן !"
החמאס הוא חלק מראיה כוללת של המזרח התיכון : `ליהודים יש קיום תחת שילטון אחד -ערבי מוסלמי `( כמובן שבינהם תהינה מחלוקות משלהם ,סונים שיעים וכו` , אבל זו כבר לא תהיה בעיה של הכובש הציוני שהוא שלוחה של התרבות המערבית אשר רוצה להשמיד ולאבד את הדרך שבה רוב התושבים במזרח התיכון חיים לפי )
אכן,מה שקיבלנו הוא מלחמת תרבויות אשר הדת מתווה את הקווים המנחים שלה ( כמו בכל דבר שהוא בלתי ידוע , האמונה מקבלת משנה כוח לכן הנהירה הזו אל הדת במזרח התיכון בפרט ובסיטואציות של חוסר ידע בכלל )
אז השאלה הנשאלת היא לא אם צריך לדבר אלא על איזה נושאים יש לדבר יקיר הכתב הזה א.ב. יושיענו  ,טוען שצריך לדבר איתם על הפסקת אש , נו, מה אומר אומר ומה אגיד?  את מה שהקרציה הראשית יאמר: `אנחנו במלחמה ומדוע שניתן להם הפסקת אש?` הרי לישראלים אשר יושבים על כורסאות עור צבי  לא ממש כואב כאשר בית עזתי נופל על יושביו ממש כמו שלא כואב כאשר נופל קסאם בשדרות ( אחד הולך לרופא ומקבל את בשורות האיוב של חייו:"יש מחלה סופנית כזו וגם אחת נוספת ובכלל אין לך יותר משבועיים של כאבים וסבל לחיות " אבל , מוסיף הרופא "אני לא מודאג" , "לא מודאג ?" שואל הפציאנט ושביב תקווה מתגנב לקולו "ודאי שאני לא מודאג ! אני בריא!" עונה הרופא.
רוב העם (עבור הקרציות הם נראים כמו בני האדם במטריקס מקור אנרגיה שאם
רק היה אפשר לבטל את ההצבעה הזו כל כמה שנים העולם היה כמעט מושלם)
(מה חשבתם שההבטחות של פוליטקאים הן ? נכון - עולם אשר נמתח מול עינייך כדי להסתיר ממך את האמת .)(אחריות אישית היא תכשיר קוטל קרציות מומלץ)
חי במערכת התפקודית הרגילה של עבודה בית (בשדרות ובעזה יש אבטלה ביום יום אז אןין ממש השפעה על הכלכלה) ואין פגיעה כלכלית חורגת מגבולות התקציב , אז בהחלט אפשר להמשיך במלחמת ההתשה, החמאס משפיעים על האוכלוסיה שלהם באותה שיטה רק בהרכב שונה , קצת יותר אללה וקצת פחות עבדאלה במילה אחת ג`יהד.
אז למסקנות:
רצוי לדבר עם כולם הדבר היחידי שיכול להיות חשוב יותר הוא נושא השיחה ומה יש לך להגיד עליו כבר אמרו את קודם אים אין לך משהוא טוב להגיד יותר טוב תשתוק אים סתם תדבר רק בשביל לדבר אולי תגיד משהוא חשוב פעם בהרבה זמן אבל עד אז,,כבר אף אחד לא יקשיב לך - יחשבו שאתה אידיוט.
נכתב על ידי , 25/9/2007 02:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי: 

גיל: 16




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe תיק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the תיק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)