לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איזה חתיך!! DD:


היי כוולם :]] ברוכים הבאים ללירקוקית :}} אם אתם חושבים שזה בלוג למעצביים> אתם טועים.. זהו בלוג על חיי :]] מקווה שתהנו =]

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

לדניאל יש ריח של חלב סויה.


היי :)

*עמית שמה אותי בלינקוקים*

סוו.. החזירו אותי לפיתוח קול! D: אני ממש שמחה D>
אני מקווה שיהיה לי כח הפעם ואני לא אפרוש..  ^^
החלטתי לחזור כי אני ממש הרגשתי איך הקול לי ניהיה גרוע בלי המורה לפיתוח קול.. חח ><
אממ.. היום היה חוג כדורגל..

ואני שוקלת ברצינות לפרוש.. אני ממש לא נהיית טובה יותר,
ואני מעדיפה לשחק סתם ככה עם החברים,
בלי להיות כל הזמן בלחץ הזה שאני צריכה להיות מספיק טובה בשביל המאמן.. >_>
ראיתם מה קרה?! הייתה רק תגובת נאצה אחת,
וכבר עשיתי תגובות עם סיסמא ושם משתמש אז.. באסה לכל הנואצים.. ^^
קניתי שני סווצ'רטין מ-TNT ושני טרנינגים DD=
אני אביא תמונות אולי בעריכה או בפוסט הבא.. :)

יאללה ביי.. אשמח להרבה תגובות,, כמו תמיד..

33> YOU

נכתב על ידי , 29/11/2007 18:48  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



680
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללירקה השקסיית ;]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לירקה השקסיית ;]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)