לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

תמונות שלי (זיעזוע פנומנלי.)


אתמול הייתי בת"א (עזריאלי ->סנטר)

היה מפגש פורום D:

 

הייתי עם סשה3> וקפאנו מקור.

 

היה ממש כיף.

סוף סוף ליראות את האנשים שמתחבאים מאוחי כינוי וצג מחשב.

היה קצת קשה לחבר. במיוחד שלא ראית את התמונות של כולם לפני.

 

בלין! כל הזמן חייכתי.

ממש סמיילי הפכתי להיות.

רק בגלל אי נוחות.

למרות שאח"כ נפתחתי יותר.

 



מוהאהאה. יש לי כנראה איזה דפיקוּת; אני מטשטשת תמונות :ס

 

מכוערת. :x

 

מפחיד. השיער של טלי מתחבר עם השיער שלי :O אם מסתכלים טוב יותר רואים שהשיער שלי קצר. =="

ודי לחייך כבר!!

נכתב על ידי , 11/12/2007 21:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צללים של אור +שיר שלAF


טוב, ב11/11לפנות בוקר (. . . . .) היה לי מאוד משעמם, אז החלטתי לחפור במזמכים ישנים שלי.
ואז מצאתי את זה, כתבתי את זה לפני שנתיים-שלוש, ואני נשארתי עם פה פתוח אחרי שקראתי.
שכחתי מזה לגמרי.
כל "פרק", כמו שכיניתי את זה אז, סימל רגע באותה השנה. התקופה זכורה לי כתקופה לא נעימה במיוחד, עם עליות והרבה ירידות.



שמות לפרקים:
1. לרקוד בצל המתים
2. זעקת הגיהנום
3. שתיקת המוות
4. ורד שחור
5. דם מבעבע בעלות השחר
6. מחול החיים
7. שמש חצות
8. עלטת המוות
פרק אחרון; צללים של אור

~*~*~*~*~*~

1.
כשהאופל מתקרב לאור
צללים מתחילים להתבהר
שנאה רייקנית הופכת לאהבה תשוקתית

2.
זעקה בחשכה מעוררת צורמנות ובהלה
המתים צווחים משעמום, נקרא לזה
זעקה מהגיהנום

3.
שתיקת המוות מחלחלת בכולם כמו ארס בלי נוגדן
הרוע מאבד שליטה והצד הטוב מתכנן
ביעבוע החיים עובר בחמלה

4.
הוורדים נוטשים את צבעם, לצבע האופל
הוורדים השחורים מתפתלים בתיעוב
מחפשים דם מלוכלך

5.
הם מבשלים אותו חי
בשרו מגליד ודמו מפעפע
השמש מתחילה לזרוח, כשהוא מתחיל להתחזק

6.
מחול הצללים, מחול החיים
החיים הם ריקוד וואלס גדול
חלק נהנים, חלק לא

7.
ירח האפלה מתקרב לשמש חצות
צללי האור מתבהרים
שוב הרוע שולט

8.
החשכה מתעצמת וכולם שקטים או צועקים
הכל שחור או אדום, המון גופות בכל מקום
עלטת המוות, היא החסר


~*~*~*~*~

הפרק האחרון עוד לא נכתב, ואני לא יודעת אם יכתב.
אני לא חושבת שיהיה לי איכפת במיוחד אם תתנו לי תגובות, כי הדברים האלה כבר נכתבו, והם אומרים את מה שהיה.
זה דבר שמסמל תקופה בחיים שלי, ואני גאה באיך שכתבתי את זה בזמנו (למרות שאולי נשמע קצת חולני.)


.Shadows of Light; The Untold Story
 
 


תשמעו ותראו את המילים.
פשוט מדהים.
 
נכתב על ידי , 3/12/2007 21:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיער ורוד! D:


הזזתי את הפוני (שהיה כמה חודשים טובים בצד אחד) לשני הצדדי, ומה גיליתי.....?

 

שיש לי מלא שיער וורוד!

XDD

 

רציני. .כשהפוני היה צד לא שמתי לב כל כך. עכשיו אני רק ראיתי ויש לי חצי פוני וורודXD

 

נמנמ. אני כבר לא יודעת מה לעשות בשיער שלי.

אני מנסה לגדל כי רק ככה אני אוכל לעשות משהו נורמלי איתו.

 

 

D:

נכתב על ידי , 1/12/2007 03:57  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

1,908
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Jullians- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Jullians- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)