לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

עוד פוסט על חברות = מקווה שתיקראו הכל!!!



   


אתן לא שמות לב מה אתן עושות ומה אתן נהיות.
זה ממש יופי להרחיק אותי ממכן.

אם לא שמתן לב , אתן עסוקות בעצמכן ובחבורה שנוצרת לכן אבל אני כבר לא חשובה.
נכון ? אם אני לא מתקשרת,אתם ל א תתקשרו?! לא? אף פעם?!
תצאו מהבועה הזאתי שאתם חיים בהה...
למה תמיד שאני חושבת שאני מוצאת את האלו האמיתיות, אתן תראו לי שלא ?
ואם כבר, למה שתמיד שיהיה לי טוב אם משו אתם תבואו ותהרסו את זה במילה,מילה אחת?!
יש כמה מכן , שמנצלות,שלא מאמינות לכלום ממילה שלי,
ולא בגלל שאני משקרת אלא בגלל שאין לכם אמון...
שיקרתי,טעיתי,ואני מצטערת כ"כ אבל זה בכלל לא קשור ליחס שלכם!
יש כאלו שעוד מנסות לגרום לך שהם באמת אוהבות אבל בלב? אתן לא,נכון?!
למה אתם עושות לי את זה כל פעם מחדש,
גורמות לי להרגיש רע אם עצמי ולא שייכת אליכם?!
גורמות לי להרגיש שאני רוצה להשתנות כדי להיות אחת ממכם?!
אז אני שואלת אתכם רק.. ל-מ-ה?! ל-מ-ה?!
אולי זה לא מעניין אתכם מה שאני רושמת פה,
אז אתם לא חייבים להיות פה ולהגיב דברים שהשתיקה יפה להם.
זה מאוד 'יפה' וכיף לרכל עלי ולהגיד דברים ולהעיר לי על כלום...
הרחוקות שפעם גרמו לי להרגיש כך כבר לא גורמות לי,איתם לפעמים כיף לדבר
אבל איתן?! אני לא נמצאת! לא בהפסקות,לא בכיתה,לא בחלומות!
 אבל הקרובות יותר
?! אתן באמת חשובות לי ואתן בורחות לי בין הידיים בלי להתחשב?!
פעם ניסתם להעמיד את עצמכם במקומי?

כי תכף תבינו שלהיות עסוקות בעצמכן יכול קצת להפריע, צאו מזה! צאו!!!
כנראה שאני באמת צריכה לשכוח ממכם...
אבל איך?! אתם לפעמים כאלו חשובות לי..
 וכהה אני נקשרת מהרר,מה לעשות?!
אני לא יכולה להביט לאחור או קדימהה..
אני צריכה להביט לעכשיו,להווה שלנו..
תאמת?! אני לא חושבת שאני יוכל להמשיך פה..
בבצפר שלא אוהבים אותי,ששונאים אותי,שמציקים לי,
שמדברים מאחורי גבי,שמנצלים אותי,
שמשחקים אותה חברים שלי?! ל-א! ממש לאא..
אני לא יודעת מה אני יעשה ולאן יפנה...
כרגע?! גם אם זה נשמע פאטתי?!
אני חושבת רק על הלימודים,רק על העתיד שלי והחיים שלי..
לאא,לא יותר מזה , גמרתם לי להבין שאתם לא ממש חשובות לי..
והן לכם משמעות בחחי..
יודעות מה למדתי לאחרונה?!
*שחברות יכולות לתקוע סכין בגבך..
*שחברות לא ישארו לנצח!
* שחבר?! שי רק בארתור וגם שם הוא כלב (וזה נכון גם אם זה סתם משפט)..
*שהיחידים שיהיו איתך ויתמכו בך תמיד הם המשפחה!
אז אתם יודעים מה בנות? זה נגממרר..
חברה טובה? אני כבר לא יהיהה..
אולי אני אשקר לעצמי אם אני אגיד שאתם החברות הכי הכי..
אבל בשבילי? אתם ידידות,לא יותר מזהה..
כי חברות,חברות טובות? לא עושות מה שאתן עושות...
לא גורמות לךצ להרגיש שאתן באמת חברות ואח"כ הולכות..
ואולי אתם בטח קוראות ואולי לא ,אני רוצה להגיד לכן משו..
שאם יד על הלב ועם צער ענק וחור שלא יסתם אני אומרת לכם
כשהכרתי אותכם? חשבתי שנהיה באמות חברות,חברות!
חברות טובות כמו שמעולם לא היה ליי..
להגיד לכם? זה המשיך..
אבל רק עכשיו אני מבינה משו אחד גדול...
אני?
ט ע י ת י !
ומה לעשות כל אחד טועה בחיים..
וגם אני,גם אני שלא היחידה שזה קורה לה, גם אני טעיתי!

ועוד משו אחרון לסיום:

כתבתי את זה לא כדי שתרחמו עלי , ל-א!
אני שונאת את זהה...
 שונאת רחמים שלכם וושאתם חושבים שאני חלשה!!
כי פה? נגמרה החולשה שלי , נגמרה הסבלנות שלי ,
מהיום? אני אדישה אליכם...
כתבתי את זה מהלב,מה שבאמת אני מרגישה
ואני ממש לא רוצה רחמים, אם כבר תגובות חחח..



^זיהו^

לא נראה לי שמישו פה התחיל אפילו לקרוא מה שכתבתי,
 וזה מראה על כמה אתם חושבים על עצמכם
אבל בכל זאת מי שקרא וגם אם אחד ויחיד אז ת-ו-ד-ה  ע נ ק י ת !!

אשמחח מאוד מאוד מאוד אם תגיבו!!

חגג שמחח לכולםם..


אוהבת 33>
למרות שאתם לא מגיבים בכלל..

חנוושש  =O


נכתב על ידי , 3/10/2007 11:41  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון:



שאלון:


בן או בת?  בת

פיצה או פלאפל? פיצהה

לבן או שחור? שחוור

אורנג' או סלקום? אורנג'

אולסטאר או נעלי עקב? אולסטאר

פונינט או קשת? פונינט

עיינים ירוקות או כחולות ? כחולות!

עגיל בלשון או בפופיק? לא זה ולא זהה

ריקוד או שירה? ממ שניהם...

שירים בעברית או אנגלית? ממ שניהםם...

לכתוב בעיפרון או בעט? עפרון

קיץ או חורף? גם וגם

בצפר או חופש? לא ברור? חופפששש!!!

תיכון או יסודי? לא יודעתת

שיער ארוך או קצר? אררווך

שיער חום או שחור? נראה לי ששחור..

שיער בלונדיני או ג'ינג'י? בלונדיני

בגד ים בקיני או שלם? יש מצב ביקיני

יום או לילה? ליילה , אפשרר לישון...

בלוג או אתר? בלוגג

סיפור - לכתוב או לקרוא? תאמת?? גם וגם!

ירקות או פירות? גם וגם..

עוגיות או עוגה?  שניהםם

גלידה וניל או שוקולד? איכסס,וניל?? לאא,שוקולד!!

שוקו או קפה? שוקו,ברוררררר

ים או בריכה? בריכהההההה

ארטיק או קרטיב? אותו דבר , לאא ? O ~

חתול או כלב? תאמת?? עד לעכשיו חשבתי שחתולים..

שישי או שבת? שיישיי , אפששרר לישון מאוחר ולקום מאוחר!!!

גשם או שלג? חח אין לי מושג

ראש 1 או מעריב לנוער ? מערריב לנווער

ירושלים או ת"א ? ת"א

לקום או ללכת לישון ? לישוןן....

Fox או TNT ? לדעתיי פוקסס..

קומדיה או אימה? חח שתיהםם..

כדורגל או כדורסל? אני לא אפסיק לחשוב שזה לבנים,כלומר? לא מתעסקת בזה..

אנימה או טלנובלה? טלנובבלה,חחח

כוכב נולד או נולד לרקוד? נוולד לרקווד

מכנס ספורט או ג'ינס? ג'יינס

ישראבלוג או תפוז? ישראא..

אפרסק או נקטרינה? נקטרינהה

תפוח או תפוז? תפוחח,לפי ההיסטוריה שלי? תפוז, במילה אחת, שניהם!!!

מלפפון או עגבניה? מ-ל-פ-פ-ו-ן ...

דפדפת או מחברת? מחברת.. אבל ספירלה כן?

ימין או שמאל? ימיןן, נוו כהה אני ימינית,יש בעיות?

צמיד או שרשרת? שרשרת , 3 ~ >

כסף או זהב? זההב, @

מתמטיקה או אנגלית? כרגע? מתמתיקה.

מורים או הורים? שאלה טיפשית,הוריםם לא ברור???

לשטוף כלים או לעשות ספונג'ה? לא זה ולא זהה!!

קולה או מיץ? מיץץ

אייפוד או mp4? גם ו.... גם!!!!!!!!

כלב גדול או קטן? קטןן...

פו הדב או מיקי מאוס? פו הדב

טלוויזיה או מחשב? אם הייתי יודעים שאני מכורה למחשב כבר הייתם יודעים תתשובה!

משחק קופסה או משחק מחשב?  קופסאאא

תאומים או שלישייה? אחד לא מספיק?

אימייל או דואר רגיל ? אימייל ...

יס או הוט? אני כבר לא יודעת...

קולנוע או סרט בבית? תפלאו,בבית..

אילת או חרמון? איייילת!

השיר שלנו או האלופה? אייי איי שאלה קשהה מאוד,ראיתי את שתיהםםם

ראש גדול או השמיניה? ראש גדול,לא ראיתי השמיניה..

יהודה לוי או רן דנקר? ממ... שתיהםם

בר רפאלי או אנג'לינה ג'ולי?  יאא שאלה קשה משו.. לדעתי?! אנג'לינה!

לישון או להיות על המחשב? שתיהםם!! באמצע שינה אני מתגעגעת למחשבב חחחחח..


נכתב על ידי , 2/10/2007 16:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה קטעים בפוסט אחדד..



למה אני מרגישה ככה?!

למה אני מרגישה לא שלמה..

אולי זה בגלל שאני מתחזה למישהי שהיא לא אני?

אולי כי אני מחפשת כול הזמן ולא שמחה עם מה שיש?

אולי זה בגלל שאני פשוט מקנאה באנשים שיש להם משו שאני רוצה?

ואולי זה בגלל שאני נורא רוצה להיות איתן אבל זה לא כ"כ מתאפשר?

אולי זה בגלל שאני מחפשת את החברה הכי טובה שכרגע אין לי?

ואולי זה בגלל שיש לי משהו אבל אני לא יכולה להסתפק בו?

אולי זה בגלל שאני מסתובבת עם אנשים שהם לא הכי אני?

אולי היא צודקת?

אולי באמת אני לא מתאימה להם?

אבל אז עם מי אני יהיה?אבל אז אני לא יהיה מרוצה..כי אני רוצה להיות

איתם, עם אלא שאני לא הכי מתאימה להם..

אולי

אולי זו פשוט אני? אני זו שחוסמת הכול וגורמת שייראה רע?

זה יכול להיות בגלל הרבה דברים אבל..מה שמתברר לי זה שאפעם

אי אפשר שיהיה לי הכול...אלא רק חלק קטן או שומדבר |:





לפעמים כייף להתנתק מהעולם.

לא לשמוע מאף אחד,לא לראות אף אחד

ופפשוטט.. להתנתק!

קצת לצאת לשגרה שונה,לראות דברים שונים

לעשות דברים שונים,להרגיש משו שונה שלא הרגשת!

לנסות דברים חדשים,לעשות דברים שאת לבד..

כשאת מתביישת לעשות דברים מול קהל

נחמד לעשות אותם כשאת לבד,בלי בושה מאף אחד!

כשאנ לבד בחדר,בבית,או מן רגע כזה שאני באאוט?!

אני שוכחת מהכל,חולמת בהקיץ ונזכרת בכל מיני דברים..


יש לילות שאני בנסיעה באוטו חוזרת ממקום כלשהו

ויש רגעים שאני חושבת על דברים שהיית רוצה שייקרו,

מביטה בירח ובכוכבים שבשמיים..

מבקשת משאלות ורק מקווה שיתגשמו!






'כשהוא הגיע הוא ניגש בעדינות ושאל אותי "מה זאת שמחה?"
חשבתי לרגע, אבל לא הייתה לי תשובה.
סתם.. הייתי עסוקה בזה שאיש זר בא אליי ושאל אותי שאלה
שהאיש המוזר הזה, גרם לי הרגשה מוזרה.
אבל האיש הזה גרם לי לחשוב על השאלה הזאת, הגדולה ..
"מה זאת שמחה"

השקעתי בזה מחשבה
ובסוף, הגעתי למסקנה
שאין לי תשובה,
אי אפשר לענות על השאלה במחשבה של דקה
אבל הדבר הענקי הזה שגורם להרגיש נפלא
הדבר הענקי הזה - שיוצא עמוק עמוק מבפנים - החוצה

יוצא, ומוקרן לכל הסביבה
הדבר הזה שבלעדיו לא היית אתה -
זאת שמחה.
וידעתי, שאני, שמחה.'




זיהו...

מקווה שאהבתם!

תגיבו בבקשה

אוהבת 33>

חנושש

נכתב על ידי , 1/10/2007 16:10  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

222

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחנוש ^ שלמות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חנוש ^ שלמות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)