לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"כי בחיים הכל עובר מטעויות למד והשתפר מה שקולך הפנימי אומר זו האמת שלך..."



Avatarכינוי:  © מאוהבת

בת: 28



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

דף חדש


(פוסט אינדיבידואלי )

אז השנה החדשה התחילה והבעיות לא נעלמו .

החלטתי לקחת את עצמי כפרוייקט אישי

בנוסף לכל הפרוייקטים שיש לי בבית ספר

אני אגרום לשנה הזאת להיראות יותר טוב משאר השנים שעברו עליי עד עכשיו 

אני לא אוותר ולא ארים ידיים 

כי אני הכי חשובה

לפני הכל

אם אני לא אתקיים אף אחד לא יתקיים מבחינתי

אני אשנה את מה שלא טוב ,

אמשיך ואקדם את מה שכן

אראה לעצמי שאני בסדר גמור ואפילו יותר מזה

ושאין שום סיבה שאני אוותר על הדברים המדהימים שלי בגלל מעשים של אנשים אחרים

אדגיש לעצמי שגם לבד אני יכולה להסתדר

לא אסון להיות עצמאי

אתגבר על כל המכשולים בדרך

ועל הבעיות

והאחד הזה שאני בחיפושים מתמידים אחריו יבוא גם בלי הלחץ שלי

יעריך אותי , את החסרונות הלא מעטים וגם את ההיתרונות

השנה הזאת הולכת להיות שנה של קידום עצמי

הכי אגואיסטי שלי אבל עד עכשיו הייתי הכי מתחשבת וזנחתי את עצמי .

שכחתי שבלעדיי העולם שלי לא יתקיים 

כי אם אני לא אהיה פה אז אני לא אוכל לדאוג יותר לאף אחד

מבטיחה לעצמי שהשנה הזאת אני אשתנה

לאט לאט

אבל אני אשתנה

בשביל עצמי

בשביל הלב והנפש שלי

הטעויות שלי עולות לי בשפיות , הגיע הזמן שאני אפסיק לטעות בצורה כזאת קטסטרופלית ושאולי סופסוף אני גם אלמד מהטעויות 

אופטימיות זה המוטו

המלנכוליות אומנם חלק ממני ומהאופי שלי אבל זה לא מה שידכא אותי 

אלא ההפך ייחד אותי ויהפוך אותי לאופטימית יותר

אז שנה חדשה שנפתחה בטעות , אבל טעות שללא ספק נתנה לי כאפה מעוררת

אז התעוררתי והנה אני  מתחילה את צעדיי הראשונים אל עבר השינוי !


נכתב על ידי © מאוהבת , 29/9/2012 20:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





14,013

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל© מאוהבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על © מאוהבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)