לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

This is My Fuking Life


אני,עצמי ואנוכי מספרים דברים

כינוי:  +*+Shliklik+*+

בת: 29



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

חג שמח =]


 

היה לי חג ממש כייפי :]

את האמת,עשינו על האש עם המשפחה..כאילו,משפחה מורחבת.

היו שם דודים,דודות,בני דודים,בני דודות,נכדים,וחבר של בת דודה שלי.שד"א..הוא מזה חמוד P:

אז לשכנע את אמ שלי שהחצאית לא קטנה עליי,ושאם אני יושבת היא נוחה ולא מציקה,לקח קצת זמן.אבל אני אוהבת את החצאית הזאתי,וסוף סוף אני יכולה ללבוש אותה-אז למה לבזבז הזדמנות שכזאת?

 

וזה היה מצחיק,עשו שולחן ארוך למבוגרים,שולחן עגול יותר קטן(קטן מידיי!!)לצעירים ושולחן של ילדים קטנים לשני הילדים הקטנים :]

חחחח זה היה מצחיק לראות אותם אוכלים וצוחקים..חמודים=]הם שני אחים ולאחות (לישָי)יש מחר יומולדת:) מזל טוב!!

 

ו...כבר אמרתי שאני רוצה לפעמים לקחת מחבת ולדפוק אותה לאח שלי בראש?!הוא כ"כ דורש את זה!!!

כל הערב הוא נגע בשיער שלי ואמר שזה כמו פצצה אטומית!גררר....הוא מעצבן ./ \.

 

אבל היה מצחיק מאוד בשאר הערב :]

מקווה שגם לכם היה מצחיק P:

 

אני מקווה עכשיו להשיג את חברות שלי,לשאול אם הן רוצות לצאת...אז,רוצים להצטרף?

 

לילה טוב וחג שמח :)

ניצן

נכתב על ידי +*+Shliklik+*+ , 3/10/2007 21:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דף חדש...התחלה חדשה?


לפעמים כשאני שומעת את המשפט הזה..הוא גורם לי לתהות.

האם אנחנו באמת מתחילים מחדש,שוכחים הכל,חוזרים ליופי ולטוב כשאנחנו פותחים "דף חדש"?

אז יש לי תשובה,כמובן שזוהי דעתי בלבד אבל..מי אני שאקבע?

לא,לדעתי זה לא נכון.

אם העבר רע,הוא יישאר רע.אתה לא יכול לבוא ולהגיד "זהו,מהיום אני פותח דף חדש!" טכנית,אתה יכול.

אבל העבר תמיד ישוב וירדוף אותך.גם אם בהתחלה זה נראה כל ככך פשוט ונכון...

הוא יחזור בסופו של דבר.

אז מה שאני אומרת...אל תשכחו את העבר,תלמדו ממנו.אל תתחילו דף חדש,תקראו את הקודם ותבינו.

 

אז אתם בטח שואלים את עצמכם עכשיו,"מה היא רוצה מאיתנו?" נכון?

אז אני לא רוצה כלום...אני רגילה להתחיל לדבר הרבה כשיש לי מה להגיד.וכשיש לי מה להגיד,אני לא מפסיקה לדבר לרגע!

אז נתקעתם איתי...אם אתם אוהבים אותי או לא,אין לכם מה לעשות בנידון :)

 

הרשו לי להציג את עצמי:

 

קוראים לי ניצן בת 13 מחדרה.גבוה לגילי(אני חושבת...)1.70 שיער חום ועיניים חומות.ילדה ממוצעת לא יותר.

אני אוהבת לשפוך רגשות ולדבר הרבה,לספר חוויות,אז מה שהולך לקרות כאן.

 

מקווה שתהנו בבלוג החדש :]

ואני מקווה שאני לא אשכח את הסיסמה עוד פעם...

 

שלכם,

ניצן =]

נכתב על ידי +*+Shliklik+*+ , 2/10/2007 01:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

121
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל+*+Shliklik+*+ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על +*+Shliklik+*+ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)