לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Everything You Ever Wanted.


שירים להורדה, אתרים שימושיים, משחקים, פתרונות, כפתורים, תמונות לעיצובים, החיים שלי, ביקורות, תחרויות, ובקיצור - כל מה שאפשר לשים בבלוג.

Avatarכינוי:  .SharoN.

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

הקפצה.


  

 

אפעם לא אמרתי שאני נגד הקפצות, והבלוג חדש וצריך קצת מבקרים אזזזזז..

כן. אני אאלץ להקפיץ.

 

הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצה-ה

הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצה-הק-הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצה

הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצה-הק

הקפצה-הקפצה-הקפצה-ה-הקפצה-הקפצה-הקפצה-

הקפצה-הקפצה-הק-הקפצה-הקפצה-הקפצה

הקפצה-הקפצה-הק-הקפצה-הקפצה-הקפ

הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצ

הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצ

הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצה-הקפצה

הקפצה-הקפצה-הקפצה-הק

הקפצה-הקפצה-הק

הקפצה-הק

הקפצ

ה

 

(את הרעיון של החץ לקחתי מאיזה בלוג שראיתי היום, ואני פשוט לא זוכרת איזה!

אז אם בעלת הבלוג נכנסת לפה ורואה את ההקפצה הזאתי -

את מוזמנת לכתוב בתגובה שזה הרעיון שלך, ואני אתן לך קרדיט!)

 

-אגב, מה שאתם רואים למעלה אלו כפתורים הזויים במיוחד שלא קשורים להקפצה.-

נכתב על ידי .SharoN. , 3/10/2007 10:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .SharoN. ב-4/10/2007 15:32



747
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.SharoN. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .SharoN. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)