לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים יפים.....


קוראים לי מעיין ידובנר אני גרה בקיבוץ גבה"ש אני בת 12 ואני בכיתה ז'... אני חושבת שהבלוג שלי יהיה מעניין מאוד אני יכתוב בוא כל מיני דברים מעניינים עלי ועל מה שקורה לי בכל יום... ורק שתדעו שעם אתם רואים שלא כתבתי באיזשהו יום אז זה אומר שקרה לי משהו.....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

משהו...


 

 

היי זאת שוב אני (מעיין) תקשיבו מה היה לי אתמול...!?!?!?!?!

 

אתמול קודם כל בבוקר עזרתי לאמא שלי להכין אוכל ואז כשאבא שלי חזר מהעבודה נסענו (אני ואמא שלי ואחותי) לשוק (נראה לי שכבר כתבתי לכם אתמול על זה..  אבל לא משנה) אחר כך בערב הלכתי לראות סרט "ברוס הגדול מכולם" זה סרט מזה מצחיק חבל"ז (חבל על הזמן) ואז בלילה כשחזרתי היו אצלנו אורחים והלכתי מתי שהאורחים הלכו לישון אצל דודה שלי בבית שלה וחזרתי בבוקר הביתה כי היא גם גרה בקיבוץ...

 

קיצר יום גם די עמוס...

 

טוב אני כבר מחא יכתוב לכם איזה בסה שחוזרים ללימודים מחר!!!!!

 

אוףףףףףףף....     טוב יאללה נדבר צ'או.....

 

 

 

נכתב על ידי *~מעיינוש~* , 6/10/2007 13:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היומיים הכי עמוסים בחיי.....


היי זאת שוב אני (מעיין) אני יספר לכם בקצרה מה עבר עלי אתמול והיום....

 

אז ככה אתמול הלכתי בבוקר עם המישפחה שלי ל"מעלית הזמן" בירושלים עם דודים שלי ואז אחר כך הלכנו לראות את תחנת הקמח ואז הלכנו לפארק שקוראים לו "המפלצת" והיה כיף...

ואחר כך אחרי הפארק והכל הלכנו לאכול אצל "אבו גוש" והיה טעים אבל לא הכי בעולם...

 

והיום בבוקר קודם כל קמתי ועשיתי את כל מה שהייתי צריכה ואז נסעתי עם אמא שלי ואחותי (רעות) לשוק ראש העין וקנינו כל מיני דברים כמו בגדים וכו'...

ואז אחרי השוק אמא שלי הלכה לישון ואבא שלי אחותי ואני שטפנו את הבית...

אחותי קצת עיצבנה אז קצת אני ואבא הרמנו את הקול ואמא היתעוררה...,

ואז ראיתי עם אמא בערב טלוויזיה ואז הלכתי לראות סרט בבית ילדים ("ברוס הגדול מכולם") ואז עשיתי על שני ילדים בלילה בייביסיטר...

 

זה היה היומיים הכי עמוסים בחיים שלי...

נכתב על ידי *~מעיינוש~* , 5/10/2007 19:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה שקרה לי היום...


 

היום היינו בפארק ימית 2000 ועשינו על האש והיה מזה צחוקים אתם לא מאמינים....

 

יוא אני פשוט מתתי מצחוק!!

קודם כל כולם איך שהגיעו לפארק היו רעבים אז ישר הדלקנו את המנגל ועשינו פרגיות וכל השטויות האלה אבל בכל מקרה היה מזה כיףף

וחמר אנני גם הולכת עם המשפוחה שלי לירושלים ל"מעלית הזמן" זה מקום ממש נחמד רואים שם סרט על איך בנו את ירושלים עם כיסאות מתנדנדות...

 

טוב חברים אני חייבת לעוף אז צ'או...

 

נכתב על ידי *~מעיינוש~* , 3/10/2007 22:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי:  *~מעיינוש~*

בת: 28

ICQ: 242829809 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*~מעיינוש~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *~מעיינוש~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)