לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

piece of me


bye bye human,you losing in this RACE,and theres no matter how fest you running cuz you stying in the same PLACE.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

אתה ואני.


אתה ואני
כה שונים,
אחת מהשני
אני כזו,
אתה כזה,
אתה במרכז
אני בקצה

אתה מתקשר
אני מתקשרת
אתה דואג
כאשר אני נעלמת
אתה מתקשר
ואני לא עונה
אני נשבעת,
זה בטעות
לא בכוונה.

אתה לא תבגוד
אתה לא תעלם
אתה רק תדאג
עליי תמיד משלם,
אני לרוב מתנגדת,
אך אתה מתעקש
אני ביישנית,
אבל זה מה שיש.

אני אוהבת-
כשאתה קורץ
אתה אוהב-
כשהמחשוף מבצבץ
אתה מחייך
ואני שוקעת
אולי אתה ממני רוצה עוד,
ואני לא יודעת.

אתה רחוק
ואני עוד יותר
על נשיקה נוספת-
לא אוותר
בסוף הבוקר
הירח עוד מאיר
כשאתה מביט-
האושר פורץ כול סדק
ממני-אל האוויר

נשארים בחוץ עד מאוחר
מבלים כמו שצריך
נשיקות עוד ועוד-
אני רוצה שתמשיך.
כה מצויין
אתה תמיד מריח
בכול נגיסתי בך,
אתה מתוק ועסיסי
כמו אבטיח

הו,רב חובל
הו רב חובל שלי
תן לי,האוניה,
לשוט כרצוני
אקח אותך למקומות
מקומות מופלאים
נשחה בנחלים
חוצי יערות
נשוט באגמים
חוצי שדות
וניתן לכול המקומות-
שמות.

אקח אותך לאי בודד,
נשכשך רגליים,
ביובל רדוד
נתפוס דג,
אולי שניים,
יחדיו נמצא יעוד..
נקים לנו בית
מעצים וממקלות
נציב בתוך הים ממול-
שורות של נרות,
הם לא ייכבו
כול עוד נפשי בי
הבקתה לא תתמוטט
כול עוד אתה עמי.

את תלחש לי באוזן
מילים אוהבות
אני אחזיר לך בליטופים
ארקום איתך תקוות
אתה תתן לי וורד
עם דמך נוזל עליו
אני אתן לך בתמורה,
את גופי
מכוסה בשלכת הסתיו.

 מחשבותיהם,
של האויבים,
של העוברים ושבים,
לא מעניינות
אזרוק אותם לים-
ואנחנו שנינו,
נתחיל לממש את התקוות
אני אסרוג לך סוודר
נגד הקור
ובתמורה תתן לי את חומך,
בלילה כדי להרדם-
אינני זקוקה לדבר,
מלבד חיבוקך.

אמרת שאני נראית כמלאך,
כאשר אני ישנה,
אך אתה בשבילי כאל,
רק בך אני מאמינה.
את תעניק לי את חיבוקך,
ביום חורף קר,
ואני אעשה לך מסאג',
על החוף,
עד שתחשוב שמלבדי-
לא קיים דבר.

אני אתן לך את עצמי,
בתמורה לאהבתך,
אני אתן לך חיבוק,
בתמורה למילה יפה,
התאמר לי הכיצד,
התפשטה אהבתי אלייך
בכול גופי,כמגיפה?
אני שוקעת בעינייך,
כאילו בתוך ים
בנשיקתך אתה תחזיר אותי,
אל האמת שבעולם.

עבר שבוע,
ואני כבר מתגעגעת,
מוצפת בציפיות
בגופך שוב לגעת.
מחכה שוב להרגיש,
את רוך שפתייך,
מקווה שוב להקשיב,
לנעם מילותייך...

אני רוצה אותך
פה איתי
לתמיד
עד הנשימה האחרונה
עד הפעימה האחרונה
עד שאני,האוניה
אגיע למזח,
ואתה תרד מבין דופנותיי
אני אחכה להפלגה הבאה,
להנות שוב,
כמו שמעולם לא נהנתי בחיי.









נכתב על ידי , 5/9/2008 16:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



904
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEmptyNight אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על EmptyNight ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)