לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Bloodline

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

שאלון..כנסו! משעמם לי :( מי ער?!


חח משעמם לי ולא ישנתי אז החלטתי לפתוח מחדש את הבלוג..

ובגלל שממש אבל ממש משעמם לי אז הבאתי שאלון

 

אף פעם לא אהבתי מישהו שאוהב אותי  

 

אף פעם לא אירגנתי מסיבת הפתעה
 

אף פעם לא אכלתי פלפל חריף שלם
 

אף פעם לא אמרתי למישהו "אני אוהבת אותך" מול העיניים והתכוונתי לזה
 

אף פעם לא בכיתי מסרט
 

אף פעם לא גידלתי חתולה
 

אף פעם לא גידלתי כלב
 

אף פעם לא גילחתי את שיער הראש
 

אף פעם לא דיברתי ברדיו
 

אף פעם לא הופעתי בטלווזיה
 

אף פעם לא החלקתי על הקרח
 

אף פעם לא היה לי גיטרה חשמלית
 

אף פעם לא הייתה לי גיטרה קלאסית
 

אף פעם לא היה גשר
 

אף פעם לא היה לי נכשל בתעודה
 

אף פעם לא עקרו לי שן
 

אף פעם לא היה לי פלאפון משוכלל
 

אף פעם לא היו לי 2שטרות של 200 בארנק-אני מרוששת :/
 

אף פעם לא הייתי במוסד לחולי נפש
 
אף פעם לא הייתי במשחק כדורגל
 

אף פעם לא הייתי בניו יורק
 

אף פעם לא הייתי בת 18
 

אף פעם לא הייתי הכי יפה
 

אף פעם לא הייתי ערה כל הלילה
 

אף פעם לא הלכתי על פסי רכבת
 

אף פעם לא הצלחתי לתפוס זבוב בידיים
 
אף פעם לא השתכרתי
 

אף פעם לא השתתפתי בתחרות כשרונות צעירים
 

אף פעם לא התאהבתי וירטואלית
 

אף פעם לא התגשמה לי משאלה שבקשתי כשכיביתי נרות יומולדת
 
אף פעם לא התלהבתי יותר מדי מהציורים של עצמי
 

אף פעם לא התמדתי ללכת למכון
 

אף פעם לא התנשקתי עם מישהו מעל גיל 18
 

אף פעם לא התנשקתי בגשם
 

אף פעם לא התנשקתי על קיר
 

אף פעם לא התפרסמתי בזכות כישרון
 

אף פעם לא חייתי את היום "הכי טוב בחיים"
 

אף פעם לא חתכתי את עצמי -אני לא אימו זה היה בטעות חח
 
אף פעם לא טעמתי חומוס
 

אף פעם לא ירדתי יותר מ5 קילו בדיאטה

אף פעם לא ישנתי בפארק
 

אף פעם לא למדתי לקרוא תווים ניסיתי חח
 

אף פעם לא לקחתי גלולות למניעת הריון
 

אף פעם לא ניסיתי סמים
 

אף פעם לא נהגתי במכונית
 

אף פעם לא ניסתי להתאבד
 

אף פעם לא ניפגשתי עם אנשים מהאינטרנט
 

אף פעם לא נסעתי עם מישהו זר
 

אף פעם לא נסעתי באוטובוס(כל יום...)
 

אף פעם לא נסעתי במשאית
 

אף פעם לא נסעתי בכדור פורח
 

אף פעם לא הייתי בכותל
 

אף פעם לא הייתי בחרמון
 

אף פעם לא נעלתי קרוקס- לא משהו שאני רוצה לדבר עליו..
 

אף פעם לא נשכבתי על הכביש
 

אף פעם לא נשרפתי מהשמש
 

אף פעם לא סמכתי על זכר
 

אף פעם לא עליתי לגג של עזריאלי
 

אף פעם לא עליתי לגג של הבית שלי
 

אף פעם לא עשו לי מסיבת הפתעה.
 

אף פעם לא עשיתי משהו שרק אני יכולה
 

אף פעם לא עשיתי צניחה חופשית
 

אף פעם לא עשיתי רשימה ממש ממש ארוכה
 

אף פעם לא עשיתי שעווה
 

אף פעם לא קיבלתי כל מה שרציתי
 

אף פעם לא קיבלתי נשיקה מאימו
 

אף פעם לא קיללתי את אמא שלי מול הפרצוף שלה.
 

אף פעם לא קיללתי את ההורים שלי מול הפרצוץ שלהם
 

אף פעם לא ראיתי שלג יורד
 

אף פעם לא הייתי יותר משבוע מחוץ לבית בלי משפחה
 

אף פעם לא רציתי משהו שאין לי 
 

אף פעם לא שברתי עצם
 

אף פעם לא שברתי שן
 

אף פעם לא שכחתי לשים דאודורנט לבצפר
 

אף פעם לא שחכתי לשים חזיה לבצפר
 

אף פעם לא שמחתי בשביל מישהו שהצליח יותר ממני
 

אף פעם לא שתיתי אלכוהול יותר מלגימה אחת- יותר מידי =/
 

 אף פעם לא ידעתי לומר "זין" ביפנית
 

אף פעם לא הייתי מצחיקה
 

אף פעם לא הייתה לי תעודת הצטיינות
 

אף פעם לא ניצחתי בשלב הבנוני של שולה מקשים
 

אף פעם לא עשיתי קמפינג ביער
 
אף פעם לא קראתי את כל העיתון בבוקר
 
אף פעם הסוללה של האמפי שלי החזיקה יותר מיום
 
אף פעם לא שמתי עדשות
 

אף פעם לא בכיתי בגלל ספר
 

אף פעם לא התנשקתי על הגג של עזריאלי
 
אף פעם לא איחרתי לבצפר
 

אף פעם לא איחרתי לבצפר ביותר משעה
 

אף פעם לא העלתי קטע ליוטיוב
 

אף פעם לא הסרטתי את עצמי
 

אף פעם לא קניתי משהו שעלה יותר מ1,000 ש"ח
 

אף פעם לא צילמתי סרט
 

אף פעם לא אהבתי את עצמי
 

אף פעם לא התנשקתי יותר משעתיים
 

אף פעם לא אהבתי גמבה
 

אף פעם לא אהבתי פלפל
 

אף פעם לא אהבתי חציל
 

אף פעם לא עשיתי קניות ב1,000 ש"ח
 

אף פעם לא היה לי מסך פלזמה בחדר
 

אף פעם לא רציתי למות
 
אף פעם לא התנשקתי עם קרח
 

אף פעם לא אכלתי לבד קופסת אוראו
 

אף פעם לא דיברתי כל הלילה באיסקיו
 

אף פעם לא דיברתי כל הלילה בטלפון
 

אף פעם לא הפתעתי מישהו בנשיקה
 

אף פעם לא הייתי באילת-פעמיים בשנה אני באילת חח
 

אף פעם לא טסתי
 

אף פעם לא עשיתי אורגיה.
 
אף פעם לא עשיתי את זה בשירותים של ארומה
 

אף פעם לא ישנתי עם אחותי הקטנה
 

אף פעם לא שמעתי את כל השירים שיש לי במחשב על פלייליסט אחד
 

אף פעם לא כתבתי שיר
 

אף פעם לא שכבתי עם אישה

 

אף פעם לא התנשקתי עם אישה

 

אף פעם לא שכבתי עם בחור

 

אף פעם לא עשיתי איקי

 

אף פעם לא ישנתי עם בחור

 

אף פעם לא התקלחתי עם בחור

 

אף פעם לא התקלחתי עם בחורה

 

אף פעם לא ישנתי עם בחורה

 

 

ובגלל שכל כך משעמם לי אז אני יעשה עוד שאלון חח

 

 

 


קיץ? או חורף? חורף

דיסקמן או סטריאו? סטריאו

אייסיקיו או מסנג'ר? אייסיקיו

ביי או להתראות? ביי

קומדיה או מתח? שניהם

קולנוע או בית? בית
 

מדבר או ים? ים

ארה"ב או אירופה? ארה"ב

נעל או סנדל? נעל

ערוץ 2 או ערוץ 10?  2

עם שמיכה או בלי? עם

כרית אחת או שתיים? שניים

נביעות או מי-עדן? נביעות חח

מיץ או מוגז? מוגז

תפוז או אבטיח? תפוז

ענבים או דובדבנים? ענבים

שחור או לבן? שחור

 

כלב או חתול? כלב

פיל או ג'ירפה? פיל

דוב גריזלי או אריה? אריה

סנופי או סקובי-דו? סקובי-דו (סנופי מעצבן אותי..)

צב או ארנב? ארנב

להרבות במילים או להמעיט? להמעיט

דמעה או צעקה? דמעה

נשיקה או חיבוק? נשיקה

מבט או מילה? מבט

ארוחת ערב או הליכה משותפת? הליכה משותפת

"את/ה חכמ/ה" או "את/ה מעניינ/ת"? מעניינ\ת

מקלדת או עכבר? מקלדת


שם של בן: אין משו מיוחד

שם של בת: אין משו מיוחד

שם של כלב: בוב חח

שם של חתול: לא יודעת -_-

שם של פיל: דמבו..(?)

שם של ג'וק: משה :)


אוהב את המקום שאתה גר בו? אממ בערך חח

 היית רוצה להיות מישהו אחר? אם כן, מי? כן...לא יודעת ><

מצב נתון - אה?!

מאוהב? לא ממש..

 היית מאוהב? לא

יש חבר/ה? היה :[

 אוהב את עצמך? לא

מה היית מעדיף בעצמך, יופי או חוכמה? חוכמה

 יש לך בורינג.סיקיו, או ספיי.סיקיו? לא

כמה מחשבים יש לך בבית? 2

כמה טלוויזיות? 5

 מתי התעוררת היום? 6 בצהרים חח

מה תעשה מחר? יכול להיות טבריה או סתם לצאת עם כמה ילדים תלוי..

מי האישה הכי יפה בארץ? סבתא שלי חח

שחקנ/ית הכי מוכשר/ת? אין לי מושג..

ממה את/ה הכי מפחד/ת? לא יודעת

האם אי פעם ישנת עם אדם המין השני ללא סקס? כן

נישקת בחורה? אפשר להגיד חח

 נישקת בחור? כן

אתה סטרייט/ית? כן

 חושב שעישון זה: אממ אין לי כל כך בעיה חח אני מעשנת

 איך היית משכנע את האנשים שמעשנים להפסיק? לא ממש איכפת לי 

מה הזיכרון הכי חזק שלכם מהילדות? לא זוכרת חח אני סנילית

 הזיכרון הכי מצחיק שלכם? כמו שאמרתי לא זוכרת

 יש לכם זיכרון פנומלי [זיכרון צילומי]? אממ...

 

 


 

 

 

You'll grow to loathe my name
You'll hate me just the same
You won't need your breath
And soon you'll meet your death
Not from the years, not from the use
Not from the tears, just self abuse

 

 

ביי..תגיבו, בבקשה

נכתב על ידי Bloodline , 22/8/2008 06:24  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBloodline אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bloodline ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)