לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Shoola Blog


I LAV BRUAN MENS

כינוי:  Shoola

בת: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

איבדתי בתולים! בואו ותשמעו את הסיפור


וואו זה היה כל כך מרגש!

באתי אל חבר שלי,יונתן, וחיכיתי למתה עם ההורים שלי, ואז הוא בא אלי

ראינו סרט רומנטי בטלוויזיה והתנשקנו

ואז אחרי זה הורדתי את החולצה, הייתי בלי החזיה ואני מידה B 75-80 אז בלטו לי הפיטמות כל הזמן והוא הסתכל עליהן כל הסרט כמעט

ואז הוא התחיל לנשק לי את הציצי ולשחק איתי ואז הורדנו את כל הבגדים

והלכנו למיתה של ההורים שלי והיה ממש כיף!

אני ממליצה לכל הבנות לעשות את זה בגיל הזה

 

יאללה תגיבו ומי שלא מאמין שילך ללקק שניצלים!

נכתב על ידי Shoola , 21/10/2007 21:15  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הילד שאני אוהבת


אני רוצה לספר לכם על הילד שאני אוהבת

הוא מצחיק,חום,חמוד ויפהה כזה

קוראים לו יוסף וכולם קוראים לו יוסה'לה

יש לו שרירים כמו לילד המפורסם ההוא גיל שיותר מכירים אותו בכינוי לוציפר או גיליניו

והוא כזה חתיייךךךךך אני חולמת עליו בלילות

ויש לו תחת חטוב ושרירי כמו של עמיתזי!

אני כל כך רוצה אותו איתי במיטה

ושמעתי מילדים בכיתות י' שיש לו... לא תאמינו אבל... יש לו... 8 וחצי ס''מ!!!!!!!111אחדאחד

טוב אז תגיבו והרבהה

 

ביוסקה 3> מוווואאאההה

נכתב על ידי Shoola , 20/10/2007 20:18  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עברנו 200 כניסות!!


כולם לראות! עברנו את ה200 כניסות!

ולכבוד אירוע זה אני מכריזה על זה שאני אוהבת חומים! כמו עמית השקסי!

וגם רציתי לספר לכם קצת על הבית ספר החדש

יש פה ילדים ח=ת=י=כ=י=ם!!! אני אוהבת פה את כולם וגם התנשקתי עם כמה חומים

וגם ידיד שלי הזמין אותי לישון אצלו בשבת

בקיצור כיף חיים פה

 

יאללה צ'או 3>>>>>

נכתב על ידי Shoola , 16/10/2007 23:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

870
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShoola אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shoola ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)