לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Shoola Blog


I LAV BRUAN MENS

כינוי:  Shoola

בת: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

שאלון ש=ו=ו=ה!


הנה שאלון מגניב שמצאתי!

 

האם את מגדירה את עצמך בעלת הערכה עצמית גבוהה?
כן! אני חושבת שאני מאוד סקסית וחכמה!

האם לדעתך אנשים רואים בך בעלת ביטחון?
בטח! במיוחד במיטה

מה הדבר שהכי מערער את הביטחון שלך?
כשלמישהו לא עומד כשהוא לידי

האם את נוטה לתת לאנשים לנסות לשנות אותך?
לא! אני אוהבת את עצמי ככה

האם את מאמינה שהאופי חשוב יותר מהיופי?
מפיתאום!

אם היית יכולה לשנות משהו בעצמך, מה היית משנה?
את גודל החזה שלי, לא מספיק לי מידה B

האם לדעתך את יכולה לערער ביטחון של אנשים אחרים? למה?
בטח שכן, אני שולטת בהם

האם קרה שהשתנית בגלל אחרים? אם כן - כיצד?
כן, מאז ששכבתי עם מישהו בפעם הראשונה השתניתי מאוד!

נכתב על ידי Shoola , 14/10/2007 00:36  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החוויה של שולה ואחמדית


קלטו איזה יום 100מם היה לי ולאחמדית

עברתי דירה לבית חדש במושב נוב, אחמדית עזרה לי לסדר קצת ואז התחיל כל הכיף

היא הביאה הרבה אביזרים, בעיקר מלפפונים ונקניקיות, והתחלנו לשחק איתם =]

בפעם הבאה שניפגש אולי נצלם כמה תמונות טובות

יאללה תתחילו להגיב הרבההה הרבההה =]

נכתב על ידי Shoola , 10/10/2007 23:39  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון על נשיקות


היי, הנה שאלון חדש שמצאתי

 

האם התנשקת פעם? אם כן, עם מי?
כן, עם יצחק המתוק שלי ^^

האם נישקת פעם מישהו בלחי?
כן הרבה ילדים

האם נישקת פעם מישהו בפה?
כן את יצחק

האם נישקת פעם מישהו צרפתית?
עוד פעם, יצחק

אם התנשקת, עם מי הייתה הנשיקה הראשונה שלך?
עם ילד חמוד אחד בשם יורם

איפה התרחשה הנשיקה הראשונה שלך?
על המיטה שלי

מהו המקום הכי רומנטי לדעתך להתנשק?
בסרט =]

את מי הכי היית רוצה לנשק כרגע?
ילד חמווודדד אחד בשם גבי

נכתב על ידי Shoola , 9/10/2007 22:10  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

870
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShoola אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shoola ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)