לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

sorry, i can`t be perfect




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

למה.. אני לא מבינה.. למה?!


יצאתי עם מישהו במשך כחודש. נפרדנו.

הפרידה באה ממני כי הקשר לא התאים לי .. כי לפני כן הוא יצא עם חברה טובה שלי.

עכשיו יש לו מישהי חדשה.

דיברנו על הכל. סיכמנו שכל אחד ממשיך הלאה ואנחנו נשארים ידידים טובים.

אז למה כשאני קוראת את האוואי שלו והוא כותב לחברה שלו שהוא אוהב אותה

וכשאני איתו וחברה שלו מתקשרת אליו יש לי הרגשה כל-כך רעה בלב. למה?

אני בכלל לא בטוחה שאני אוהבת אותו. אולי אני סתם מקנאה.. אבל למה לעזאזללל?

וגם לפני שסיכמנו את זה הוא חיבק אותי, נישק אותי. למה הוא עושה לי את זה? ועוד בזמן שיש לו חברה..

טוב סתם הייתי צריכה לפרוק..

יש לכם עצות, דעות, תגובות או כל דבר אחר..אתם מוזמנים להגיב. אני אשמח לקרוא.. תודה רבה והמשך יום נעים..

נכתב על ידי it`s just a pain , 11/10/2007 12:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  it`s just a pain

בת: 32

תמונה




63
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לit`s just a pain אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על it`s just a pain ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)