לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Until it’s gone


to the end I shall fight for there to be light through my eyes as I look upon the mirror... at myself

Avatarכינוי:  Prosle

בת: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

10/2008

נו, מה חשבתם?


ברור שנשברתי ואני אוכלת כמו חזיר בר שהרגע נולד...

סעמקקקקקק על העולם המטומטמם הזה אני שונאת כל דבר בו!

רע לי! רע לי!

נכתב על ידי Prosle , 31/10/2008 11:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא מבינה.


באמת שאני לא מבינה למה אחרי שאני שומרת וקורעת את התחת בספורט,

אני לא מרזה אפילו חצי קילו. אני לא מבינה למה!

למה אני תקועה על המשקל הזה שפעם הייתי מעיפה אותו תוך חצי יום של דיאטה..

 

ובכל זאת.. סידרתי לי שבוע ספורטיבי במיוחד, עכשיו שאני יכולה להכנס לחדר כושר של קרוב משפחה בחינם.. התחלתי אירובי והיפ-הופ, ולפני כל אימון אני עושה בבית כפיפות בטן ושכיבות שמיכה. בימים שאין לי אימונים אני עושה כפיפות בטן ושכיבות שמיכה לפני האמבטיה.

אני אוכלת טוב, לא הרבה וגם לא מעט מידיי.. ואני מרגישה שהפעם זה זה, מרוב שאני רוצה את זה.

טוב... אחרי שאמא שלי אמרה לי שלדעתה אני צריכה להרזות, אני לא כל כך חושבת שאני יכולה להשאר במצב הנוכחי.

הייתי היום אצל הגניקולוג והוא אמר שלדעתו הכל בסדר ושהוא לא רואה כלום, ובכל זאת הוא לקח דגימה ממשטח צוואר הרחם, כי אולי יש משהו שהוא לא רואה.

ביום רביעי אני הולכת לרופא עור, ויש גם יום הולדת לחברה.

כל כך מבאס כל הגשם הזה, אני לא אוהבת את הדכאון שהחורף מביא איתו, ומצד שני זאת הרגשה די מיוחדת ששמורה רק לחורף.. כמו שיש דיסקים ששומעים רק בחורף. מוזיקה חורפית כזאת.

 

אז... מישהי מוכנה להסביר לי איך עובד כל העניין של בניית שרירים והורדת משקל? צריך לאכול אחרי אימון או שכדאי ישר ללכת לאמבטיה?

 

 

 

נכתב על ידי Prosle , 27/10/2008 14:53  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מךפע]כ.


לא יודעת מה קרה לי.. אני חושבת שזה השעמום.. אבל אתמול אכלתי בהגזמה וגם היום.

טוב

אחרי שאמא שלי אמרה לי שהשמנתי ועכשיו אחרי שחברה אומרת לי את זה..

אחרי שאני מרגישה לא סקסית ושמנה מידיי בשביל חבר שלי

 

 

יופי.. יופי..

יופי כל הכבוד לך

כלללללללל הכבוד לך, כל הכבוד, כל כולו אלייך

חתיכת שמנה מטומטמת! פרה!

אני מגעילה את עצמי

ואני סותמת את הפה עכשיו בשביל שכולם יראו

נכתב על ידי Prosle , 25/10/2008 22:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProsle אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Prosle ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)