לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Until it’s gone


to the end I shall fight for there to be light through my eyes as I look upon the mirror... at myself

Avatarכינוי:  Prosle

בת: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

10/2008

אתמול


הייתי בקונצרט מקסים.

 

התחלתי ללכת לאירובי במכון כושר מסויים, וכנראה שאני מתחילה ללכת למכון כושר שבעיר שלי. יום ראשון אני הולכת לברר אם אפשר את המנוי שעל שם אמא שלי כי גם ככה היא לא הולכת ואבא שלי משלם סתם.

חבר שלי סוגר 21, בגלל שקיבל ריתוק על משהו שהוא עשה, והעונש מוגזם בטירוף אבל.. אין מה לעשות. צבא זה ראש בקיר, תכירו.

אני מנצלת את ה21 האלו שהוא בצבא בשביל לרדת במשקל, לעשות ספורט... כמובן שתוך שלושה שבועות זה לא שיהיה לי גוף כמו שצריך, זה לוקח לפחות חודשיים [עד הגיוס כנראה שאהיה מסודרת..] אבל בכל אופן אני מרגישה שיש לי אנרגיה להשקיע בדיאטה ובספורט במקום בחבר. ב20 לנוב' עד ל22 אני באילת עם המשפחה ותמיד נופשים עושים לי רק טוב מבחינת דיאטה וכושר, גם אם זה יהיה רק יומיים.

עכשיו זה נראה מייאש וקשה... כאילו אני אומרת לעצמי "למה? למה כל כך נלחמת, חושבת על העתיד, מתעסקת בזה, אמורה להיות מבואסת שהוא חוזר עוד שלושה שבועות שלמים ובמקום זה שמחה כי יש לה זמן לדיאטה.. דיאטה זה צריך להיות כל הזמן ולא עד מתי שהוא חוזר".. וכל מיני מחשבות כאלו ואני יודעת שזה נכון.

:/

 

 

נכתב על ידי Prosle , 24/10/2008 16:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הנה הגיע הרגע


הרגע שחשבתי עליו מידי פעם, פחדתי ממנו, התעסקתי בו...

הוא הגיע במלוא עוצמתו מבחינתי, ובגללו [או בזכותו?] הפעם... זוהי דיאטה עד לרזון.

 

"איזו שמלה יפה השמלה החומה! נכון אמא?"

"כן... צריך להיות רזים בשביל להכנס לתוכה..."

*2 דק' אחרי*

"תגידי אמא, את חושבת שאני צריכה להרזות?"

"כן" *מהנהנת נמרצות בראש*

 

אז.. אי אפשר להתחמק מיזה, כשהאמא חושבת שאת שמנה והיא גם אומרת לך את זה.

אני גם מרגישה שהעליתי, אני מרגישה שמנה כשאני הולכת ומרגישה את הבגדים צמודים עליי... דיי, לא ייתכן יותר המצב הזה, אני הגעתי למשקלים שנקראים משקלי עודף, מעולם לא הייתי ככה וזה נפסק מהרגע!!!!!!

עומדת בתפריט דיאטטי, עושה כל יום כפיפות בטן ושכיבות שמיכה וחיטוב ישבן, 3-2 פעמים הליכון בשבוע [20 דק'/30 דק' הליכה + 10 דק' ריצה]

זהו.. נגמרו השטויות ברגע שהיא אמרה את ה"כן" הזה. רואים את זה. וזו לא רק אני. רואים את זה.

 

נכתב על ידי Prosle , 22/10/2008 01:23  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Wisdom Tooth


 

אז צומחת לי שן בינה די כואבת, היא מפריעה לי לאכול, לישון, לדבר, לצחצח שיניים, לשתות, הממ בקיצור כל מה שקשור לפעילות של הפה.. שזה די הרבה דברים, נוכח העובדה שזה האיבר שאנחנו הכי משתמשים בו במשך היום.

 

אני מרגישה מרוחקת ולבד... חברה הכי טובה שלי לא דיברה איתי הרבה זמן שיחה טובה ואני מרגישה שאנחנו מתרחקות, אפילו היה לי חלום די רע עלייה.. חבר שלי בצבא וככל הנראה שנדבר, כמו בכל יום, רק בערב וכבר לא יהיה לו כוח וכל מה שהוא ירצה זה לישון.

וההורים שלנו.... יודעים שיש לי שן בינה כואבת ורואים שאני סובלת וזה לא נראה שזה מזיז להם מי יודע מה... באמת אני פתאום קולטת שאני מרגישה שלא אוהבים אותי בבית, שלא רוצים שאני אהיה לידם או בסביבתם. אני מרגישה שמנכרים אותי.

כל ההצגות של אבא שלי עם אחותי הקטנה שבכל פעם שאנחנו יושבים ביחד מתחיל פרץ מחמאות לא ממש נורמטיביות לאחותי כגון "ילדה חייכנית לאבא" "ילדה משפחתית ואוהבת" "ילדה משפחתית וחכמה" "ילדה שמרצה את הסובבים שלה, לא תוקפנית, נעימה לסביבתה" ואני מדברת על ילדה בת 6, כן? כלומר, ברור שהוא רוצה שאני אשמע את זה כדיי להסביר לי מה היא כן ומה אני לא.

ואני בת 18.5, ואבא שלי עושה את המשחקים המטופשים האלו.. מנסה שאני אקנא או משהו מאוד אינפנטילי שכזה. אז יש את זה מצד אחד ומצד שני אמא שלי יכולה להיות עם המצבי רוח שלה נחמדה אליי או אדישה אליי, וברמות קיצוניות שכבר אי אפשר לדעת למה לצפות מצידה. ובכלל הבנתי בזמן האחרון כמה שהיא אוהבת את אחותי הגדולה, היא פשוט מטורפת עלייה, כל פעם שהיא מדברת עלייה יש לה חיוך וכל מה שהיא רוצה זה להיות לידה, זה כל כך ברור לעין כמה שהיא אוהבת ומעריכה אותה הרבה יותר מכל האחיות. אחותי בת 6 כך שהיא זקוקה לה, והיא אוהבת שנזקקים לה, כמו כולם - היא מרגישה שיש לה תועלת. אז גם את אחותי הקטנה היא אוהבת מאוד כי היא מספקת לה את ההרגשה שזקוקים לה, ואני? בת 18.5, עצמאית ובקרוב מתגייסת, מה אני שווה בכלל בעולם שלה? ואני לא אומרת את זה בדרמטיות או בהגזמה, אני אומרת את זה בצורה ריאלית שלפי דעתי והרגשתי.. נכונה.

נכתב על ידי Prosle , 18/10/2008 11:55  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProsle אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Prosle ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)