לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג לעידוד ערים,עזרים לערים ומה שבאמצע


הגעתם לבלוג לעידוד ערים ועזרים לערים,תהנו!!

Avatarכינוי:  ליוליק

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

פוסט הביקורות


שלום :]

חזרתי אליכם XDD

 

אחרי שפרסמנו ועודדנו אתכם,

הגיע הזמן שתקבלו ביקורות על העיר שלכם לא?

 

קודם כל, אני המבקרת עד שתיהיה עוד שותפה[=

הביקורות הן רק ביקורות חיוביות ובונות,

לא ביקורות שליליות!

 

אנחנו מתייחסות לדברים הבאים כאשר על כל קריטריון מקבלים 1-10 נק' ובסוף עושות ציון עד 100:

 

במבט כללי: כשאני נכנסת לעיר, מה אני חושבות.

שם העיר:

העיצוב:

המנהלים: האם המנהלים מצליחים להשתלט על העיר, עונים מגיבים ועושים הכל...

מקומות/מקומות בילוי: אם יש מספיק מקומות ומקומות בילוי ועדיף מקורים XDD

חנויות: אם יש מספיק חנויות טובות.

מקוריות: ששום דבר לא מועתק!

מנסים לקדם את העיר-לינקוקים

ספישלים:שנרשמים אליהם XDD

סיכום:

ציון סופי:

 

אני(בקרוב אנחנו)עושה ביקורות לערים בכל מקום XDD 

איך מזמינים?

 

שם:

שם העיר:

מס' בלוג:

מתי העיר הוקמה:(מי שלא מבין למה תגידו ואני יסביר לכם). 

תגיב אחרי שתקבל את הביקורת?: כן/לא

 

זהו :] מוזמנים להזמין.

 

ממני ליה.

נכתב על ידי ליוליק , 19/10/2007 22:32  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,725
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליוליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליוליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)