לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Stand.In my own Way///


סתם בלוג בלי רגשות...

Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

ביי


אני פותח אתר בהטמל,
אין לי ממש חשק....... לבלוג.

Slaver.Up2.co.il /

הוא עדיין בשיפוצים (:

אולי מפעם לפעם יצא לי לעדכן פה D:D:
בסליחה דימה OO"

נכתב על ידי , 11/11/2007 18:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם שאלון מטומטם.


קרדיט על הכפתורים:

Roxy Designs

זונות!!!!!!!%^#&^*#&@)*#&@* 

הכנתי שאלון מטומטם..

( אני גוסס משעמום.)!!!!1

למעוניינים שבינכם ->>

למה אני לא מעדכן ?

קודם כול המומצע שלי בחשבון ירד ב8 נקודות.1:(:(:(

 אין לי זמן!1,אין לי רעיונות.

טוב נעבור לשאלון:

השאלון:

1.מה נימצא לידך?פלאפון XD(תשובה גאה.)

2.מי צחק אחרון בבית?אמא!בגלל קומדיה סתומה.בקוליי קולות.

3.מה אתה עושה?תחשבו... תשובה 'קשה'.

4.מילה שמצחיקה אותך:BOOBS. בובס. XDDD

5.מילה מעציבה:אינדיאני:(

6.בלוג אהוב:ניראה לי האישי של מריאנה.

7.שיר שאתה שומע:משו של אינפקטד משרום. ;)

8.צירוף מילים מוזר: J O P . או V I P S . לא יודע. P:

זהייו אין לי כוח [;

ולסיום סירטון ק ו ר ע = )

קבלו אותו בכבוד:

נכתב על ידי , 10/11/2007 11:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם ככה.


השיפוץ עבר!#$!@#$::)

אין לי כוח ממש לעשות חגיגה.

נעבור לפוסט.->>

ANOTHER FEELING / /

6.11.07 \

 הכנתי עיצוב חדש.

 בפעם הבאה אני לא יקפיא את הבלוג. XD

 

<המשפט הזה כל כך צודק!

(   בחלק(:   )

"חייך,והעולם יחייך איתך-....

צחוק וכל העולם יחשוב-..

שאתה על סמים.".

 

 

 

 

 

 

 

<באמת ניראה מסומם....

חוחוחוחוחו DDDDDD:

 

 

 

 

 

 

 

תצחקו.

ותיהיו מסוממים.

נכתב על ידי , 6/11/2007 14:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל___Stand.~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ___Stand.~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)