לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

^_^ just my life ^_^


הכותרת אומרת הכל...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

NAMES people, NAMES!


אממ אז ככה...היה לי משעמם ואמרתי לעצמי, למה שלא נפתור שאלון? חח ואיזה שאלון בידיוק קפץ לי לעיניים? חח אני יודעת שאותי זה הצחיק...אז ככה:

מה את חושבת על השם שלך? חרא שם.

 

מדוע קראו לך בשם זה? כי במשפחה שלי, אין כזה דבר שם נורמלי...

 

האם את מרוצה משמך? מדוע? טחח ממש לא. מדוע? חח אם הייתם שומעים אותו, הייתם מבינים.

 

האם לשמך יש פירוש? אם כן מהו? כן, סתם נראה לכם פשוט מישהו החליט להפליץ לי שם משום מקום.... *_*

 

אם היו אומרים לך שאת חייבת לשנות את השם לאיזה שם היית משנה? חח הלוואי שהייתי חייבת לשנות אותו..בכל אופן הייתי משנה אותו לאמילי תמיד אהבתי את השם הזה...

 

האם את מכירה אנשים שיש להם שם כמו שלך? כמה אנשים כאלה יש? אממ יש מספר מצומצם וכולן בטח רוצות להחליף אותו...

 

האם היה אי פעם מישהו שצחק על שמך? מדוע? חחחח אם היה פעם מישהו?? בוא נשאל את זה ככה: האם ל-א היה אי פעם מישהו שצחק על שמך? והתשובה היא לא. ומדוע? חחח למה לא?

 

מה השם הכי מצחיק ששמעת? האמת, ששמעתי שמות יותר מעציבים מאשר מצחיקים. דוגמא? אכזבה. כלומר גאדד מי המניאק שיקרא ככה לבת שלו?

 

האם שמך הוא גם שם של בן? השם שלי, הוא הרבה דברים. של בן-הוא לא.

 

האם את מאמינה שכאשר מישהו נקרא על שם, הוא ירש את תכונותיו? אממ האמת ש...אין לי מושג =]

 

 

נכתב על ידי =] just me [= , 16/10/2007 19:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ברוכים הבאים לבלוג שלי!


אוקיי....אז אחרי כמעט שנה שלא היה לי בלוג...החלטתי לפתוח שוב בלוג....אז..מה הולך להיות בו? ממ תמונות שלי ושל חברים, עידכונים על ההתפתחויות בחיים שלי,פריקת רגשות כשנחוץ, אני מקווה פה תלמדו להכיר אותי...אולי...קצת יותר טוב, מה אני אוהבת לשמוע, מה אני אוהבת לעשות, ובעיקרון מה שעושה לי טוב. 

CAUS' AFTER ALL, IT'S ALL ABOUT ME =P

 

ולסיום תמונה שלי סתם כי באלי להשוויץ =P

 

מקווה שתהנו בביי =]

 

נכתב על ידי =] just me [= , 16/10/2007 19:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  =] just me [=

בת: 29

ICQ: 340208153 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל=] just me [= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על =] just me [= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)