לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

DIE MF DIE.



כינוי:  XxX fuck you XxX

בת: 32

Yahoo:  267797240  

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

ממש...


כ"כ ניראה לך שאני זאת שאתחיל לדבר איתך אחרי כל מה שאמרת..

מה כבר בקשתי ממך?שתוותר על היציאה כדי לראות אותי?זה הרבה?

העיקר אני מוותרת בשבילך על הכל רק כדי לראות אותך אפילו אם זה לכמה דק'...

רבנו על כלום שום דבר סתם דפוק..

אתה נדפקת!נדפקת עם האנשים שאתה נמצא ומסתובב..בחיים לא ציפיתי ממך שתגיד דבר כזה.!!!

ניראה לך שאני זאת אתחיל לדבר איתך אחרי כל מה שאמרת..

אתה לא מעריך אותי ולא את המשפחה שלי...

אתה יכול לקפוץ לי!

כי נשבר לי ממך...ויש לי ממש ממש עוד קצת סבלנות לעד כמה שאני יכולה לסבול את התנהגות המטומטמת הזאת שלך!

 

נכתב על ידי XxX fuck you XxX , 21/8/2009 19:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של BooBoo ב-22/8/2009 17:39
 




עעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע!!!!!!

 

 

 

 

So ANGRY!

 

נכתב על ידי XxX fuck you XxX , 21/8/2009 00:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'וק ב-21/8/2009 02:48
 




לא יודעת אם אני מתבגרת או משהו בסנון,אבל אני מתחילה להבין יותר ויותר על אנשים שונים-עד כמה אנשים הם מתשנים וכל כך מהר.

אני מתחילה לשנוא את המקום שאני נימצאת בו,אבל מצד אחר עדיין משלימה עם זה כי אין מקום אחר בנתיים.

אני מבלובלת ברמה מטורפת-זה כאילו שאני לא יודעת מה ומי ואיך אני כרגע מין הרגשות שונות שתוקפות. כל פעם,והלוואי הייתי יודעת למה זה בא,אבל אני לא וזה עוד יותר מציק.

 

שלושה ימים עם אנשים שונים לגמרי,הרגשות שונות לגמרי.

הבנתי,שלא משנה כמה רציתי לחזור לפה כשהייתי שם עדיין אין על ההרגשות הנפלאות שהרגשתי שם.

בא לי לשנות כל כך הרבה עכשיו,אני שגרתית מדי אפילו יותר מידי.

 

 

 

 

He's working day and night, thinks he'll make her happy
Forgetting all the dreams that he had
He doesn't realize it's not the end of the world
It doesn't have to be that bad
"She tries to explain, "It's you that makes me happy

Whatever happens, don't let go of my hand

 

 

 

 

רוצה להחזיק בו חזק,אבל כשאני מתחילה לעשות את זה אני איכשהו מרפה ממנו,

-למה?

 

 

נכתב על ידי XxX fuck you XxX , 4/8/2009 00:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,674
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXxX fuck you XxX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XxX fuck you XxX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)