לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תסבוך אחד גדול


There's only so many tears that you can cry


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008


לא קשורה.

בודדה, וטוב שכך.

שונאת תצמי, ואת העולם.

(טניה תודה, וסליחה זה לא יקרה שוב, באמת שזה לא היה מתוכנן).

- היום שלושה חודשים עם עידו: לא משמח בכלל -

נכתב על ידי דאש. , 21/2/2008 22:29  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אופטימיות זו לא מילה גסה


היום היה לנו משחק כדורעף- הפסדנו.

פאק, ופגע לי כדור ביד וזה כזה כואב!!

יואו, שיט

 

 

לא נפרדתי ממנו,

אבל התחקנו מאוד, מיום ראשון החלפנו רק איזה מילה או שתיים. באמת.

ולא יודעת למה אבל ככל שאנחנו מתרחקים אני מרגישה יותר שמחה,

ובאמת אני מרגישה יותר מרץ, ובאלי לצחוק.

וכשהייתי איתו זה היה ההפך.

גם עכשיו לא יוצא לי לחשוב עליו בכלל, פעם לא הייתי יכולה להפסיק לחשוב עליו.

זהו זה!

אני לא אוהבת אותו!!

ועוד יומיים אנחנו 3 חודשים, זה כ"כ הרבה.

אבל דיי נמעס לי.

באלי להיפרד, אבל איך!?

 

ופאק אני מאוהבת במישהו, אבל זה קצת בעייתי,

חבל שאני לא יכולה להגיד פה הכל.

אוף, אני אף פעם לא מתהבת בבנאדם הנכון, שיט !

אה וכבר אמרתי שאני שונאת אהבה?

יואו אבל זה בלתי נסבל כבר!!

אני לא יכולה יותר,

תמיד שאני מסתכלת עליו באלי פשוט לנשק אותו,

יש לו עיניים כ"כ יפות ושפתיים דורשות שיט זה לא נשלט!!

והוא כזה חתיך... *-*

(וכן אני יודעת שאני אצטער על זה שכתבתי את זה פה, ובקשה אל תשאלו אותי מזה טוב?

אני פשוט חייבת מקום שאני יכולה לפלוט הכל ולכתוב יומן אין לי כוח כי זה כואב, אולי אני אעשה תבלוג פרטי בקרוב..)

 

ולמה אני חייבת דווקא להיות קשת?!

המזל שמחפש אהבה בכל מרום שאפשר למצוא?!

(טוב תאמת חוץ מהסעיף הזה יותר אין לי תלונות למזל- קשת שולטים) !!!

 

 

 

 

וואי והיום בבית בנדל פגשתי אקס שלי מכיתה ו'-ז'. XD

חחחח זה היה קטע מפדח ומצחיק, שיט.

תאמת הוא ממש חתיך.

כבר שכחתי עד כמה.

אוי והוא גם קצת השתנה, אבל לטובה. גבה.

עכשיו הוא עוד יותר חתיך ממשהיה.

שיט

חחח מעניין מה הוא חשב עליי.. :S

 

 

 

 

היה לי היום מבחן במתמטיקה, והלך כ"כ גרוע!!

לא עשיתי שום דבר בגאומטריה ובאלגברה לא נראה לי שעשיתי נכון.

שיט הקבצה א' זה קשה כ"כ..אוף...

אני שוקלת לעבור להקבצה ב',

אבל כמו טל אמרה-

אל תעברי לבד, אם יעבירו אותך תעברי, צודקת.

אוף, שנה הבאה זה כבר בגרויות.

שיט שיט שיט

הזמן טס!!

אני לא מספיקה אפילו להנות מהשנים האלו, :S

בקצב הזה עוד מעט אני כבר אהיה סבתא, ואני לא רוצה!!!

אני מכווה שעוד מעט ימציאו מכונת זמן ואני אוכל לחזור בזמן לכיתה א'- ב' שאני כ"כ מתגעגעת אליהן... :<

או שאני אמציא (הלוואי הלוואי הלוואי) ><

 

קשה קשה..

האופטימיות תנצח!!!!

 

 

 



 

נכתב על ידי דאש. , 19/2/2008 19:19  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הצילו, נאבדתי!!!!


יצא לי לחשוב על כמה דברים.

לא,

לא רק על אהבה מסריחה.

אלא גם על החטיבה, חברות,

ידידים, משפחה, לימודים, טניס .

יצא לי באמת לחשוב,

כמה רגעים, שהייתי צריכה אותם .

על מה לא חשבתי?

יש רגע בחיים שהבנאדם מבין מה משמעות החיים.

אני לא הגעתי לרגע הזה,

אבל אני מתחילה להבין.

מה זה בשבילי חיים?

אני עדיין לא יודעת,

אבל אני יודעת שחיים?

זה דבר שאסור לאבד,

וזהו דבר משמח, למרות כמה חלקים עצובים .

תאהבו את החיים .

האנשים שאני רואה כל יום-

יצא לי לחשוב על התכונות שלהם, על האישיות שלהם .

ומצאתי בהם ובי הרבה חסרונות ויתרונות .

ויש כאלה, ויש אחרים ,

אבל אני זה אני, וככה טוב לי .

ברוב הרגעים ...

אה כן,

והחטיבה?

בסדר, אין יום שאני לא מחייכת שם .

אבל יש קטעים של באסה וכאב .

טניס?

אני חושבת שבאמת התחלתי לאהוב את זה,

אבל עדין אני רוצה חופש מזה, כן חופש.

לא אמרתי לאף אחד, אבל אני לא יכולה יותר ללכת לטניס כל יום ולשחק.

דיי נמאס, באלי חופש מזה, רוצה לפרוש!

אבל איך אני הולכת להגיד את זה לישה וספי, ואמיר וג'ני?

חברות? ידידים?

משתנים עם הזמן, לפעמים לרעה, לפעמים לטובה,

הם שמים לב לזה.

אני מרגישה בפנים שגם קצת השתנתי,

לא יודעת לאיזה כיוון, אבל כן - השתנתי .

וצריך להיות בנאדם,

חבר טוב?, בנאדם שמח ואחד שתמיד חושב על הצד החיובי .

שתמיד שם כדי לעזור,

אבל גם לשמוח איתך ולצחוק .

ואחרונה חביבה,

אהבה?

למה היא לא סובלת אותי? הלוואי ואדע .

היא קשה, מסובכת .

ואין חיי אהבה קלים, הבנתי את זה .

אז נכון יש לי חבר.

אבל מבעד לכל הקליפה עמוק בפנים,

אני לא מאושרת איתו!

אני לא אמרתי את זה לאף אחד, תמיד חייכתי,

אמרתי שיש לי אחלה חבר שאני אוהבת אותו,

אבל דיי נמאס לי לשקר.

אני לא אוהבת אותו, או שלא אוהבת מספיק.

לא כיף לי איתו, הוא בן אדם טוב אבל כזה לא אני.

הוא ההפך הגמור ממני

תמיד ניסיתי לנחם ת'צמי, "הפכים משלימים זה את זה",

אבל דיי!

הם לא, קשה לי איתו, הוא לא מבין אותי ואני לא מבינה אותו

הוא כל הזמן מאכזב אותי

ואולי אני גם לא כזאת תלית שכולה תכלת אבל אני מנסה, ולא מצליחה .

אני חושבת שאני רוצה לסיים את הקשר הזה- עוד פעם.

אבל אולי לא.

אני מבולבלת כ"כ .

ואני גם כ"כ רגילה אליו, אנחנו המון זמן ביחד, התרגלתי אליו

קשה לי לשנות הרגלים, אבל הוא אף פעם לא משמח אותי.

לא טוב לי איתו.

אוווו באלי כבר להיפטר מכל אהבה שהיא,

בא לי עוד פעם סטוצים, לא רוצה חבר.

במיוחד לא אותו. רע לי איתו.

ונכון יש ימים שלא כ"כ רע, שדיי נחמד איתו,

אבל הם עוברים ואז עוד פעם אני מתבאסת,

מתאכזבת ורוצה לבכות.

דיי נמאס לי פאק!!

אבל מי אני שאתבאס כל יום ויום על אהבה?

מה אני מבינה בזה בכלל?

אז חשבתי מספיק,

לא?

והגיע הזמן לעשות,

לממש.

לא סתם לחכות.

 

כי המחשבה?

זו הדרך לשאיפה .

 

 

 

כ"כ קשה, לפעמים טוב ולפעמים קשה,

אבל זה משתנה מהר מאוד.

באלי פשוט חבר טוב שאפשר לבכות על כתפו.

למה אין לי אחד כזה?

והיחיד שיש לי רחוק ממני?

 

 

 

נכתב על ידי דאש. , 15/2/2008 19:42  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  דאש.

בת: 31

ICQ: 401777175 

תמונה




2,063
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדאש. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דאש. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)