לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הולך ושוקע


מסעות פנימה והחוצה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2006

יא יאא


מחר, אחה"צ, אני טס לגרמניה. פרנקפורט-שטוטגרט-פרנקפורט-הנובר-המבורג. מרכז-דרום-מרכז-צפון. תשעה ימים.

יש לי חברים שעושים את זה המון. בין ארבע חמש פעמים בשנה, לשבוע כן שבוע לא בערך.

עד לפני יומיים זה היה כיף-כיף-כיף לי, איזה כיף לי, התעסקות באיזה-אוטו איזה-וויסקי (המחירים שם נמוכים יותר, כנראה, מבכל מקום אחר בעולם) איזו-חברת תעופה וכו'.

ואז, במוצ"ש, זה נפל. עמריקי והברבי, והעלמה. אח"כ הגיע שלב הלחץ והבלק אאוט, מי נגד מי, את מי אני בכלל פוגש ואיפה כרטיסי הביקור, מה לעזאזל אני עושה, והיום בערב, לכמה רגעים, מה זה בכלל שווה ולמה ליסוע.

עכשיו הרוב ארוז במזוודה וטרולי, ולי יש טעם של ריק בפה מהול באבק.

לישון, להתחבק עוד קצת, זה ממילא לא יספיק, לקום, להתארגן, לראות מה כבר לא אספיק ומה הפאשלות שאפשר עוד לתקן, ואילו לא.

 

See you around.

(לפחות, בחו"ל אין דיאטה ואין מעצורים)

נכתב על ידי Ullrich , 13/11/2006 00:44  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Ullrich

בן: 52

תמונה




10,416

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUllrich אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ullrich ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)