לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

אתם מכירים את זה?


1. אתם מכירים את זה שיש לכם איזו מגבלה ממש משונה על התפריט?
1. א. אתם מכירים את זה שיש לכם איזו מגבלה ממש משונה על התפריט ומחר אתם יוצאים למסיבה של אנשים שאתם אוהבים שיש להם מגבלה קצת אחרת ממש משונה על התפריט, ולכן כדי להביא כיבוד אתם שוברים את הראש על מה נמצא בחיתוך של שתי הדיאטות המשונות האלה?
1. ב. ואתם מכירים את זה שיש לכם איזו מגבלה ממש משונה על התפריט, וידוע לכם שמחרתיים אתם באיזה טיול שבו סביר להניח שהאוכל יהיה כולו מגזרת ה"אסור", אז עליכם לתכנן מראש ולהכין לפחות איזה משהו לנשנש למחרתיים?
1. ג. ואתם מכירים את זה שמחר בא לפני מחרתיים, ולכן מחר בערב תהיו עסוקים מכדי לתכנן ולהכין, מה שאומר שהיום אתם מכינים גם כיבוד למחר וגם אוכל לנשנושים למחרתיים, ובעצם אתם בכלל לא מבינים למה אתם לא יושבים בחדר ברגע זה ומחסלים ערימה בינונית של שוקולד חלב? 
מכירים את זה?

2. ואתם מכירים את זה שמישהו שנסע רחוק המליץ לכם רגע לפני שהוא נסע על ספר, ומכיוון שהתגעגעתם, דאגתם שהספר יגיע מהספריה, והתחלתם לקרוא אותו ואפילו לסמן בו קטעים עם פתקים נדבקים מהסימניה המגניבה שלכם, אבל לאט לאט הקצב נהיה יותר איטי, ובינתיים הספר עמד על הטרמפולינה יחד עם עוד המון ספרים שלכאורה אתם בשלב כלשהו של הקריאה שלהם (גם שלב מקדים נחשב!), ואז מישהו באינטרנט אומר משהו ואתם רוצים לצטט ציטוט נגדי מהספר ומסתובבים אחורה אל הטרמפולינה, אבל מגלים שבין כל הספרים שאתם לכאורה קוראים אין את הספר שאתם קוראים באופן הכי פחות תיאורטי מבין כולם, ואתם הולכים לחפש אותו בסלון ושואלים מי ראה, ומתברר לכם שהיום החזירו אותו לספריה, קומפלט עם כל הפתקים הדביקים והסימניה, כי מישהו טילטל אותו ממקום למקום והוא עמד על השולחן הלא נכון בסלון?

3. ואתם מכירים את זה שאתם כותבים לכתובת המייל של ההרשמה למפגש החודשי של המתרגמים בשבוע הבא, ומבקשים להרשם ושואלים אולי יתנו לכם הנחה אפילו שאתם לא חברי אגודה, כי אתם חברים בכל מיני דברים אחרים ובצה"ל, (ואתם בכלל לא מתרגמים, אז למה להיות חברי אגודת המתרגמים הישראלית?), ומקבלים מייל שהאיש מאחורי התיבה התייעץ עם הועד של האגודה, והיו"ר אמרה לו שזה בסדר, היא מכירה אתכם, וכן, אפשר לתת לכם את ההנחה?
אתם מכירים את זה שאתם מרוצים עד השמיים שאנשים מכירים אתכם גם בשם המלא שלכם, אולי לפי התיאור אמנם, אבל בכל זאת, כי לא כתבתם מתיבה שכתוב בה שאיזהשהוא אופן צ, ומתפקעים ממשהו שהוא בין גאווה לצחוק לראות את ההקשר החברתי הנחמד הזה מנוסח בצורה נורא בירוקרטית במייל רשמי?

4. ואתם מכירים את זה שיש איזה פרקקטע-פרוייקט שאיזה עובד זר פתח עכשיו, ואתם בכלל חושבים שזה פורמט שכולם מנצלים אותו ממש טוב ורק אתם תנצלו אותו באופן הרבה פחות יצירתי, ובכל זאת חבל לכם על מה שכבר כתבתם ולכן אתם מחליטים לשלוח בכל זאת?
4 א. ואתם מכירים את זה שאתם יודעים שכותבים "פרקקטע פרוייקט" בגלל שיש לכם עדיין בתחתית של התיבה במשרד את המייל הזה שכתבתם למישהו לשאול אם הוא כבר קיבל את הפקקטע-מוצר שלו, וקיבלתם בחזרה הודעה ממישהו אחר בזו הלשון: "אצל משה מת אבא והוא נסע לאוקראינה, יחזור בשבוע הבא, וכותבים פרקקטע." ?

5. ואתם מכירים את זה שאנשים שכבר גרמו לכם לצחוק בעבר כבר אינם אנשי שיחתכם, ועוד אין לכם אנשים שגורמים לכם לצחוק בהווה,
ואתם, תקוע ועומד לכם משהו בגרון, ואתם יודעים שאפשר לצחוק את זה החוצה, אבל?

6. ואתם מכירים את זה שמזמן לא שמעתם מהיפ ומסרפי , ושהייתם רוצים לדעת איך זה גם אצל כחולת השמשיה?
נכתב על ידי , 24/11/2009 23:19   בקטגוריות דג ברשת  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)