לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המסע בעקבות האהבה....


אז תחזיקו לי אצבעות כן?.....

כינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

היום אני במצב רוח טוב!!


אז מה קורה אנשנושים??

היום היה לי יום רגיל: הייתי במחשב,אכלתי,ראיתי טלוויזיה

והכל היה סבבי עד שהאחיות הקטנות שלי הגיעו מבית הספר...

אחותי ראתה מכתב מבית ספר שלי והביאה לי אותו..

והיה כתוב שם שברגע שהשביתה תסתיים יאריכו לנו את ימי הלימוד ויקצצו בחופשות!!!

מיד נבהלתי ורצתי למחשב להירגע קצת... לאהצלחתי להרגע אז רקדתי טיפה ואז נרגעתי...

שמתי מוזיקה ושיחקתי באבאלס...(כן אני אוהבת את זה!!! הצלחתי לסיים 10 פעמים!!!)

ואז החלטתי לעשות שאלון שמצאתי באינטרנט כי אני משועממת!

 


שיר אהוב: כרגע:wake up call
סרט אהוב: סטאפ  אפ
תוכנית טלוויזיה אהובה: האי...
זמר אהוב: סקעתוש המלך וakon
זמרת אהובה: אמ.. avril lavgin
יום אהוב בשבוע:שלישי
דיסק אהוב: שירי היפ הופ בעברית...
תאריך אהוב: 14.10-יומולדת!!!

האם אי פעם עישנת? לא.. ואני גם לא אעשן... לדתעתי זה דוחה
האם אי פעם שתית אלכוהול? כן.. בחתונה של דוד שלי.. קוקטיילים.. היה טעים!
האם אי פעם לקחת סמים? כמו עישון
האם אי פעם עברת על החוק? האלכוהול
האם אי פעם נשבר לך הלב? כן!
האם אי פעם עשית משהו שלא רצית לעשות? כן
האם אי פעם הצטערת על משהו שעשית?כן
האם אי פעם בכית על מישהו?לא
האם אי פעם בכית על מישהי?לא
האם אי פעם שברת למישהו את הלב? כן :)
האם אי פעם אמרת אני אוהב\ת אותך והתכוונת? לאמא שלי חחח
האם אי פעם שיקרת? אמ... לא! חח XD רואים איזו שקרנית מוצלחת אני

יש\אין
חבר: אין :(
גובה: 160
מידת נעלים: 37
פריסינג: עגילים
קעקועים: אולי קטן בעתיד...

ב24 שעות האחרונות בכית? לא
ב24 שעות האחרונות צחקת? כן
ב24 שעות האחרונות חיבקת מישהו? כן-אמא שלי
ב24 שעות האחרונות עשית שטויות? כן!
ב24 שעות האחרונות רבת עם מישהו?כן-האחיות הפקצות שלי
ב24 שעות האחרונות קנית משהו?כן-לימונדה!!

בימים אלו אתה מאוהב?לא
הדבר שהכי קשה לך איתו:אנשים נמרחים/אובססיבים.. וכשאומרים לי מה לעשות!
מישהו אחד שהייתי רוצה להיות? אמ.. אני אוהבת להיות עצמי.. אבל אני רוצה טיפה יותר ביטחון עצמי.. ולהיות טיפה יותר יפה...
האדם האחרון שהתקשר אלי-אמא
האדם האחרון שדיברתי איתו באיסיקיו: ילד שאני מכירה מפורום.. קוראים לו אלעד...
המקום האחרון שהייתי בו: בסניף...
הסטיה שלי היא: לדחוף את האף ולדעת כל דבר
הדבר שלא הייתי מוותר עליו בחיים- אהבה
תכונה טובה שלי: נאמנה מאוד!
תכונה רעה שלי: פסימית

האם פרצת לאייסיקיו של מישהו? לא
האם אי פעם חשקת במישהו מהמין שלך? לא
האם צחקת על מישהו בעל מום?לא נראה לי
האם התעצבנת על המורה שלך וצעקת עליה מול כל הכיתה? כמעט 
עזרת פעם לזקנה או לעיוור לחצות את הכביש?  לא..
תרמת פעם לקבצן? כן!!!!
האם גנבת משהו במכולת? לא
יש משהו שחשוב לך יותר מהחיים שלך? אמ.. אהבת אמת! 
אכלת משהו לא כשר? לא
אתה שומר כשרות? אפשר להבין מהשאלה למעלה.. אבל למקרה שאתם לא מבינים-אני שומרת כשרות
שברת פעם כוס או צלחת או כל דבר שביר בכוונה? לא
הפרת הבטחה שהבטחת? כן
השתכרת עד אבדן חושים? לא
מה צבע החדר שלך? תכלת עם מלא דברים וורודים
באיזה בושם אתה משתמש? בושם שאין לי מושג איך קוראים לו
אתה אוהב לענוד תכשיטים? ברור!
מהו הדבר הרשע ביותר שעשית? אמ.. אני לא אומרת!
באיזה גיל לדעתך צריך לקיים יחסי מין פעם ראשונה? 17-18 לא לפני

מתי הייתה הפעם האחרונה ש..
התנשקת?עוד לא הייתה לי נשיקה ראשונה
חיבקת מישהו/י? אמא שלי היום בבוקר
מישהו/י חיבק/ה אותך? אמא שלי אותי היום בבוקר
עישנת? בחיים לא!!
שתית משקה אלכוהולי? בחתונה של דוד שלי 
השתכרת?לא...
שכבת עם מישהו/י? בחיים לא.. אני בת 13 ה' ישמור
היית במועדון? בבר מצווה של ילד מהכיתה
לבשת חצאית?  היום
קנית בגד? אתמול
אמרת למישהו/י "אני אוהב/ת אותך"? לאמא שלי היום
הקדישו לך שיר?אף פעם :(
שיפרו לך את המצברוח?  אלעד... אתמול

היום:
באיזו שעה התעוררת? 10:30
מה/מי העיר אותך?כלום
מה היה הדבר הראשון שאמרת? "מישהו בבית?"
מה היה הדבר הראשון ששמעת? את הטלוויזיה
מה היה השיר הראשון ששמעת? wake up call
מה אכלת? שוגי
איזו מחשבה הכי העסיקה אותך? שמשעמם לי

איזה כיתה את:  ח'
הבנאדם הכי יפה שראית: סקעת! חח XD ראיתי מישהו פשוט כוסון על היום!!!

את חושבת שאת יפה? לא כל-כך
את חושבת שאת צבועה? לא
את חושבת שאת קנאית? לא
את חושבת שאת קרצייה? כן
את חושבת שאת עקשנית?  בערך
את אוהבת את עצמך? אמ.. בערך
בזבזנית או חסכנית? בזבזנית מהגיהנום

בנאדם ש:
שונא/ת: ל' מהכיתה
אוהב/ת: המשפחה שלי..
מתגעגע/ת אליו: החברות הישנות שלי...
חסר לך:החברה הכי טובה שלי (הייתי איתי ביסודי ועכשיו עברתי...)
עושה לך טוב להיות איתו: החברה הכי טובה שלי...
הכי מצחיק: אחותי האמצעית! יהא יכולה להיות עדי אשכנזי הבאה
הכי דפוק:
הכי מוזר:
הכי כיף לדבר איתו:

יש לך פלאפון?
למי אתה מתקשר הכי הרבה?
איזה צלצול יש לך?
הקול הכי יפה ששמעת?
איזה רקע יש לך בשולחן עבודה?
את רוצה להיות זמרת?
את רוצה להיות שחקנית?
אם הייתה סידרת ריאליטי והיו מזמינים אותך,היית משתתפת?
אמרו לך פעם שאוהבים אותך?
כשאת אומרת אני אוהבת אותך את מתכוונת לזה?
איפה את רוצה פירסינג?
אם היית מוצאת מיליון שקל מה היית עושה בו?

פורום אהוב:
באיזה פורומים את כותבת: היער האסור
יש לך חברים בפורומים?  כן!
מי האדם האחרון שדיברת איתו? חברה שלי
מה את עושה עכשיו? עונה על השאלון
את/ה שומע/ת מוסיקה עכשיו?לא
מה את/ה שומע/ת? לא
מה הסרט האחרון שראית?אמ.. הארי פוטר וגביע האש 
מה התוכנית האחרונה שראית? האי
מה הדיסק האחרון ששמעת? אמ.. לא שועת דיסקים..
מה החלום שלך?אהבת אמת... ולהופיע סולו עלבמת ענק מול מיליוני אנשים!

האם אי פעם...
הרגשת שאתה עומד למות? לא
רצית להתאבד אבל לא היה לך אומץ?לא
שאבת אבק בלי שביקשו ממך?לא
בנית טירה מחול?ברור
היית במקום שהיית מוכן לשלם 1000 שקל כדי שאף אחד לא ידע שהיית בו?לא
נהגת במכונית (ולא על הברכיים של אבא)?לא
סיכנת את חייך עבור מישהו אחר?לא
היית בחקירה משטרתית?לא

נכתב על ידי , 30/10/2007 19:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לliami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על liami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)