לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Across The Universe


................................................................

Avatarכינוי:  Paranoid Android™

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

Swallowed In The Sea


כניראה שאני הולכת עם הרצבי, טל ומלאך לשבק ס בהאנגר 11 בשבת D:::::

יהיה ממש כיף, אז מי בא שיגיד לי[;

ראש השנה לא היה משומשו, אבל......... בסוכות יהיה אחלה בחלה D:

אפילו לא הייתי בת"א O: |הלםהלםהלם|

לאנורא, מתגברים ;;

 

קצת תמונות משי הכפרה |ושבכלל לא יצאתי פקאצה פה!|

חחחחחחח "לילך את קסטרואית!!" - |"חח טוב, רק אני(;"|

 

 

איכ גשר S:

 

 מיאאאאאאו

 

 

יש לי עוד תמונות יותר עדכניות וזה אבל אין לי כח להעלות כרגע O:

אז שיהיה לך סוף שבוע מעולה. מיאו.

 

"You cut me down a tree And brought it back to me And that's what made me see Where I was going wrong"

  

 

 -

אה ו... כבר מגיע יום כיפור, אוני רוצה לבקשר סליחה אם פגעתי במישהו, או העלבתי מישהו

באמת הולך להיות שנה משומשו [;

אוהבת אתכם.

נכתב על ידי Paranoid Android™ , 2/10/2008 15:39  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לParanoid Android™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Paranoid Android™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)