לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Here i am ; This is ME.


My Liiiiiife

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 280049290 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

חמשוש =]


[:

טווווווב ככה..

קודם כל לדניתי יש מחר יומהולדת

כולם להגיד מזל טוב 3>

מחר אני אעשה פוסט עם מזל"ט מורחב ^^

ומחר נילך לחגוג לה איפשהו

ונעשה שמייח ויהיה כייף [:

אז לפחות אני יודעת מה אני עושה שישי הזה [=

אמממ .. ועוד 6 ימים יש לאתי שלי ולרינקי גם יומהולדת

בואנה איזה קטנה אני !!!! חח D:

וביום ראשון ב1 בלילה בעזרת השם

- מסע בראשית -

יוא ואני כ"כ מקווה שאני יהנה !!!!!!!!!!!

ושלא יהיה כ"כ קר וזה \:

קיצר שיהיה צחוקים ונעביר ת'זמן בהכי כייף שבעולם!!!!!!!

ובמסע בראשית נחגוג לתותי וריני יומהולדת

כי לשמנות האלה יש באמצע המסע D=

 

אממממממ ..

מה עוד

אה אתמול היה מזה נחמדדדדדדדדדד :)

עדן בא לאבא שלי יוא גם אבא שלי אוהב אותו

איזה אושר חחחח ^^

וישנו שם עם אחימשלי ובבוקר התפצלנו לבתי הספר חח

עדן נאשקטןיפהשמן אני אוהבת אותך

ולפעמים זה כבר ממש עולה על העצבים!!!

יענו...שאני אוהבת ככה ^^

ובריב המעפן הזה שהיה היה לי ממש חראחראחרא!

הבנתי כמה אני שונאת לריב איתך

ולחשוב שפעם חיפשתי ת'ריבים האלה

קיצר לא רוצה עוד ריבים טוב?טוב. [:

ואיזה כייייפלי שיש לי אותך 3> 3> 3>

נאנושישו שלי ^___^

ומה אני אעשה בלעדייך שבוע וחצי???

זה המון .. \: איך אני אתגעגע .. 3\>

 

נכתב על ידי , 31/1/2008 16:38  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הרבה זמן לא עידכנתי.

סתם כזה תקופה מסריחה

מלאת מבחנים בחנים וכל הבולשיט

עוד שבועיים מסע בראשית

ואני בהרהורים לגביי ההחלטה עם לנסוע או לא .

כ"כ קר מה אני יעשה באוהלים בקור הזה ?

רוצים להרוג אותנו או מה ^^"

בקיצור לאדעת.

אממ ..

קיבלתי 75 בהיסטוריה בזכות אהובי

כי אשרה לא ידעתי כ=ל=ו=ם.

מזל שישבתי ללמוד ביום האחרון שהיה אפשר..

מתמט' אני גרועה אינלי מושג כלום

לא יודעת מה לעשות :|

וישלי מבחן ב21 לחודש מועד ב'

ניראה מה יהיה ................

ספרות?85

אנגלית?91

היסטוריה 75 כפי שאמרתי

איכ

שנה שעברה לא היה מתחת ל85!

וג"ג 40 שכחתי לציין וניכשל \=

שונאת תמקצוע המעיייייייייייייק חושים הזה

יוא ומחר מבחן שכחתי ללמודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד :O

בקיצר מהאכפתלי נימאס לי~

 

 

 

 

עדן

תקשיב טוב,

ותפנים טוב טוב!!

אני אוהבת אותך,

תודה תודה תודה

על הכל,

על זה שאתה חי ונושם

על כל חיבוק ונשיקה

על זה שאתה, אתה

כ"כ אמיתי.

על החיוך המקסים

על היופי המדהים

על זה שיצא לי להכיר

אדם כ"כ מיוחד כמוך,

אתה האור בחיי

ונותן לי סיבה לקום בבוקר

עם ח=י=ו=ך..

תודה על כל בוקר טוב

באסמאס בפלא'

וגם לילה טוב ,

תודה על " אני אוהב אותך "

הכי אמיתי שאפשר

תודה שהעיניים היפות שלך נוצצות

ואני מחייכת מאוזן לאוזן

בכל מבט אלייך.

ואפילו אמא שלי לא מפספסת את זה

קיצור,

אני אוהבת אותך עדן

3> 3> 3>

 



 

 

נכתב על ידי , 15/1/2008 23:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוותם עמיאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוותם עמיאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)