לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  *Nobody Knows*

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

שיר חדש :) - "האבן שמפרידה בינינו"


היי יאנשים ניחמדיםם..

כתבתי שיר חדשש..

אני יודעת למה התכוונתי

ניראה אם אתם תדעו :)

מקווה שתהנו

 

האבן שמפרידה בינינו

 

איפה שאני נמצאת

ואיפה שאתה נמצא

מפרידה אבן גדולה

אבן שלא נותנת לנו לראות דרכה

אבן שלא נותנת לנו להסתובב סביבה

מנסים להרגיש זה את זה משני צידי האבן

אך ללא הצלחה , האבן פשוט כה גדולה

מחפשים את הדרך , מנסים לטפס

אך האבן מחליקה .

האם ישנה עוד דרך ?

האם כדי כבר לוותר?

לחפש מישהו אחר?

 

השאלה שבטח עולה היא

איך ידעתי שאתה גם מסביבה?

ואיך הוא ידע , שאני לו מחכה.

היתה מין תחושה , מין הרגשה

שגרמה לנו לחפש את התשובה

 

האבן הזאת , אשר מפרידה בינינו

במציאות וגם בלב

גורמת לנו להרגיש את הכאב

אני פה והוא שם – רחוק ממני

רחוק מידי , רחוק מחיי

האבן שמעיקה ,

שגורמת לנו לוותר – על האהבה

ללכת כל אחד לדרכו בחזרה.

 

תגיבוו כרצונכםם

שבת שלום שיהיה לכולם :):)

נכתב על ידי *Nobody Knows* , 16/5/2008 22:35  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*Nobody Knows* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *Nobody Knows* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)