לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

הפוסט הקודם היה טריק מלוכלך


שלא כ"כ הצליח ולא נתתי לו בכלל הזדמנות.

סביר להניח שאני אמחק אותו.





אני בעבודה ומנסה ללמוד. אתם יודעים איך מחשבות גוררות מחשבות: קצינים-> מ"פ-> מ"פ מסייעת-> מישהו שהתחיל איתי פעם..

כשהייתי בת 18 בערך ורק התגייסתי לצבא, בשבילי צבא היה אז וואו..

יצאתי עם חברתי דאז פוקה, למסיבה באיזה קיבוץ בצפון (אז היינו הולכות לשם הרבה, היינו חברות מועדון ) והתחיל איתי איזה בחור, שבזמנו היה בן 24. (היום הוא בן 32) הדבר הראשון שהוא אמר לי: קוראים לי רם, אני מ"פ מסייעת בצנחנים..

היום זה כ"כ מצחיק אותי. אבל ממש לא ידעתי איך להתנהג איתו, הוא ממש הרשים אותי. למרות שבדיעבד, הבחור היה מכוער תחת ומגעיל. הוא היה חצוף נורא ושלח ידיים מאוד מהר לכל מיני מקומות, שהיום לא הייתי חושבת בכלל להתנגד, אם ממש בא לי.

אבל אז, לא ידעתי מה לעשות. לא ידעתי להתנהג עם גברים והוא היה בין הראשונים שזכור לי שממש התחיל איתי, בצורה אקטיבית.

לאחרונה אני נזכרת בכל האלה, של פעם..

אני חושבת על קובי. למרות שעליו לא הפסקתי לחשוב מעולם.על אף שהוא לא נמצא במחשבותיי הרבה כמו פעם- בכל זאת.. זמן הוא הרופא הטוב ביותר, משכיח כל כאב וקובי מת כבר כמה שנים...

אני חושבת על גולן החופ"ל, הראשון שרצה "להחדיר" לי.. עירוי, אני מתכוונת..

וואו..

עכשיו אני כאן. דיי מתחילה מאותה נק' מוצא כמו אז, של גיל 18..

מה הלאה?



עידכון- 13:40

היא- מוצאת חן בעיני..

נכתב על ידי , 4/12/2004 11:30   בקטגוריות הרהורים ומחשבות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash ב-6/12/2004 22:28



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)