לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג אנונימי-פריקת רגשות


אולי חד פעמי ואולי לא, אני פשוט חייבת לפרוק.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

שוב אני...


דאמט. אני לא מסוגלת להירגע.

בעוד מספר שעות יתחיל השימוע, ואני לא מסוגלת לכניס שומדבר לפה, לא אכלתי ושתיתי כל היום ולא ישנתי כל הלילה.

אני לא יכולה יותר, נשברתי.

כל דבר כמעט גורם לי לבכות, ואני כל הזמן מסתובבת סחור סחור וכוססת ציפורניים.

אני לא יודעת מה אני אעשה אם אימא שלי לא תחזור היום, באמת.

זה לא מגיע לי, זה לא מגיע לה, זה לא מגיע לאחותי, זה לא מגיע לאף אחד!

די. העיניים שלי נעצמות תוך כדי כתיבה ואני כולי שקועה ברחמים עצמיים.

הלוואי שהיום הזה יגמר כבר.

אני חושבת שאני אכתוב כאן גם בערב, ניראה אם יהיה לי כוח...

נכתב על ידי JustMe13 , 27/10/2007 15:02  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  JustMe13

בת: 29




988
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJustMe13 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JustMe13 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)