לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני זה הצל של עצמי.


יצורה, אני אוהבת אותך 3>

Avatarכינוי:  Mrs. Eden

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

כמה טוב לגדול.


שלוום D:

קראתי עכשיו כל מיני פוסטים אחורה, ובאמאשלי הייתי אחת היצורות.

פאק למה אנשים בכלל הסתובב איתי ?!

אולי דרך הפוסטים האלו אפשר ללמוד דבירם על עצמך.

אינ חושבת שהרבה דברים השתנו בזמן האחרון ובתקופה האחרונה בכללי.

כל הדברים שאמרתי שאני בחיים לא יהיה, נהייתי.

ואני לא רואה בזה משהו רע, ממש לא. דווקא לטובה.

כי להתבגר זה כייף. ולהנות מהשנים האלו כמה שאפשר - בכל הדרכים שיש.

יש לי תקופה טובה עם הבנות.

 איתן.. התקרבנו כ"כ וטוב לי עם זה.

חבורת עגיל בפופיק = שליטה $%$#%#@R#@$

אליכן אני מתגעגעת.. לשיחות לדברים, מה עובר עלינו?

 

יום ראשון טיול שנתי, וואו יהיה מדהים.

עם השכבה הזאתי בכלל יהיה צחוקים.

וכמות הממתקים שיש לנו.

והחדר הכי הכי הכי הכי הכי הכי סקסי ביקום.

והצחוקים.

יאללללה (:

 

אחרי זה לשישי תל אביב עם טול ודניאל לתחפושששת האאאאאאא.

אז חמישי בערב צרעעעהה, יהיה מדהייייייים.

שישי נשף פורים במחנה

ושבת מבצע חרמוןןןןןןן עם כל הבוגרת חעחעחע.

 

 

וואי החיים יכולים להיות טובים מאוד בלי בנים. נההההההה טוב ככה [=

 

אל תשאלו..

הלילה לא עושה לי טוב.

שישי בערב ולא יצאתי לא כלום, איזה דרדור.

 

האאאאאא וקיבלתי תעודה.

בכללי, ממוצע 82.

ערבית נכשל.

התנהגות טובה.

ו100 באזרחות.

הציונים המעניינים חח.

 

אוהבת המווווווווווווווון (:

 

 

 

נכתב על ידי Mrs. Eden , 14/3/2008 23:49  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זיס ב-21/3/2008 22:17
 



חודש חדש (:


קודם כל,

יש חודש חדש, אז שלכולכם יהיה חודש מוצלח וכייפי =]

ועוד קצת.

יש תקופה טובה.

והכול משתפר.. איזה שנה מדהימה.

קצת לחץ בלימודים, אבל מסתדרים.

אין הרבה מילים.

טוב לי ככה.

 



 

It's Good Now

 

נכתב על ידי Mrs. Eden , 1/3/2008 12:34  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיר ב-10/3/2008 22:29
 





6,383

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMrs. Eden אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mrs. Eden ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)