לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין בעולם אהבה כמו אהבה של אמא...



כינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2003

דמעות בעיניי...


 
את הפוסט הזה אני מקדישה לבחור טוב.
 
בחור טוב, למקרה שתהיתם, כשמו כן הוא.
והוא אחד החברים הטובים שלי פה.
 
לבחור טוב נולד אתמול במזל טוב בן
ורציתי לאחל לו ולאשתו
המון אושר עם המשפחה שהתרחבה לה.
זהו, אתם כבר משפחה ברוכת ילדים…!!
 
כ"כ התרגשתי כשקראתי את הפוסט שלך.
כמובן שהפתעת אותי לחלוטין,
כי לא הסגרת ולו במילה, את עובדת היותכם בהריון מתקדם...
ושמחתי לקרוא שהלידה עברה בקלות...
 
הרגשתי כאילו נולד בן לחבר קרוב שאני מכירה אותו שנים.
 
ואז הגעתי לקטע הבא:
"
אוקיי. אז למה בעצם לא אמרתי לכם עד עכשיו שאשתי הייתה בהריון?
הסיבה העיקרית היא שאחת מהבלוגריות (רובכם יודעים במי המדובר) מנסה כבר הרבה זמן להיכנס להריון (בינתיים ללא הצלחה).
לא רציתי לתעד את שלב ההריון בבלוג, כי הרגשתי שזה יהיה כמו לדרוך לה על הפצעים, היות והיא מרבה לקרוא אצלי."
 
בחור טוב,
 
מקסימה בעיניי ההתחשבות שלך בי.
הבלוג הוא המקום לבטא את עצמך ולספר על החיים שלך,
ואתה ויתרת על סיפור הדבר הכי חשוב שקורה בחייך, רק בשבילי.
ואם זה לא מעיד על כך שהמקום הזה הוא לא רק וירטואלי, אז אני לא יודעת מה כן.
אני עדיין לא מאמינה שלא סיפרת על זה כל התקופה הזאת רק בגללי...
והאמת, ממש לא נעים לי שבגללי לא סיפרת.
 
אני לא רוצה שאנשים יימנעו כאן לספר דברים שהם מאוד רוצים לספר, בגללי.
כל אחד וקצב החיים שלו.
כל אחד והסיפורים שלו.
ואין האחד בא על חשבון האחר.
ואני מאושרת בשבילך כי כשטוב לך- טוב לי.
אני מאמינה גדולה של "הכל לטובה",
ובטוחה שפשוט עוד לא הגיע הזמן שלי...
ובינתיים אני נהנית לי מחוסר המחויבות לילד...אז לא לדאוג לי...
כי בטח אח"כ אני אקטר הרבה...
 
אז שוב המון המון מזל טוב, באמת מכל הלב,
ונא לא לשכוח להזמין את כולנו לברית...חחח...


נכתב על ידי , 22/9/2003 10:29  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרינסס ליה ב-25/9/2003 16:30



22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפונץ' בננה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פונץ' בננה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)