לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של דני


היי אני דניאל קרייף בת 11 זה הבלוג שלי אנשיםםםם אין-כניסה-למכוערים נקודה סתםם הכניסה חופשית לכולםםם :] אוךךךךך מאממת שכמותייייייייייייייייי שוב: =] Music Video CodesNelly Furtado - Do It Music Videos

Avatarכינוי:  דני_היפה

גיל: 28

ICQ: 376819084 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

ביל קאוליץץץ החתיךך


אנשיםםם אני מאוהבתתתתתתתתתתתתת נחשו במי?_?

מי שמכיר אותי יודעע

את ביל קאוליץץץץ מי שלא מכיר או יודע או מטוקיו הוטללל הייתי מזה בדיכאון שלא באאתי להופעה שלהםםם טוב לא נורא אני חושבתשהם יחזרו שוב

אוךך אתמול בלילה חלמתי על ביל שליי
ביל קאוליץץץ






נכתב על ידי דני_היפה , 28/10/2007 13:01  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



84
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משפחתי וחיות אחרות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדני_היפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דני_היפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)