לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגיע הזמן שאני יפנים מה שכתוב למטה לא?



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

אני מחכה לך באמבטיה..


אז היום היה ממש קורע במרכז רוןD:

בהתחלה הייתי בהיסטוריה והיה ממש משעמם אז ברחתי לסדנת כתיבה יחד עם כולם (שי,מאיה,עמית,אורי,יסמין,מאי,אמיר,יונתן..)

באמצע אני ומאיה יצאנו החוצה וסתם ישבנו בשמש ודיברנו והיה כיףD:

בהפסקה אני שי ומאיה הלכנו לתצפת על התימנים במגרש ספורט ומאיה עזבה באמצע ואני ושי נארנו ודיברנו עד שהיינו צריכות לרוץ לווטרינריה.

בווטרינריה היה מצחיק אבל התחלתי להשתעמם.. אז שלחתי לגליקליך הודעה "ממש משעמם לי>:" והוא לא ענה אז אמרתי לשי "אוף הוא לא עונה"

אז היא התקשרה אליו והתחילה לצעוק עליו "יהומו מזדיין נועם שלחה לך הודעה ואתה לא עונה לה!!!!!!!" אז הוא אמר שהפלאפון שלו היה על שקט והוא לא שם לב וגם אמר שהיום יש לו חודש עם חברה שלו אז.. מזלטוב גליקליךD:

אח"כ התקשרנו לאבישי ושי אמרה בקול סקסי "אני מחכה לך באמבטיה... אני מאוננת עליך.. אוווווו" והוא רק אמר "טוב ביי" וניתק. וזה היה נורא מצחיק.

אח"כ עשינו את זה גם לאורי (הבן) ושי שאלה אותו איך הוא נראה והוא אמר "בלונדיני גבוה עם עיניים כחולות וקוביות בבטן" (הוא נראה ההפך מזה)

ושי אמרה לו "גם לי יש קוביות בבטן". ואז מאי התחילה לדבר עם אורי והוא אמר לה "יש מאחורייך פינגווין" והיא אשכרה הסתובבה ובדקה ואז הוא ניתק.

מאי את טיפשהXD

אח"כ התקשרנו לאלמוג ואמרנו לו "שאנחנו מועדון  הגרופיות שלך" ואז הוא אמר "אה,אוקיי זה לא מעניין" כי יש לו מספיקXD

בשיעור המורה עשה בדיקה רקטלית לבקי(הכלבה שלו) וביקש מעמית הגיי לעשות גם בדיקה רקטלית, כלכך מתאים לוXD

אח"כ הלכתי למשצים והיה נחמד... וחזרתי עם שני ולי הבייתה ובסוף הדרך התנשקתי עם שני..(חח לא באמת עם אצבע)

היה מגניבDDD:

 

 

ומזלטוב פרדווווו עד 307 כיניםDDDDDDD:

נכתב על ידי , 28/2/2008 17:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טיול שנתי-לא סוף העולם


בראשון- שני הייתי בטיול שנתי היה ענקDDDD:

ביום הראשון נסענו כמה שעות עד לנחל צפית ובהתחלת הנסיעה היה קצת יבש...

שיחקנו נוור ושני הפסידה אז היא הייתה צריכה לפצוח בריקוד חושני לצלילי רוני סופרסטאר באמצע האוטובוס(כי זה השיר שהנהג שם באוטובוס><)

אבל היא לא רצתה, עשתה איזה כמה תנועות וישבה.

אח"כ אורפז ומור(אדטו) הפסידו והיו צריכות לשיר סרנדה לאושרית(המחנכת) אבל גם השתפנו.

אז שיעמם לי אז הכלתי לגלנטי שהיה קצת בדיכי וניסיתי לדבר איתו. אבל נופר הקרצייה הזאת(שמסתבר שהיא ונבו ביחדO:, מה הוא מוצא בה? לעזאזל?) כל המן נדחפה באמצע ולא נתנהו לנו לדבר כי זה היה על נושא אישי *אהמ-האקסית שלו-אהמ*. מסתבר שהוא מצטער שהוא נפרד ממנה ומת לחזור אליה אז עזרתי לו  ובערב הוא חזר אליה בזכות העזרה שלי *יאי מי!!*.

אח"כ עברתי לשבת ליד מעיין ושמענו מוזיקה ועשינו פוזות סקסיות במיוחד למצלמהXD .

גם לעסתי מסטיק ותמיד יוצאים ליבלונים ענקיים אז היא צילמה את כולם (הם בערך בגודל של הפרצוף שליXD).

כשירדנו סופסוף מהאוטובוס לא עשינו חצי מסלול כי לא אירגנו את הזמן טוב, אז ישבנו שעה וחצי בלי לעשות כלום. ואני ניצלתי את הזמן לשינה(קמתי בחמש בבוקר).

אח"כ כשסופסוף זזנו אז היינו צריכים לרדת בסולם ולעלות בחזרה,ולי יש פחד גבהים. למרות שהסולם לא היה כזה גבוה ומאיים בכל זאת נלחצתי ואחרי שעברתי את זה וכלכך לא האמנתי שעשיתי את זה קיבלתי התמוטטות עצבים. התחלתי לרעוד בלי שליטה ולצחוק ולבכות בו זמנית, נועה וסיטון חשבו שאני משתגעת, אמא שלי אח"כ אמרה לי שהייתה לי נפילת מתח.

אח"כ נסענו לאכסנייה בדימונה ואני הייתי שלישית בתור למקלחת אז ניצלתי את הזמן בשוטטות בחדרים של אחרים עד שהלכתי לאיבוד בין הקומות בגלל ליXD

בערב הלכנו לאוהל בדואי ושם הגישו לנו ארוחת ערב, אבל הם היו חייבים לדבר ולדבר ולדבר עד שהגישו את האוכל וכולם היו מתים מרעב.

סופסוף, אחרי שהגישו את האוכל אכלנו כאילו בחיים לא ראינו אוכל, אכלתי כמו בהמה וצלאל אמרה שהיא בחיים לא ראתה מישהו שאוכל יותר בתיאבון ממני. טל ונועה היו בקבוצה אחרת וסהר ונדב כל הזמן נמרחו על על טל, ומסכנה היא לא יכלה לברוחXD

מיטל חזרה הבייתה בערב כי היא היית ממש חולה עם 39 חום):

בלילה התגנבתי לחדר של לידור, נועה סיאג,נועה בראון,ענבר ואדר ועשר דקות אחרי שהגעתי,איריס כרמי ואושרית באו כדי לעשות בדיקת חדרים כדי לוודא שכולם בחדרים שלהם. ואני רצתי להתחבא בשירותים ופתאום אושרית שואלת "אתן יודעות איפה נועם? היא לא בחדר שלה" אז הן אמרו שהן לא יודעות איפה אני ופתאום לידור שלפה "אולי היא בשירותים" ואני יצאתי משם כי ידעתי שאם אח"כ יתפסו אותי אני גמורה.

אדר לקחה את זה קשה והתחילה לבכות 40 דקות אחרי שהלכתי בגלל "שאושרית לא תסמוך עליי יותר, ויחשבו שאני שקרנית ולא יתנו בי יותר אמון..."
עליי הם אפילו לא צעקו, אז למה לעזאזל היא בוכה?

בלילה, אחרי שחזרתי לחדר עשיונ בלגנים וצילמנו מלא סירטונים מפלילים ותמונות(לי יוצאת מהארוןP= ) שאני מקווה שנוי השמידהXD

רק ככה באחד וחצי שתיים הלכנו לישון, והערנו את זהבה המנהלת בצרחות(זה היה מלחיץ).

מסתבר שללידור היה ממש משעמם כי כולם בחדר שלה הלכו לישון ככה ב-12 בלילה, אז היא היא התקשרה אלינו מבואסת אבל אח"כ היא ברחה לחדרים שלידה עד שליזי תפסה אותה.

בבוקר אורפז העירה אותנו בשש בבוקר וההשכמה הייתה אמורה להיות בשש וחצי. אז כבר היינו מוכנות בזמן. מסכנות טל וסיטון, הן היו עם נופר בחדר והיא נחרה כלכך חזק עד שסיטון לא יכלה לישון והיא הייתה עצבנית כל היום. וכשסיטון עצבנית זה לא כיף><

ביום השני נסענו למכתש רמון והלכנו מלא, וטל כל הזמן החזיקה אותי בקטעים התלולים והטבעת שלה נכנסה לי לבשר><

נדב עבר מבת לבת, כי אף אחת לא רצתה אותוXD.

אח"כ היינו אמורים לנסוע גם לים המלח אבל רק עברנו לידו באוטובוס כי ירד גשם, ופתאום המדריכה אומרת "אתם יודעים, אנחנו עכשיו 400 מטר מתחת לפני הים, מה קורה למי שצולל 400 מטר?"

כולם: "מתפוצץ"

טל: "ואם היה לו שנורקל?"

טיפשהXD

עשינו עצירה במקדונלדס ואני וטל הלכנו לשמור לכולם מקום (שהיה גם ליד השירותים) ופתאום אח של לאור הולך לשירותים ופתאום הוא שם לב אליי ואל טל וניגש אלינו ואמר לי "נכון שטל יפה?" "כן" "ונכון את חברה שלי?" "מה?!?" *מה לעזאזל הוא רוצה ממני* "מה לא ידעת שאחנו חברים?" "אוקי..." *בונא הבנאדם חי בסרט אני לא מכירה אותו בכלל*

במקונלדס היה תור ענק והיינו שם שעה ולא הספקנו לקנות כלום ובינתיים צחקנו על וונאבי ערסים דרומניקים שלא יודעים להתלבש (מישהו שם לבש חליפה לבנה עם משהו צהוב ולא ידוע מודפס עליה שנראה כמו חלמון של ביצה)

כשכבר היינו בדרכנו הבייתה חבורת הפקאצות מאחורה שרה בלי הפסקה וזייפו כמו לאיודעת מה, וכולם כבר היו עייפים היו מתים לישון והם צרחו שירים שאף אחד לא מכיר וכולם צרחו עליהם. להרביץ להם. גם בטיול הן כל הזמן אמרו "אוי אמא'לה" כל הזמן, אף אחד לא סובל אותם.

בסוף חזרנו בריאים ושלמים ונופר ירדני סתמה את הפה אחרי שצרחתי עליה. והיה מדהיםD:

 

לאב יו שיכבת ח' 2008 מקיף ט'33333>

 

 

 

נכתב על ידי , 26/2/2008 12:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בדד..


אני מרגישה כלכך לבד.

זה כזה חרא, אף אחד לא רוצה אותי, לא בתור חברה לפחות.

בתור סטוץ חולף אולי.האם תקרה סיטואציה כלשהי בחיי שמישהו ירצה אותי עד הסוף, ולא יברח למישהי אחרת כי לא נתתי מספיק?

או כי שיעמם לו באותו רגע?

האם תקרה סיטואציה שסופסוף שכשאני מצליחה להשיג מישהו לא ייגמר לי תוך מקסימום חודש?

טוב, לא פלא שאף אחד לא רוצה אותי:

אני לא יפה במיוחד

לא שנונה במיוחד

לא מצחיקה במיוחד

בקיצור, לא הבנאדם האידאלי בשביל מישהו.

זה כזה חרא

ואל תגידו שאני לא כזאת, תפסיקו לשקר, להחמיא רק בגלל שאני חברה שלכם כי אם הייתם רואים אותי מהצד הייתם שואלים את עצמכם "מיזאת הילדה הפתאטית הזאת?"

 

big mistake\natalie imbruglia

 

There's no sign on the gate
and there's mud on your face
Don't ya think it's time we re-investigate this situation?
Put some fruit on your plate
You've forgotten how it started.

Close your eyes
think of all the bubbles of love we made,
and you're down on your knees
it's too late.
Oh don't come crawlin'
and you lie by my feet.
what a big mistake.

I see you fallin'
got a buzz in my head
and my flowers are dead.
Can't figure out a way to rectify this situation.
I don't believe what you said
you forgotten how it started

Close your eyes
think of all the bubbles of love we made
and you're down on your knees
it's too late.
Oh don't come crawlin'
and you lie by my feet.
what a big mistake.

I see you fallin'
I could sting like a bee.
Careful how you treat me
baby I don't think I'll accept your sorry invitation.
Close the door as you leave
and you cry over me.
I can't wait.
I feel you stallin'
and you try to reach me.
What a big mistake.
I hear you calling.

נכתב על ידי , 21/2/2008 17:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,574
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe girl with the broken smile(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the girl with the broken smile(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)