לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגיע הזמן שאני יפנים מה שכתוב למטה לא?



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

התגברתי והתבגרתי


זהו,התגברתי.

הכעס התפוגג ובמקומו סתם ריקנות...

כבר פעם ראשונה(מאז אוגוסט) שאני יכולה לשמוע שירי אהבה בלי להרגיש כלום.

כבר סלחתי לכולם, אפילו לאנשים שאני לא מדברת איתם שנה וחצי בגלל דברים שטותיים.

אין לי כבר כוח לכעוס,הבנתי שאני לא מרוויחה מזה שומדבר.

בחצי שנה האחרונה אני כבר לא יכולה להכיר את עצמי, אני לא אותו בנאדם שהיה לפני חצי שנה.

לפני חצי שנה הייתי היפראקטיבית, ביישנית,פתטית,אינפנטילית....

ועכשיו הפכתי לבנאדם יותר בוגר ורגוע. לא מתעצבנת ישר על כל מילה,ולא לוקחת ללב משפטים חסרי טאקט.

סופסוף השלמתי עם עצמי, כי הייתי בתקופת סכסוך ארוכה מאוד.

 

Way back when I was just a little bitty boy
Living in a box under the stairs

 

נכתב על ידי , 24/3/2008 18:04  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אאוץ'


פוסט ללמטה
נכתב על ידי , 23/3/2008 17:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט מבולבל


 


I really feel
I'm losing my best friend
I can't believe
This could be the end

 

 

תשכחו מה שרשמתי בפוסט הקודם על המצברוח ה"נהדר" שלי.

אני מרגישה כמו זבל.. שנזכרים בי רק כשצריכים משהו ובשאר הזמן נותנים לי להירקב.

אני שונאת אתכם כלכך, אנשים שחשבתי שהם החברים הכי טובים שלי נוטשים אותי בשדה הקרב...

בתקופה הכי קשה שלי.

רק פתאום, במקרה נזכרים בי פתאום...היה נחמד שהייתם מתעניינים לפעמים. אתם קוראים לי "חברה טובה" ואני קוראת לכם אותו דבר, אבל יש הבדל מאוד גדול בין מעשים למילים רק עכשיו פתאום שמתי לב כמה ההבדל גדול.

לא נראלי שתשימו לב.. אבל כן, נעלבתי.

נכתב על ידי , 23/3/2008 13:44  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

2,574
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe girl with the broken smile(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the girl with the broken smile(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)