לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Life


אין דבר העומד בפני הרצון, אך אם יש רצון והדבר אינו עומד..חח..המבין יבין

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

שבוע קשה!


 

ממש קשה!!

 

עמר הייתה אצלנו והיה ממש כיף!!

הרבצנו למאור וזה היתה חוויה!!!!

ולאחים שלי יום רביעי יש יומולדת ועדיין לא קניתי להם כלום וגם אין לי רעיון!

 

אין לי כוח להרחיב מה עבר עלי..אבל תנו הצעות למתנות..תעשו טובה..לכיתה י"ב

 

תודה יובי!

 

נ.ב

היה כיף במלחה=]

ומזל טוב לרעותיק שחגגה אתמול יומולדת 18!!

נכתב על ידי , 4/11/2007 21:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השביתה..


אני גרה בירושלים..

יש כאן שביתה וזה כבר משעמם..

מה לא עשיתי בשביתה הזאת!?

עם חברות- הייתי

בקניון מלחה- הייתי

גבעת חלפון אינה עונה- ראיתי

תחנה מרכזית- קניתי

כבר נמאס..למרות שאני כיתה ח'..זה כבר מוגזם!!!!

ראיתי מלא סרטים.. כל היום מחשב..

גם לפעמים שמתחשק לי אני מבשלת- אבל כמה אפשר?!

אז אני פה בבית עם אחותי..

אחי- מאור כל היום או במש"צים או עם חברה שלו, או עובד אצל בן דוד שלי..

אמא שלי טסה יום ראשון לברצלונה

לאחים שלי יש שבוע הבא יומולדת.. ואין לי מה לקנות להם!

אם יש לכם רעיונות תציעו לי!!!

רוני ממש נהניתי שבאת..אבל לא נהניתי שאני מדברת איתך ופתאום מסתכלת ורואה שנרדמת..חחחח

ו....זהו..

אהה..אני נבחנת לאודישן לטלויזיה..אודישן 1 עברתי נשאר רק עוד אחד ואם אני אעבור אני אפיע בטלויזיה..אז...זהווו

אם למישהו יש הצעה מה לעשות בשביתה להודיע לי..

ומי שמתנגד לשביתה ורוצה להגיב..פה זה המקום.

ד"ש לכל החברות!!

יובי

נכתב על ידי , 1/11/2007 12:46  
1923 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליובי =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יובי =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)