לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Welcome to my nightmare


This is the story of my life, these are the lies i have created

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

לזה לא ציפיתם...


חח סתם \:

 

This may be the last thing that I write for long
Can you hear me smiling when I sing this song, for you, and only you
As I leave will you be someone to say good-bye?
As I leave will you be someone to wipe your eye?
My foot is out the door, and you can't stop me now

You wanted the best, it wasn't me


סתם שיר שאני ממש אוהבת של the all american reject

 

ממש רציתי לעשות פוסט אבל אינלי מושג על מה...


אני ממש שמחה שהחלטתי לדחות כמה דברים ולראות איך זה מסתדר עם הזמן [:

 

אז ביום שבת נפגשתי עם ליטל, יותר נכון היא העירה אותי ובאה אליי אבל שיהיה..אני כלכך מתה על הילדה הזאתי ! היא הייתה בטיול שנתי באילת וקנתה לי משמה גיטרה חשמלית קטנה כזאתי וחרטלה לי עליה i love you mariana, lital

אין אין אין שום בנאדם בעולם שאני אוהבת יותר ממה שאני אוהבת אותך יפה שלייייייי !!!!

 

נימממ יום שישי עבדתי והיה דיי מצחיק (הכל בזכות תומר הסטלן מוות הזה)

ואממ זהו..היום0 אני חוזרת לפנימייה..כשאני חוזרת אני עושה פוסטתמונות מכל השבוע בפנימייה..

יש למה לצפות...

 

שבוע טוב לכולם...במיוחד לך !

נכתב על ידי , 27/1/2008 09:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עשיתי אתזה !!


 

 

 

עשיתי אתזה !

 

סוף סוף היה לי האומץ...

 

לקח לי המון זמן לאזור כלכך הרבה אומץ, הרבה פעמים הגעתי כמעט עד לשם..אבל הסתובבתי והלכתי

כמו פחדנית

אבל לבסוף, ואין לי מושג מאיפה בא לי האומץ הזה שאני מחפשת כבר כלכך הרבה זמן, עשיתי אתזה !

 

פחדתי כלכך, ברגע האחרון רציתי להסתובב וללכת, אבל מרגע שנכנסתי ועליתי לשם, החלטתי שמכאן כבר אין דרך חזרה, וזה קרה!

איזה ילדה אמיצה אני...

 

(ולא משנה מה זה)

 

 

 

**הפסקתי לחייך מתוך צביעות או חוסר ברירה

הפסקתי לחייך בכלל**...

נכתב על ידי , 24/1/2008 14:48  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

10,963
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*~*Angle of death*~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *~*Angle of death*~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)