לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Welcome to my nightmare


This is the story of my life, these are the lies i have created

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

סופ"ש הכי שווה שיש (:


היה לי תסופ"ש הכי מצחיק כייפי ושווה שיש !

 

אז קודם כל אתמול הייתי אצל רונצ'וק שלי וראינו סרט שאני לא יגיד את השם שלו כי הוא יהרוג אותי חחחח

והוא גם הביא לי דובי ענק כזה הכי חמוד בעולם ושוקולדים הכי טעימים שיש וכתב לי ברכה שעוד שנייה עשיתי אותו בגלל זה XD

ואני הכי הכי אוהבת אותך בעולם סטייליסט מושלם שלי !!

 

וחוצמזה היום יצאתי עם חברות שלי לקניון וזה היה הכי מצחיק בעולם

קודם כל התיישבנו בבורגר ראנץ' אבל מה לעשות שאנחנו מרוששות אז לא קנינו כלום אז סתם ישבנו וצחקנו ואז צילמתי את חברה שלי במצלמה ועשיתי לה כל מיניי עיוותים מצחיקים ואז התחלנו לצלם חבורה של 4 בנות שיישבו בשולחן ליידנו, וצחקנו איתן ואז כמה ערסים ניסו להתחיל איתנו אבל התעלמנו מהם,

ואז ניסיתי לספר משהו מצחיק שקרה לי השבוע בפנימייה אבל תוך כדיי נזכרתי בזה בעצמי והתחלתי ממש לבכות מרוב צחוק אז חברה שלי הוציאה לי טישו ואני בוכה ואנשים מסתכלים עליי, עשינו לעצמנו כאלה פדיחות

ואז חברה שלי צחקה בקול ממש חזק אז קמנו כדיי שיפסיקו להסתכל עלינו  ואז פגשתי מישהו שאני מכירה שהיה לי פעם משהו איתו אבל רבתי איתו לפני כמה חודשים ואני ממש שונאת את הבנאדם הזה !

בקיצור הוא התחיל ללכת מאחוריי כזה ולנסות לדבר איתי ואני מתעלמת וחברות שלי בוכות מצחוק ואני הולכת כזה והוא הולך ליידי אז הלכתי אחורה כאילו כדיי להגיד משו לחברה שלי ואחריי זה עליתי על המדרגות הנעות כדיי לרדת קומה והוא נכנס בדיוק אחריי ואני בוכה מצחוק והוא שם לב אבל לא היה לי איכפת, ואחריי שעתיים בערך ראיתי אותו שוב פעם ברחוב אז הוא בא כולו בפוזה ועושה לי זה  " קה פאסה ?" בספרדית אז הסתכלתי עליו ואמרתי לו "מעולה" והמשכתי ללכת וחברה שלי צועקת לו "מוצ'צ'יטו" שזה בחור בספרדית, ואני על הריצפה מרוב צחוק.

 

בקיצור מריני, ליני וליטל אני כלכך אוהבת אותכן יפות שלי והיה לי הכי כייף איתכן בעולם היום!

 

סוגרת שבת בפנימייה

אני יתגעגע שבועיים שלמים \:

נכתב על ידי , 16/2/2008 23:03  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נשף יום האהבה (:


אז השבוע ביום חמישי היה יום האהבה ובבצפר שלי עשו נשף בערב יום רביעי, והיה צריך לבוא בזוגות.

אני תכננתי ללבוש סתם ג'ינס זרוק ואיזה קפוצ'ון ובאמת התלבשתי ככה אבל חצי מהבנות מהחדר שלי ומהחדר השני השתלטו עליי ואיפרו אותי ועשו לי פאן ונתנו לי בגדים יפים וזה ובסוף ניראיתי כמו איזה לא 'דעת מה.

היו כמה בנים שבמהלך היום הזמינו אותי כבת זוג שלהם לנשף אבל אמרתי לכולם שאני לא הולכת וכאלה, בסוף תכננתי ללכת עם ליעד מהשכבה שלי אבל הלכתי לנשף עם יוני מי"ב והיה הכי כייף בעולם.

בהתחלה חילקו לנו בכניסה חצאיי לבבות וכל אחד היה צריך למצוא את החצי השני שלו, ידיד שלי מי"ב בא אלי וניסה להתאים בין הלבבות אבל הם לא התחברו אבל צחקתי ואמרתי לו כזה "לא זה לא יילך בנינו" ובכלל היה ממש מצחיק

אחרי זה שמו שירי סלואו כדיי שהזוגות ירקדו אבל אף אחד לא רקד אז אני ויוני נכנסנו למרכז והתחלנו לרקוד בצחוק כמו איזה שני מפגרים ובהתחלה צחקו אבל אחריי זה כולם הצטרפו.

אחריי זה שמו סלסה וכאלה ואני ויוני התחלנו לחקות את הריקודים מ "רוקדים עם כוכבים" חחח באתי וקפצתי והוא הרים אותי באוויר וכאלה והיה כזה מצחיק!!

 

כשהנשף נגמר כולם חזרו לחדרים שלהם ואני, חן, ספיר ועדי שמנו מוזיקה והתחלנו להתחרפן!

התחלנו לרקוד כמו מפגרות ומסביב לעמודים כמו איזה זונות אבל היה כזה מצחיק !!

יותר מאוחר נזכרנו שיש למחרת מבחן בגאוגרפיה, ושאר הבנות המשיכו לרקוד אבל אני הלכתי למיטה שלי ושמת אוזניות והתחלתי ללמוד כי החלטתי לקחת את עצמי בידיים (הגיע הזמן באמת) אז למדתי כל הלילה למרות המוזיקה והרעש (שממש עצבן אותי)

ואז נזכרתי ששחכתי מצעים בבית אז ישנתי שתיי לילות במיטה עם גל.

 

ואתמול בלילה ראינו סרט אימה ואז חצי פנימייה באה אלינו בלילה, אז הם נדפקו כי המדריך נכנס ותפס את כולם, אבל היה ממש כייף ומצחיק !

 

שבוע הבא סוגרים שבת בפנימייה \:

נכתב על ידי , 15/2/2008 11:54  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

10,963
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*~*Angle of death*~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *~*Angle of death*~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)