לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Princess Diaries




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007


שם: אליס. למה אליס? תשאלו את ההורים שלי. לפי מה שלי סיפרו לפחות זכיתי בשם הזה כי לאימי היתה חברה שקראו לה אליסה, והיא תפסה מקום גדול בלבבה.

זה לא שאני מתלוננת על השם, כן? אני דווקא אוהבת אותו.

תאריך לידה: 23.10 , מזל מאנזניים טיפוסי.

אחים/אחיות: אח גדול בן 20 שחר. לומד בקולג' רואה אותו בסופי שבוע בעיקר. מזל.

אחות קטנה בת 15 אליזבת.כתה י. לצערי אני סובלת אותה כל השבוע. לא סתם אנחנו מסתדרות די טוב.

אבא: דוד. ישראלי פטריותי, נולד בתל אביב.

אמא: אומה. אמריקאית, נולדה בקליפורניה, עלתה לישראל בגיל 18.

אני:בת 17. נולדתי בתל אביב. חיים טיפוסיים נורמלים.

חברות הכי טובות אגם, חן ולינור. מן סוג של חבורה שלעולם לא היית מצליח להפריד.

כל היום הינו ביחד , וגם כשאנחנו לא הינו ביחד תמיד ידענו מה האחרת עושה.

אתם בטח שואלים למה אני כותבת בלשון עבר.

אז זה הרבה יותר פשוט ממה שבטח תיארתם לעצמכם.

לא רבנו ולא חילקנו את החבורה לשתיים.

פשוט אני בכתה ח' עברתי לגור באמריקה.

 

חיים של ילדה שיש לה כמעט הכל, אבל לא תמיד ההכל הזה הוא טוב.

נכתב על ידי Alice.L , 2/11/2007 20:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Alice.L

בת: 34




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlice.L אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alice.L ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)