לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יורדת בגדול


נשאבת .

Avatarכינוי:  בטטה סקסית :P

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

11/2007

תפריט חדש :)


היי , סליחה שנטשתי הייתי טיפה עסוקה [ *אהמ* בלהשמין *אהמ* ] אני ממש אכלתי בלי הגבלה !! אין לי מושג מה קרה לי ... ועליתי עוד קילו : (

אז זהו . כל זה , נגמר! היום אני ישתדל לעשות הליכה או ריצה עם חברה :) ולשרוף עוד איזה 400 קל'

עשיתי חישוב והגעתי למסקנה שאני שורפת 2400 קל' ביום ! איך זה שאני עדיין משמינה ?

: \ אמא שלי הכינה עוגה ובא לי להרוג אותה .

הכנתי לעצמי תפריט שאני יתחיל מהיום בערב :)

בהצלחה לי ?

 

 

תפריט יומי .

א. בוקר

קפה + 2 סוכר [ 65 קל' ]

א. ביניים

תפוח עץ [57 קל' ]

א.צהריים

2 פרוסות לחם + 2 פרוסות פסטרמה + כף טחינה + מלפפון ועגבנייה [310 קל']

א.ערב

חביתה מ2 ביצים + 2 פרוסות לחם +מלפפון ועגבנייה [393 קל']

 

*שינוי בתפריט :) *

 

א.בוקר

יוגורט 1.5% במתיקות מעודנת [120 קל']

א.ביניים

בננה [57]

א.צהריים

פסטה \ אורז 2 כפות [155\150קל'] עוף [פולקע D:] \ שניצל [ערום כיאלו בלי ציפוי] [173\174קל']

א.ביניים

פרי כולשהו עד 60 קל'

א.ערב

סלט בלי שמן [רק מירקות] [30 \ 45 קל'] חביתה מביצה אחת [100 קל'] + עגבנייה [20 קל']

 

סה"כ קלוריות :

 

825קל'   731קל'

 

תודה רבה ל : http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=379864

עזרת לי המון

 

 

3 פעמים בשבוע ספורט הרבה שתייה ואני חוזרת לעצמי D:

בהצלחה :]

השבוע אני ישתדל לעדכן הרבה יותר , תמונות ? בקרוב מאוד

אחותי נסעה ולקחה איתה את המצלמה אז בקרוב היא תחזור ואני יצלם תמונת מצב .

 

משקל בבוקר : 80.5 ק"ל

אעה ! : (

 

*cute* 

 

נכתב על ידי בטטה סקסית :P , 29/11/2007 11:50  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"את מודעת לזה שאת צריכה לרדת קצת בהיקפים"


אני אישית , מעריצה מושבעת של "נולד לרקוד"

למדתי יותר מ10 שנים בלט קלאסי

ופתאום השופט המפגר הזה

בא אליה ואומר לה

שהיא צריכה לרדת בהיקפים ?!

 

WTF??

 

כל כך התעצבנתי .

היא יותר רזה ממני הרקדנית המסכנה הזאת .

ותאמינו לי שהייתי בהרבה תחרויות , ובאמת אם מישהו מהשופטים

אומר לאחת המתמודדות לרדת בהיקפים או להרזות

היא לא אוכלת שבוע , שבועיים ... כמה שהיא מחזיקה

אני יודעת את זה, כי גם אני עשיתי את זה .

צמתי ! רק בשביל להתחבב על השופטים !!

 

 

יודעים מה ?! הם יכולים למות מיצדי .

דפוקים .

 

אוחח אני מעוצבנת כל כך בגלל זה

 

 

 

ניראלי שהשמנתי כי כשנשקלתי שקלתי 79

דיי מבאס אבל אין מה לעשות ,

חפיף . שבוע הבא נשתדל יותר

 

לכל המגיבים .

 

אני אוהבת את הגוף שלי , וה"דיאטה" שלי לא נועדה לפגוע בו או להגיע לרזון קיצוני .

רק לשמור על המשקל .

 

תודה על ההבנה D:  

נכתב על ידי בטטה סקסית :P , 23/11/2007 12:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

2,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבטטה סקסית :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בטטה סקסית :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)