לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימים של שקט.


תהיות, מחשבות, רגשות, חלומות, שאיפות, הגשמות, פחדים. להמשיך לפעול, להעז, לאהוב, לאפשר, לא לוותר. אלה חיי.

Avatarכינוי:  יעל א.

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

יום אחד זה יקרה


משהו ישתנה,

משהו יירגע בנו, משהו ייגע בנו,

ולא יהיה ממה לחשוש.

 

הרבה זמן אני מחכה שמשהו ישתנה בי.

האדישות הזאת שלי,

מעין דכאון כזה שאני לא מסוגלת לצאת ממנו.

אני שונאת לחזור הבייתה מהצבא, באיזשהו מקום רק הצבא עושה לי טוב.

הכל מסביב פשוט סתם,

מרגישה שהחיים שלי מין פיסת קרטון של כלום, שנזרקה בסופר.

 

הייתי רוצה לקבל משמעות,

ומשמעות אחרת,

נמאס לי מהכאב הזה שעולה בגב, נתקע שם בצוואר מאחור, ואט אט מגיע לגרון- המועקה.

כאב שלא מרפה בי, אוחז בי חזק,

גם בלב, דפיקות דפיקות.

 

"אני עייפה"... לא באמת, פשוט אין לי כח להישאר ערה, אין לי למה להישאר ערה.

איזה שקט מפחיד. אני שונאת אותו.

כל כך הרבה עובר בי בראש ואני הרבה שנים לא מצליחה להוציא את זה החוצה.

מצטערת לעצמי שאני לא כותבת כמו פעם, כמו שרציתי לכתוב.

 

מחכה ליום,

שבאמת- משהו ישתנה בי,

משהו ייגע בי,

כי בינתיים אני רק חושבת על היום בו כבר לא אהיה פה.

נכתב על ידי יעל א. , 1/5/2011 00:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליעל א. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יעל א. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)