לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העולם עפ"י מה שבא לי =)


אני, העולם ומה שביניהם!! 33>

Avatarכינוי:  TaZL

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

יאיי איזה כייף!!!!


יאיי איזה כייף לי!!!  

סוף סוף הגעתי ל500 כניסות!!!

הנה תראו:



 

תודות:

לכל החברים שלי (אני לא אגיד אני לא רוצה לשכוח אף אחד... אבל בלב אני זוכרת את כולכם.. (זה כזה מרגש..) טוב וגם צינזור....חח)

להוריי שהביאוני לעולם ועד הלום...

בעצם לכל המשפחה שעזרה ותמכה לכל אורך הדרך..

ולכל מי שהיה לצידי תמיד (וגם רק חלק מהזמן..)

וכמובן (איך לא?) לכל הגולשים החביבים (וגם אלה שלא..) כי רק בזכותכם הגעתי לרגע הזה!

ואם שכחתי מישהו אז אני ממש ממש ממש מצטערת ואני אחפר על זה אני מבטיחה מבטיחה מבטיחה!!

(*תזכירו לי לקחת את הנאום הזה כשאני אזכה במשהו חשוב טוב?....)

 

תודה תודה תודה!!

(חתימות אח"כ)

 

ועכשיו לנושאים יותר מעניינים..:

לכבוד אירועי 500 הכניסות (חה חה) החלטתי שהגיע הזמן לעשות שינוי בבלוג היקר.. אז תגידו שלום לעיצוב (סורי יהל) למרות שהוא היה יפה מאוד ואני באמת מתה עליו אבל הגיע הזמן לשינוי..

אל תדאגו את כל הפוסטים אני לא אמחק בינתיים =) (לא שזה מעניין מישהו אבל שישאר זה לא מפריע לאף אחד) 

ותגידו ברוך שובך לבלוג שיחזור ובגדול(?)!

תאחלו לי בהצלחה!

(אני בדרך ל1000!)

 

טולילי =)

נכתב על ידי TaZL , 24/7/2008 21:37  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



756
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTaZL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TaZL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)