לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העולם עפ"י מה שבא לי =)


אני, העולם ומה שביניהם!! 33>

Avatarכינוי:  TaZL

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

הצילו!!


ידעתי שזה יגיע באיזשהו שלב.

רק לא חשבתי שזה ייקח כל כך הרבה זמן.

חשבתי שתיקלטו מוקדם יותר.

פחדתי.

אני עדיין פוחדת.

הפחד הוא לא רגע. הוא תמיד שם.

אני יודעת שאיכזבתי.

לא רציתי, אבל ידעתי שזה מה שיקרה.

באמת שהשתדלתי.

אני עדיין משתדלת.

אולי לא הכי שאני יכולה, אבל באמת שכן.

איכזבתי לא רק אתכם, גם את עצמי.

אני עוד תוהה מי נפגע יותר - אתם או אני.

נראה לי שאתם.

זה קשה. אני לא יודעת מה לעשות עכשיו.

לעזוב? זה עוד יותר יאכזב, ובמיוחד עכשיו..

להישאר? זה בטח ימשיך ככה..

ואולי לא?

אני מתחילה להעביר את האשמה לצד השני.

אבל זה רק בגלל שזה אינסטינקט טבעי שלי, מה לעשות.

אני כל כך לא בסדר, ואני מודעת לזה.

אני יודעת שסליחה לא תעזור הפעם.

אז מה כן?

למה זה צריך להיות קשה כל כך?

אני רוצה להינות, לעשות כייף.

זו המטרה.

אבל דווקא עכשיו, אני לא יכולה.

אני רוצה, אבל לא מצליחה.

אני רק צריכה להשתדל יותר, ולרצות יותר.

אני מתחילה לאכזב את כולם.

זה לא שאני רוצה, זה פשוט יוצא לי.

ושום דבר כבר לא יציל אותי.

אני אבודה.

 

שלום.

טולילי =)(

נכתב על ידי TaZL , 9/8/2008 19:23   בקטגוריות פסימי, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



756
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTaZL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TaZL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)