לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


טניס. כל מילה נוספת מיותרת.

כינוי: 

מין: זכר

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

לקראת הפלאשינג מדוס.


הגרלת הגברים.

רבע 1.

  • לאחר ההגרלה המפלצתית עליה דובר בווימבלדון, ההגרלה הנוכחתי של פדרר נראית קלה עד כדי גיחוך, באופן יחסי. הוא לא צפוי לאבד יותר משבעה-שמונה משחקונים בסיבוב הראשון מול וואנג, והבריטי שינצח בקרב בין הנמן ורוזדסקי לא צפוי לעשות יותר מדיי רוח. לאחר מכן - ביורקמאן, מולר או ספאדיאה, לאחר מכן כנראה פררו המקמבק. פררו אולי מסוכן מעט, אבל בכנות, פדרר לא צריך לאבד מערכה בדרך לרבע הגמר.
  • מנגד, דווקא ג'יימס בלייק, התקווה האמריקנית הגדולה עד לפני חודש, קיבל הגרלה קצת מסובכת. אמנם שני הסיבובים הראשונים שלו נורא קלים, אבל בסיבוב השלישי הוא יקבל את קאיירי שבכושר מצוין, ואם לא אותו - אז את מויה או את מאת'יו. ממש לא משימה קלה. בסיבוב הרביעי יחכה טורסונוב או ברדיך. למען האמת, בכושר האחרון של בלייק, הוא יצטרך ממש להתעלות על עצמו כדי לצלוח את ההגרלה הזו. אני אוהב את הסיכויים של טורסונוב לפרוץ סוף סוף מעבר לשמינית הגמר בגראנד סלאם.

רבע 2.

  • הרבע השני עמוס בסוסים שחורים מכל המינים והגדלים, גם כאלה שסוסים שחורים בנוגע לתואר, וגם כאלה שפשוט יכולים לעשות המון נזק - נלבנדיאן, סאפין, רוכוס, ג'ינפרי, האס, גונזאלז, מארי, פליחן ודאווידנקו שזכה בתואר בניו-הייבן. אני צופה שיבואו מהרבע הזה משחקים בעלי איכות לא רעה בכלל, אבל לא בסיבובים המוקדמים.
  • מנגד - נלבנדיאן נגד סאפין. סאפין ימצא שלא יהיה לו נורא קל לעבור את ויק (בכושר בנוכחי, בכל אופן), אבל אם השניים יפגשו, צפוייה חגיגת טניס, ולא משנה מה תהיה איכות המשחק בסופו של יום. צפוי מספר לא קטן של חבטות גב-יד מנצחות לאורך הקו.
  • נלבנדיאן זכה בהגרלה לא קלה - ברר, סאפין, רוכוס, ואז ג'ינפרי או האס. הסיבוב השלישי בין ג'ינפרי והאס, אגב, צפוי להיות משחק ענק. אני מצפה לו מאוד.
  • שני סוסים שחורים מאוד רציניים בכל קנה מידה יפגשו כבר בסיבוב השלישי, למורת רוחם של רבים ולשמחתם של אחדים - מארי וגונזאלז. לגונזאלז יש נטייה קלה לפשל בגראנד סלאמים בזמן האחרון, אבל יש לו הגרלה לא מסובכת. למארי דווקא יש אחת יותר מאתגרת - קנדריק ואז מלצר. מה שכן, סגנון המשחק שלו מתנגש יופי עם זה של השניים, והוא צפוי לגלוש בקלות למפגש הענק עם גונזו.
  • המנצח במפגש הבומבסטי צפוי לפגוש את דאווידנקו בשמינית הגמר. דאווידנקו היה דיי חסר תועלת על משטחים קשים בארה"ב עד עכשיו, אבל פתאום זכה בטורניר בניו-הייבן משום מקום. ההגרלה שלו לא נורא קשה - פליחן בשלישי אולי יתן קצת בעיות, אבל דאווידנקו צריך לעבור את זה.
  • נועם אוקון כאן, וההגרלה שלו לא נורא קשה - סטאראצ'ה בהחלט עביר. פליחן לא נראה בכושר מדהים, ועוד לא ממש הצליח באליפות ארה"ב. לנועם יש הזדמנות אדירה שלא תחזור על עצמה לעשות נזק.

רבע 3.

  • מבחינות רבות, זה הוא רבע ההגרלה המסקרן מכולם. הצפייה המוקדמת בכושר של רודיק, ליוביצ'יץ' ויואיט תתן לצופים הרבה הנאה. כמו כן, זה הרבע של אגאסי.
  • אנדרה אגאסי ישחק בסיבוב הראשון מול אנדריי פאבל. פאבל הוא יריב מסוכן, שהעפיל כאן פעמיים לשמינית הגמר. אם יעבור אותו - צפוייה לקהל חוויה נוספת עם משחק של אגאסי מול באגדאטיס, חביב הקהל הצעיר. מה שכן, אל תקחו את הנצחון של אגאסי בסיבוב הראשון כמובן מאליו.
  • בסך הכל, אנחנו מדברים על השמינית בה משובץ אנדי רודיק. הוא צריך לאכול את ההגרלה, ולא יעזרו שום תירוצים. סרה, מרטין, ורדאסקו, ואז באגדאטיס, יוהאנסון, גרוסז'אן או אגאסי. זו גם הכנה לא רעה לשבוע השני, וגם הגרלה לא נורא מאיימת, ודיי נוחה. רודיק צריך להיות מרוצה.
  • יואיט פצוע, אבל משחק בכל זאת. גם הוא זכה להגרלה מאוד קלה בסיבובים המוקדמים, ויכול לעבור אותה למרות הפציעה. בסיבוב השלישי זה עלול להסתבך - דיוקוביץ' או פיש יחכו לו. יהיה מעניין לראות עד לאן האלוף לשעבר יכול להגיע, שהרי זכרו, אנחנו מדברים על בחור שבשש ההופעות האחרונות שלו בפלאשינג מדוס, העפיל לפחות לרבע הגמר בכולן ולחצי הגמר בחמש מהן. זה רקורד מאוד מרשים.
  • לפני 12 חודשים, ליוביצ'יץ' וגאסקה שיחקו משחק חמש מערכות מותח בסיבוב השלישי של הטורניר. השנה, הם שוב שובצו ועשויים להיפגש בשלב הזה. יהיה מעניין.

רבע 4.

  • הרבע הרביעי משובץ במשחקי סיבוב ראשון מסקרנים - קרלוביץ'\סודרלינג, צ'לה\ווארינקה, יוז'ני\הרבאטי, מאסו\סאנגינטי, אלמאגרו\פרר, נימינן\מאליס, אקסוזו\סרישאפאן, מירני\מודי וכמובן, המנה העיקרית - נדאל נגד פיליפוסיס.
  • אין הרבה מה לפרט בנוגע לרבע הזה, באמת. רוברדו הוא המדורג הבכיר מלבד נדאל, ושני המדורגים הבכירים המשניים הם נימינן ופרר. לא רבע מסקרן או מרשים במיוחד, מלבד משחקי הסיבוב הראשון.
  • ברנשים שיכולים לעשות נזק מלבד המדורגים שהזכרתי - מאליס, סודרלינג, צ'לה, אקסוזו, מירני ומונפיס.

הימור:

פדרר נגד טורסונוב

האס נגד גונזאלז

רודיק נגד גאסקה

פרר נגד נדאל

 

פדרר נגד האס

רודיק נגד נדאל

 

פדרר נגד נדאל

 

נדאל

נכתב על ידי , 27/8/2006 17:08   בקטגוריות אליפות ארה"ב 2006.  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,276
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנמרוד דרור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נמרוד דרור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)