לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי

רוב הסיכויים שאני אכתוב כמה פעמים ואז אפסיק. ככה זה-אני מתחיל דברים ולא מסיים. זה סתם בלוג לאנשים כמוני ולאנשים שאינם כמוני בכל מקרה כולם מוזמנים לקרוא,להגיב,טענות הערות והארות יתקבלו בברכה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

בלוג אחרון


זה הפוסט האחרון שלי

פעם אחרונה שאני כותב....כאן

נתתי את הבלוג הזה ליותר מידי אנשים שאני מכיר ואני הולך לכתוב דברים ממש פרטיים כאן

אני לא מעוניין שהם ידעו (זה שאני הומו? זה הסוד הכי קטן שלי....)

אז אני הולך לפתוח עוד בלוג

אנונימי

אני אשים שם את הכתובת לבלוג הזה ככה שמי שרוצה להגיע מהבלוג החדש לישן יוכל,אבל מי שרוצה להגיע מהישן לחדש לא יוכל....

 

ביי ביי

נכתב על ידי , 4/12/2007 07:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי: 

גיל: 33

ICQ: 325876995 

תמונה




325
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAOC אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AOC ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)