לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

WTF?! Oh ^^;;

אני רושמת הרבה תגיבו!!!!! love olga

Avatarכינוי:  olga121

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

ואי!!!


אתמול הייתי אצל וסיה!!!
היה מזה כיף, גם אנטון (ידיד שלי) ומקסים(עוד ידיד שלי(דפוק)) היו.

הבנים היו צריכים לבוא בשתיים עשרה והם איחרו בשעה!!!!
מנאיקיםXD
שחקנו במשחק שקוראים לו "לשון" לא משנה מה המשחק.

אז קיצר יצאו לי שתי חובות(אני שונת אותם!!!) להיות נעולה בשירותים רבע שעה!~1T_T
אנטון ישב חצי שעה עם שמפו בשער

חחחחחחחחח

ומקסים אכל כריך עם חמעת בוטנים וקטשופ

חחחחחחחחחח

הוא אמר שזה היה טעים!!
כן בטח!
היה ממש כיף חוץ מי זה שניסו להרוג אותי0.0

ביי

VASI I LOVE U!!!

33>

נכתב על ידי olga121 , 25/11/2007 09:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לolga121 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על olga121 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)