לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

BadBabyKris


הממ בת אדם רגילה.. לא תמיד נחמדה.. תלוי מי אתה.. חח סתאם, בכל מקרה מקווה שלא תשתעממו עד מוות כשתקראו את הבלוגוש הצנוע שלי:)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

גדנע מזרחנים ",)


הממ 'לא אוהב כשעונים לי בהיה כיף ,היה מעניין' כך המפקד אמר, לכן לא אחשוב אפילו לא על לא להרחיב! חחח (P:)

אז ככה ביום הראשון אני מגיעה לביצפר (השולטטט), ומגלה שלי יש את המזוודה הכי גדולה, אבל לא משנה...חח אניוואי על האוטובוס, כולנו מתיישבים, ומגיעים תוך משו כמו שלוש רבעי שעה למושב נורדיה, מקום נחמד קרוב לבני דרור, שבו דנוש המתוקי מתגורר, וגם המשפחה. אניוואי מגיעים לשם ומקבלת אותנו המפקדת ואומרת שהגענו ראשונים חחחחח ולשם כך חיכינו איזה 4 שעות שלמות, ובהן ניכספנו אל צידו הרציני של המפקד, הצד האגרסיבי והכועס, חשבנו כולנו , זהו בא לנו הביתה!

כשכל הכיתות הגיעו 3 המפקדים הציגו את עצמם אבל בקטנה, ואז חילקו אותנו ל3 קבוצות.

ועל איזו קבוצה נפלתי..אהא של המפקד הרציני. אבל מהרגע שנכנסנו לכיתה, בהכי מפתיע שיש גיליתי שהוא דווקא נורא אבל נורא נחמד ומקסים, ושזה היה רק כדי שנהיה ממושמעים xD  ואז  קצת ללמוד.

אחרי שעה של לימודים היתה לנו ארוחת צהריים ב13 אם אינני טועה, ואם אתם מכירים אותי אז אתם יודעים שאני לא אוכלת משו שלא של אמא, חחח אז לא אכלתי גם שם. אבל הקטע שגם רבים אחרים לא אכלו... אמרו שהיה לא משו... גאש מזל שהצטיידתי בהרבה הרבה חטיפים...אז ככה למעשה שרדתי:D

 

הממ ואז לימדו אותנו צעידות, שרק לחשוב על זה עושה לי פרפרים בבטן!! ואיי איזה מתוקים המפקדים! למרות כל הפוזה של הקשיחות הם היו נורא אבל נורא מ-צ-ח-י-ק-י-ם אני נורא נהניתי בצעידות, ואפילו בא'ג!! באמת אני, כריס, נהניתי באימון גופני!! חחח וואיי ואיזה משפטים מתוקים דרשו מאיתנו 'לשאוג'

בזמן הצעידות, כשהמפקד אומר 'שמאלה\ימינה פנה' אנו עונים בצעקות '2 , 3 סגור' חחח ואז המפקד שר 'שמאל ימין שמאל, שמאל ימין שמאל, שמאל ימין ,שמאל ימין, שמאל ימין שמאל ':D:D שזה כזה מתוק, ומדי פעם הוא אומר כל מני משפטים ואנו חייבים לענות ,הנה כמה דוגמאות:

"פלוגה אחת.." "- נשמה אחת"

 "אני לא שומע..."  "-רקיעות :D"

"יש להרים ראשים..." "-כי עלינו להיות גאים"

"לסדר טורים,לסדר שלשות.." "כי אין עוד פלוגה כזאת"

ואז לפני כל ארוחה אנחנו צועקים להם "בתאבון המפקדים" ואם זה לא היה מספיק טוב אז המפקד המתוק אומר 'ממש ממש לא\\ לא עשיתם לנו תיאבון לאכול' חחחחח כאילו שהשאגות זה מה שיתן להם תיאבון:)

 

ואז שוב לומדים.. עד 21:00 ברצינות חחחחחח למדנו עד תשע בלילה..ואז נתנו לנו שעתיים להיות ערים ב23:00 עושים מסדר לילה, שבו המפקד המתוק אמר לנו במשך כל שלושת הלילות, לילה טוב... ו וואלה שאחרי שאמר זאת הרגשתי מה זה שמחה לישון.. וואיי ואיזה מתוק שבלילה האחרון הוא שאל אם הכל בסדר... חחח הוא שם לב שמשו לא בסדר אצלי.. גאש כמה שאני שקופה חח..

 

בלילה הראשון לא יכולתי לישון טוב... בהתחלה היה נורא קר בסביבות ה1, ואז התעוררתי ב3 ולא יכולתי לישון אז התקלחתי בסביבות 4, וואיי איזה מים נעימים...

והיום השני היה די דומה, רק שעזבתי לכמה שעות כדי ללכת לאוניברסיטה, חח ושם אכלתי מקדו, כמובן שלא שכחתי את הבנות של החדר:D אבל שששש זה סוד...

חח והלימודים היו די מעניינים .. היתה איזו הרצאה או 2 שהיו משעממות מוות .. אבל בתכל'ס היה נורא כיף... כי רוב הזמן כשלא היתי עסוקה בלכתוב את ה-כ-ו-ל (כדי לא לשכוח כמובן), נורא נהניתי להסתכל לו עמוק בעיניים ולהנות מכל רגע... אכן רגע מענג חח... :)

בליל האחרון, זו היתה הפעם הראשונה שהמפקדים 'ירדו אל העם'... הם לבשו בגדי יום יום, והחלו לספר על עצמם... נורא הופתעתי לשמוע שהם ממש צעירים... הכי מתוק והכי מבוגר היה בן 21 ,המפקדת פלוגה בת 19 (!!!) והמפקד שכל הבנות האחרות נורא חיבבו היה רק בן 18 והיה גם החובש (עוד זבובP:) שהבנות נורא אהבו ... חחח אחרי הכירות הקצרה החילו עם המופע... הבנים התחילו להתחזות למפקדים... הם שיחזרו את הנפילה של אחת המפקדות, הם שיחזרו את הלחשושים שהמפקדים תמיד עושים..וכמובן את הצעידות 'הבכלל לא' שאנחנו עושים .. חחח וואיי באמת היה כיף.. אף טיול שאי פעם עשיתי לא יכול להשתוות לגדנע זה.. אפילו אם זה היה בלי החברות הכי טובות... הרי פגשתי והיכרתי יותר לעומק את חברותי החדשות.. שזו חוויה משל עצמהD:

 

הממ אבל באמת שהיום האחרון היה עצוב... הוא עשה בכוונה?:| לא נראה לי לא משנה... אני סולחת חח סתאם(:.. אבל היה שווה...D: אכן חוויה בלתי נשכחת... הממ מקווה שלא אמרתי יותר מדי דברים אסורים ,אה? חחחחD:

נכתב על ידי badbabykris , 30/11/2007 02:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  badbabykris

בת: 32

MSN: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbadbabykris אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על badbabykris ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)